|
|
|
|
|
|
|
|
BBC:
Kisgazdapárti nézeteltérések
"Budapestről Sally Ackroyd arról
tudósít, hogy a Független Kisgazdapárt vezetésében komoly
nézeteltérések merültek fel. A párt vezetője bejelentette, hogy
négy tagot, köztük a párt politikai bizottságának két tagját
kizárták, amiért szembeszálltak a párt politikájával. Az említett
négy személy azonban visszautasította a kizárást, mondván, hogy a
döntés érvénytelen.
- A pártvezetőség szerint a négy párttag - Bába Iván, Légrádi
Tibor, Ravasz Károly és Jezsó István - figyelmen kívül hagyta a
politikai bizottság határozatait, és a párt politikájával
ellentétes tevékenységet folytatott. A Kisgazdapárt politikai
bizottságának tegnapi ülésén zárták ki őket. Heten a kizárás
mellett, öten ellene szavaztak és ketten tartózkodtak a
szavazástól."
|
|
|
|
|
|
|
Boeing - újabb adatok
|
Honolulu, 1989. február 25. szombat (UPI/Reuter) - A legfrissebb adatok szerint 9 ember vesztette életét pénteken a Csendes-óceán fölött, Honolulutól nem messze, 7000 méter magasságban történt repülőgép-szerencsétlenség következtében.
A United Airlines amerikai légitársaság Boeing-747-es gépe 346 utassal és 18 főnyi személyzettel a fedélzetén Honoluluból az új-zélandi Aucklandba tartott. Felszállás után húsz perccel a pilóta visszairányította a gépet, mert a fedélzeten robbanás történt és leállt az egyik hajtómű. A kényszerleszállás után kiderült, hogy a gép oldaláról levált egy hatalmas darab, és a nyíláson keresztül 9 utas egyszerűen kirepült a gépből. A hatóságok először 11, majd 16 halálos áldozatról számoltak be. Később a United Airlines egyik alelnöke azt közölte, hogy kilencen zuhantak ki a Boeingból. Hat embert kórházban ápolnak, sérüléseik nem súlyosak. A szerencsétlenség térségében több repülőgép és hadihajó még kutat roncsdarabok és esetleges túlélők után. A Boeing és a hajtóművek gyártója, a Pratt and Whitney nevű cég szakértőket küldött a helyszínre a szerencsétlenség okainak kiderítésére. Az első vizsgálatok szerint nincsenek robbantásos merényletre utaló nyomok, de a szakértők óva intenek a baleset okaira vonatkozó találgatásoktól. Az FBI egyik nyomozója mindazonáltal annyit megkockáztatott, hogy ,,nem látszanak a bombarobbanásra oly jellemző repesznyomok,,. A Boeing 747-es egyébként 1970-ben állt forgalomba, és - mint a légitársaság illetékese közölte - legutóbb 88 nappal ezelőtt volt műszaki ellenőrzés alatt. A Koho nevű honolului rádióállomás egyik szóvivője azonban bejelentette: az állomást egy hónappal ezelőtt felhívta egy japánul beszélő férfi, és azzal fenyegetőzött, hogy pokolgépet helyez el egy amerikai repülőgépen, ha a japán ,,Vörös hadsereg,, nevű terrorszervezet egy, az Egyesült Államokban bebörtönzött tagját nem engedik szabadon. A telefonáló követelésének határidejeként február 24-ikét, azaz pénteket jelölte meg. +++ ri rg
1989. február 25., szombat 08:55
|
Vissza »
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MTV2 nézői telefonok
"- Tegnap hallottuk, hogy a bánáti farsangról lesz valamilyen műsor, nem tudtuk megjegyezni mikor és a mai műsorismertetést nem hallottuk, nagyon szeretném kérni, hogy ha lehet hivjanak vissza 06-26-66 427
- 46/32-3o3 Miskolc: dr Oláh Andor előadása elhangzott-e már, mert most jöttem haza és szerettem volna meghallgatni.
- Nagy Szilvia 331-659: Az állatkiállitás hol és mikor mettől-meddig tart. Kérem, hogy tessék visszahivni.
- Horváth Mihály: Tisztelem és becsülöm, nagyon szépen beszélnek a TV2-esen, minden elismerésem önöknek, csak az a nagy kérésem, hogy ne használjanak annyi idegen szót. Mert sajnos az ember mondjuk ha nyugdijas és sokan vagyunk ilyenek nem ismerjük ezeket az idegen szavakat, és önöktől elvárjuk azt és azt hiszem meg is követelhetjük, hogy magyarul szépen tanitsanak minket időseket, kozepkoruakat és a fiatalokat is."
|
|
|
|
890616 – EGY NAP ANATÓMIÁJA
Az 1956-os Intézet új internetes tartalomszolgáltatása Nagy Imre és társai újratemetésének napjáról. Szerkesztette: Rainer M. János és Topits Judit.
|
|
|
|