|
|
|
|
|
|
|
|
OS:
Nyílt levél dr. Csehák Judit miniszterhez
"A magyar nép katasztrofális egészségi állapotában, a jelenlegi
anyagi körülmények között, csak a következetesen végrehajtott reform
hozhat javulást. A reform alapfeltétele az egészségügy
demokratizálása, ehhez elengedhetetlen, hogy a változások ne a
jelenlegi struktúrán alapuljanak. Az egészségügyi reform legfőbb
támasza az ágazat fiatalsága kell, hogy legyen."
SZER, Földközelben:
Aratósztrájk
"Figyelemre méltó, hogy az alföldi tsz-ek nyomására a TOT a
sarkára állt, és történetében először valóban kizárólag azt
képviseli, amire papíron hivatott, a közösnek nevezett gazdaságok
érdekeit. A felhívás szerint, ha a kormány nem emeli fel minimálisan
30 százalékkal a gabonafelvásárlási árakat, nem szünteti meg a
Gabonatrösztöt, akkor Péter, Pál napján az üzemek felvonulnak a
kombájnokkal, és ősszel számottevően csökkentik a vetésterületet."
|
|
|
|
|
|
|
Vegyesvállalatok útépítésre
|
1989. június 15., csütörtök - Két vegyesvállalatot hozott létre a Magyar Aszfalt (az idén márciusig Aszfaltútépítő) Vállalat és az osztrák Bau Holding építőtársaság. Az erről szóló megállapodást csütörtökön írták alá a Gellért Szállóban.
A magyar cég teljes vagyonával, azaz 900 millió forinttal járul hozzá a vállalkozáshoz, az osztrák fél pedig ugyanekkora értékű, mintegy 200 millió schillingre tehető tőkét fektet az üzletbe. A Magyar Aszfalt Kft. 1 milliárd 350 millió forintos, az Úttechnika Kft. pedig 450 millió forint értékű alaptőkével jön létre. Mindkét kft-ben 50-50 százalékos a magyar és az osztrák részesedés. Az új társaságok működésüket július 1-jén kezdik meg. A Magyar Aszfalt Kft. főképpen a hagyományos útépítéssel és -fenntartással, az Úttechnika Kft. pedig elsősorban különféle útépítő gépek kölcsönzésével, javításával foglalkozik majd. A két tőkeerős új szervezet célja, hogy tovább fejlessze az útépítési technológiát, bővítse a piacot, és részt vegyen a magyar közlekedési infrastruktúra korszerűsítésében. Bekapcsolódnak - folytatva a magyar alapító által megkezdett munkákat - az M0-ás és az M5-ös autópályák építésébe, a metró felszíni kapcsolatainak kialakításába. Tervezik azt is, hogy nemcsak Magyarországon, hanem külföldön is vállalkoznak különféle munkákra, s valószínűleg még az idén már Ausztriából megbízást kapnak. (MTI)
1989. június 15., csütörtök 16:19
|
Vissza »
A hírhez kapcsolódik »
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MTV2 nézői telefonok
"- Takács Tiborné 771-722: A műsorvezető utalt arra, hogy a Mozaiknak ma lesz a döntője, de nem mondta, hogy mikor. Szeretné megnézni. - Gyereknapon hogyan vezetheti a műsort egy kopasz ember? Halász Judit, Eszményi Viktória és sok fiatal tehetséges ember van, miért pont egy kopasz beat-zenészt szerepeltetnek? Nem is tapsolnak, a gyerekeknek sem tetszik. Egyébként az egész napra jobb műsort vártam.
- A vetélkedő egyik kérdésében a válasz jó volt, el kellett volna fogadni az autót, nem volt róla szó, hogy a típust fogják kérdezni.
- 779-222: Szerdán a dunakeszi templomnál elveszett egy fekete férfi autóstáska. Endrei Juditot kéri, hogy mondja be, a megtaláló juttassa vissza a személyiben szereplő címre.
- Nagyon szeretném tudni, hogy ezt a gyereknapi bugyuta játékot ki a fene találta ki.
- Baróti Ágnes: A kecskermétiekkel meg akarják nyeretni ezt a vetélkedőt. Több javaslata van, hogy milyen műsort kellett volna csinálni a gyereknapra."
|
|
|
|
890616 – EGY NAP ANATÓMIÁJA
Az 1956-os Intézet új internetes tartalomszolgáltatása Nagy Imre és társai újratemetésének napjáról. Szerkesztette: Rainer M. János és Topits Judit.
|
|
|
|