|
|
|
|
|
|
|
|
OS:
A Mentődolgozók Önálló Szakszervezetének közleménye
"Jelenleg 16 mentőállomásunk alkalmatlan a kulturált
munkavégzésre. A Mentőkórház - Budapest sürgősségi betegellátásában
jelentős szerepet vállalva - funkciójára nem alkalmas, új
mentőkórházra lenne szükségünk. Az Országos Mentőszolgálat önerőből
nem, csak állami és társadalmi segítséggel tudna ezeken változtatni."
Amerika Hangja, Világhíradó:
Magyar pártok kampánymenedzsrei a választásról
" - Lukács Miklós vagyok, a Kereszténydemokrata Néppárt egyik
országos titkára.
- Ősze Lajos vagyok, a Magyar Demokrata Fórum kampánymenedzsere.
- Varga Tibor vagyok, a Magyarországi Szociáldemokrata Pártot
képviselem.
- Komlós Andor vagyok, soproni elnök, a Kisgazdapárt szervezetének
elnöke és a Politikai Bizottság tagja.
- Nevem Matuska Zoltán és Fiatal Demokraták Szövetségének
képviseletében vagyok jelen.
- Lévay Levente, vagyok a Szabad Demokraták Szövetségének, az
SZDSZ-nek a képviseletében.
- Csordásné Bárdos Gyöngyvér vagyok, a Magyar Demokrata Fórum
kaposvári szervezetének képviselője."
|
|
|
|
|
|
|
Mercedes-Ikarusz - Szovjetunió
|
Sarkadi Kovács Ferenc, az MTI tudósítója jelenti:
Bonn, 1990. november 18. vasárnap (MTI-tud.) - A Szovjetunió
és a Mercedes Benz AG a budapesti Ikarusz gyárat is be akarja vonni a
német-szovjet autóbuszgyártási együttműködésbe. Mint Werner Niefer, a
Mercedes igazgatája vasárnap közölte, a Mercedes évente 8-10 ezer
motort szállítana az Ikarusznak hajtóművekkel együtt, hogy a pangó
termelés ismét fellendüljön, s az Ikarusz továbbra is szállíthasson
autóbuszokat a Szovjetunióba. Niefer erről Moszkvában tárgyalt Ivan
Szilajevvel, az Oroszországi Föderáció miniszterelnökével, kormány
tagjaival és előszerződést is aláírtak műszaki segítségnyújtásról.
Niefer kijelentette: most arról van szó, hogy ismét talpra állítsuk a szovjet piac egyik fontos autóbusz-szállítóját. A német üzletember nem nyilatkozott a vállalkozás anyagi vetüteletéről sem pedig a finanszírozás módjáról. De moszkvai partnerere Szilajevre hivatkozva közölte, hogy a Szovjetunió pénzügyileg is részt kíván venni az Ikarusz talpra állításában, a Szovjetuniónak feltétlenül és igen gyorsan szüksége van az az Ikarusz-buszokra, az autóbuszgyártást odahaza nem tudják a kívánt ütemben fejleszteni.
Niefer a múlt hét közepén írt alá licencszerződést a szovjet fővárosban arról, hogy a Moszkva melletti Golicinóban Mercedes buszokat szerelnének össze. A teljes kapacitás kiépítése, 1994 után a golicinói üzem futószalagjairól évente 2,500 autóbusz gördülne le. Niefer vasárnap kijelentette, hogy újabb fontos lépést tettek a szovjet szállítási rendszer korszerűsítésében.+++
1990. november 19., hétfő 11:29
|
Vissza »
Folytatásokkal »
A hírhez kapcsolódik »
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Az oldalon olvasható MTI hírek a Magyar Távirati Iroda korabeli, napi 250-300 hírből álló teljes napi kiadásaiból származnak. A fotóválogatás alapja az MTI napi 1000 darabból álló negatív állománya. A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1 § (2) p) pontja és 84/A §-a alapján törvényi védelem alá tartoznak. Tilos azokat akár eredeti, akár átírt formában bármilyen médiumban közölni, sugározni vagy továbbadni, részben vagy egészben számítógépen tárolni - a személyes és nem kereskedelmi felhasználás eseteinek kivételével. (Az adatbázis-azonosítót az MTI belső szerkesztőségi rendszere tartalmazza.)
Az MTI előzetes engedélye nélkül tilos az MTI honlapjaira mutató, valamint az oldalak belső tartalmához vezető link elhelyezése.
|
|
|
|
|