|
 |
 |
 |

Ismét superbike vb-verseny a Hungaroringen (1. rész)
|

1989. február 14. kedd (MTI) - Akárcsak az elmúlt évben, idén áprilisban (28. és 30. között) is superbike gyorsasági motoros világbajnoki versenyt rendeznek a Hungaroringen. Kedden a szervezők ezzel kapcsolatban tartottak sajtótájékoztatót a Lido étteremben. Moldován Tamás, az Idegenforgalmi és Propaganda Kiadó Vállalat igazgatója többek között arról beszélt, hogy tavaly a Forma-1-es autós gyorsasági világbajnoki futam és Hungarocamion által szervezett nemzetközi kamionos viadal után a motorosok világbajnoki küzdelme vonzotta a legtöbb nézőt a Hungaroringre. Az eddigi tapasztalatok alapján a szervezők azt sem tartják kizártnak, hogy idén még a korábbinál is nagyobb lesz az érdeklődés a rangos motoros erőpróba iránt. Mindenesetre a cél érdekében minden tőlük telhetőt megtesznek: szinvonalas betétprogramokról (Drapál-emlékverseny, oldalkocsis viadal, Honda Kupa) gondoskodnak, a jegyeket változatlan áron (20, 60, 200 forint) árusítják, sőt tervezik, hogy ezúttal is minden belépő egyben sorsjegyül szolgál. Nádasdi János, a Magyar Autó-és Motorsport Szövetség főtitkára azzal folytatta, hogy jövőre még rangosabb versenyeket rendeznek a Hungaroringen: a superbike vb-erőpróba mellett gyorsasági Európa-bajnoki és Grand Prix-világbajnoki futamra is kerül sor, 1990 októberében pedig Budapest ad otthont a nemzetközi szövetség világkongresszusának. Bulcsu Rezső, a MAMSZ motoros titkára elmondta: a superbike vb-szabályai változatlanok, tehát ebben a versenyévadban is csak négyütemű, 400-750 kcm hengerűrtartalom közötti három- vagy négyhengeres, illetve 550-1000 kcm-es kéthengeres szériagépek állhatnak rajthoz. A résztvevők közül a 40 legjobb ezúttal is két futamban méri össze erejét a lerövíditett, 3968 méteres versenypályán. Szó esett arról is, hogy ezekben a hónapokban zajlik a Hungaroring átalakítása. Két veszélyes kanyart levágnak, s ezzel nemcsak biztonságosabb, hanem gyorsabb is lesz a pálya. Az építők azt igérik, hogy április 15-re teljesen elkészülnek a munkálatokkal. A magyarországi viadalra már befutottak nevezések, de a határidő: március 30. Az előzetes érdeklődés alapján mintegy 20 országból 100 indulóra számítanak. Elhangzott, hogy Harmati Árpád (25 éves, Scha:tz Motorsport Club) személyében ezúttal is lesz magyar szereplője a versenynek. Ha nem jön közbe semmi, akkor a fiatal motoros egy 750 kcm-es, igen modern, s ugyanakkor meglehetősen drága Yamahát kap a verseny hazai szponzoraitól. Április 28-án 12 órakor kezdődik a műsor, másnap 8.30 órakor folytatódik a program, majd április 30-án vasárnap 11 és 14 órakor rendezik a fő számot, a két világbajnoki futamot. (folyt.)
1989. február 14., kedd 14:00
|

Vissza »
Folytatásokkal »
A hírhez kapcsolódik »
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
MTV2 nézői telefonok
"Szeretném megkérdezni, hogy miért nem szól soha senki arról a ultrafixrol, amit a Kútvölgyi kórházban 20 éve tesznek föl a nőknek és nagyszerű. Nekem öt éve van fent és természetesen összeköttetés¬sel jutottam oda, ezért nem mondom meg a nevemet. Orvos teszi fel, azt hiszem egy negyedórás műtét, és semmi hátrányt nem okoz. S ha később gyermeket szeretne, ezt el lehet távolítani és minden további nélkül lehet gyerek. -
899-561-es telefonról. A fériak sterilizálásával kapcsolatban kérdezi, hogy hol lehet jelentkezni, ki ad felvilágosítást, milyen összegbe kerül? A IV. kerületben lakunk, helyben, vagy esetleg máshoba kell mennünk. Személyesen, vagy levélben lehet jelentkezni? -
Szeretnék résztvenni a Mozaik játékon. Telefonszámom: 40/12 241 Bajer Anikó. -
Vadas: Tiborné vagyok Nyírbátorból a 11-438-as telefonról. A Beáta nevű lányom az első Mozaik adásban játszott. Nyert. A könyvet megkaptuk, csak az utalványt nem, amit ezzel együtt nyert az ötszáz forintos utalványt. Erre szeretnék választ kérni."
|
|
 |
 |
890616 – EGY NAP ANATÓMIÁJA
Az 1956-os Intézet új internetes tartalomszolgáltatása Nagy Imre és társai újratemetésének napjáról. Szerkesztette: Rainer M. János és Topits Judit.
|
|
 |
|