|
|
|
|
Juhász Károly versenyzőként folytatja
|
1989. január 31. kedd (MTI) - Juhász Károly az utóbbi időszak vitathatalanul legeredményesebb magyar gyorsasági motorversenyzője, 1987-ben Európa-bajnoki ezüstérmes, tavaly pedig világbajnoki hetedik helyezett lett a 80 kcm-esek között. A Honvéd Petőfi SE 34 éves sportolója az elmúlt hónapokban már a visszavonulás gondolatával is foglalkozott, de aztán mégis meggondolta magát, folytatja a versenyzést. - Az elmúlt év végén úgy terveztem, hogy idén már menedzserként veszek részt a világ- és Európa-bajnoki viadalokon - kezdte a beszélgetést a motoros. - Azonban másképpen alakultak a dolgok, ezek hatására megváltoztattam álláspontom, s még egy évig vállaltam a szereplést a Krauser nyugatnémet gyári csapat színeiben. Marad továbbra is a 80 kcm-es géposztályban? - Az elmúlt esztendőhöz hasonlóan idén is a 80 kcm-esek világbajnoki futamain állok rajthoz. Megállapodtunk abban, hogy a Krauser gyár ingyen biztosítja a motort, térítés ellenében adja a szükséges alkatrészeket, egyesületem, a HPSE viszont gondoskodik a megfelelő szállítóeszközről, egy buszról és a motorhoz szükséges üzemanyagról is. A hírek szerint idén hét vb-versenyt rendeznek, az elsőt áprilisban a spanyolországi Jerez de la Fronterában. Milyen célokat tűzött ki? - A tervek szerint mind a hét futamon indulok, szerencsére tengerentúli erőpróba nem szerepel a műsorban, így viszonylag könnyű eljutni a versenyszínhelyekre. Remélem, hogy összesítésben sikerül előrelépnem, s ezúttal már az első öt hely valamelyikén végzek. Ennél persze sokkal többre értékelném, ha csak egyetlen viadalon is, de dobogóra állhatnék. Az lényegesen nagyobb siker lenne, arra a szakberkekben mindenki jobban odafigyelne. Az idény után végérvényesen búcsúzik? - Már ez is ráadás évnek számít, a bajnokság zárása után mindenképpen visszavonulok. Sajnos, a mai napig vannak rendeztelen anyagi ügyek a Krauser gyár és a Honvéd Petőfi SE között. Nem lett volna szerencsés így elválni, ezért közösen úgy döntöttünk, hogy még egy évig maradok. Valamilyen formában talán ezzel is hozzájárulhatok az alkatrész-számlák rendezéséből fakadó gondok megoldásához. S közben szeretnék időt szakítani arra is, hogy már ebben az évben megkezdhessem menedzseri tevékenységem. Remélem, kialakult kapcsolataim révén minél többet tudok majd segíteni magyar versenyzőtársaimnak - zárta szavait Juhász Károly, aki kedden klubtársával, Csősz Attilával Heilbronnba utazott, hogy segédkezzen a versenyzőtárs új 125 kcm-es Honda gépének átvételénél.+++
1989. január 31., kedd 12:10
|
Vissza »
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MTV2 néző telefonüzenete:
Magyarországot szabadítsák már meg a kommunizmustól, a gyilkos munkásőröktől, agyilkos kommunistáktói.Hazudnak, az egész világot bolonddá teszik. Akasztani kéne minden kommunistát.A Kádárt, a Lázárt, a Losoncit, felveszik a 7o-8o ezer Ft nyugdíjat, elmenekültek a nép elől, a nép haragja elől. Állati jó a műsorotok.
Dr Boross Imre (FKgP) visszaemlékezéseiből:
"1988. január 31. Nyers Rezső az Új Márciusi Front elnöke a Magyar Nemzetben január 31-én azt nyilatkozta, hogy MSZMP szélesebb koalícióra törekszik, amelyben Ravasz Károly november 5-i UMF-ben történt felszólalásának szellemében helyet kaphatna a Kisgazdapárt, és így balközép kormány alakulhatna. Az Új Márciusi Front később elsősorban Grósz Károly ellenállása miatt hamvába holt. Nyers Rezsőt még ezt megelőzően az MSZMP megrovásban részesítette az Új Márciusi Frontban történő részvétele miatt és azt követően, ezt számára megtiltotta."
|
|
|
|
890616 – EGY NAP ANATÓMIÁJA
Az 1956-os Intézet új internetes tartalomszolgáltatása Nagy Imre és társai újratemetésének napjáról. Szerkesztette: Rainer M. János és Topits Judit.
|
|
|
|