|
|
|
|
Budapesti ingázók késve jutnak haza
|
1990. október 26., péntek - A budapesti agromerációból 180
ezer lakos jár be naponta a fővárosba dolgozni, de a taxis
demonstráció miatt reggel el sem indulhatott a bizonytalan helyzetre
tekintettel, más részük autóbusz helyett vonattal ment be
Budapestre. Jobb volt a helyzet azokon a településeken, ahol
HÉV-közlekedés könnyíti az utazást, bár a gödöllői vonalon a járatok
délelőtt nem jártak az Örs vezér téri végállomásig, Nagyiccénél
leszállították az utasokat mintegy 20 perces gyaloglásra
kényszerítve ezzel őket. A délutáni hazatérés megkönnyítésére több
helyen, például Érden az utat eltorlaszoló taxik 4 és 5 óra között
feloldották a zárlatot, így a forgalom egy órára megindulhatott, s
reményük volt a százhalombattai, diósdi, sóskúti lakosoknak, hogy ha
késve is, de hazajussanak. Az érdi rendőrség felvette a kapcsolatot
a környékbeli települések önkormányzataival, hogy a legfontosabb
élelmiszerek kiszállításához szükség esetén segítséget nyújtsanak,
ám késő délutánig ezt a támogatást nem vették igénybe, a
taxis-útelzárók mindenütt átengedték a kenyérrel, tejjel megrakott
teherautókat, így az üzletekbe megérkezhetett az utánpótlás. (MTI)
1990. október 26., péntek 16:56
|
Vissza »
A hírhez kapcsolódik »
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
III/III jelentés Boros Imre FKgP Pol. Biz. tagról egy oldal
III/III jelentés Dr Boros Imre FKP állásfoglalásról 1.oldal
III/III jelentés Dr Boros Imre FKP állásfoglalásról 2.oldal
III/III jelentés Dr Boros Imre FKP állásfoglalásról 3.oldal
SZER hallgató telefonüzenete:
"Kedves Kasza László, Zsillé Zoltán és Rajki Lászlói Ti is belenyugodtatok-e a Duna tönkretételébe? Ha nem, akkor miért nem beszéltek a leállítás megtérülő költségeiről, amikor főleg amerikai magyarok gyűjtenének, gyűjtenék az erre szükséges pénzt. Ennek ismeretében talán sok százezer aláíró is lenne, nemcsak százezer, hanem millió is, ha tudná a magyar nép, hogy a szerződésbontás költsége megtérül, az építés 120 milliárdja soha. Ilyen drágán, ilyen rosszat, ilyen rosszkor nálunk csak 10, 100 ember akarhat. Amikor tőlünk keletre ma is leállítják az ártalmasnak ítélt vízlépcsőket, nálunk meg meggyorsítják tízen, százan, ezren. Hát övék az ország és a Duna? Az ország népéé meg a kiszámítható és kiszámíthatatlan kár és a veszély? Háromszor szólt a gyűjtésről Kéri Tamás és Lipták Béla a Világhíradóban. A kormány ezt elhallgatja. Ez még érthető, hiszen ő a leállítás magas költségére hivatkozik, ami nem lenne a leállítás esetén. Az ősz óta sokszor szóba hoztátok a vízlépcső ártalmait, de a gyűjtésről egy szót sem szóltatok. Lehetséges, hogy nem tudtok róla?"
|
|
|
|
890616 – EGY NAP ANATÓMIÁJA
Az 1956-os Intézet új internetes tartalomszolgáltatása Nagy Imre és társai újratemetésének napjáról. Szerkesztette: Rainer M. János és Topits Judit.
|
|
|
|