|
|
|
|
Egymásra talált a MAMSZ és a HB (1. rész)
|
1989. április 13. csütörtök (MTI) - A Hungária Biztosítóban új mecénásra talált a Magyar Autó- és Motorsport Szövetség. Ebből az alkalomból csütörtökön Balatonvilágoson, a Volán üdülőben tartott közös sajtótájékoztatót a MAMSZ és a HB. Nádasdi János, a szövetség főtitkára azzal kezdte mondandóját, hogy a MAMSZ tizenegy éves történetében először kötöttek ilyen exkluzív szponzori szerződést. A HB-tól erre az esztendőre kétmillió forintot kaptak, cserébe a magyarországi autósversenyeken a rajtszámokon feltüntetik a Hungária Biztosító feliratot. Szilágyi László, a biztosító igazgatója elmondta, hogy a szövetséggel kötött megállapodás mellett a technikai sportágak képviselői közül tucatnyi versenyzőt, három egyesületet és hat-nyolc viadalt is támogatnak - százezres nagyságrendű pénzösszeggel. Ezt a reklámkeretből csípik le, méghozzá úgy, hogy annak mintegy tíz-tizenöt százalékát fordítják sporttámogatási célokra. A tájékoztatón szó esett arról is, hogy a belga Roland Bruynsearade, a Nemzetközi Autósport Szövetség (FISA) biztonsági bizottságának tagja, a Forma-1-es világbajnoki futamok nemzetközi rendezvényigazgatója szerdán pályaellenőrzést tartott a Hungaroringen. A szakember ellenőrizte a bizottság által előírt átalakításokat, s foglalkozott azzal is, milyen feladatokat kell elvégezni a közeljövőben ahhoz, hogy a Hungaroring megkapja a nemzetközi autósversenyek lebonyolításához elengedhetetlen szükséges engedélyt. A nemzetközi rendezvényigazgató elégedetten nyugtázta, hogy az elmúlt hónapokban az elképzeléseknek megfelelően sor került két kanyar átvágására. Tisztázódott az is, hogy a pályát övező acél-védőkorlátot nem mindenütt kell megemelni mintegy harminc centiméterrel. A magyarok kérésére - anyagi megfontolások miatt - a korlátmagasságon csak mintegy 750 méteres szakaszon kell változtatni. Igy a költségek is az előzetes számításokhoz képest a tizedére csökkennek, várhatóan nem haladják meg az egymillió forintos összeget sem. Más, nagyobb lélegzetű munkákra jelenleg nincs szükség, így a nézőket védő acél drótháló erősségén sem kell egyelőre javításokat eszközölni. A biztonsági bizottság a hét második felében Párizsban ülésezik, s Roland Bruynsearade beszámolója alapján minden bizonnyal megadja 1989-re a licencet a Hungaroringnek. (folyt.köv.)
1989. április 13., csütörtök 18:26
|
Vissza »
Folytatásokkal »
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SZER-hallgató telefonja:
"Nagy figyelemmel, némi reménnyel, de nem kisebb szkepticizmussal hallgattam rádiójukban a Szűrös Mátyással készített inteirjút. Kétségtelen, a civilizált és remélhetőleg őszinte hang egy pártvezető részéről nem kis dolog a több évtizedes torzítás, bűnös hallgatás, avagy mellébeszélő párt bikkfanyelv után. Ne vegyék tehát rossz néven, hogy sikeres műsoruk címén felbuzdulva és Kasza úr válaszát is remélve, hangot adva forgatom tehát a gondolataimat. Vitába szállnék például a kérdezett kijelentésével, miszerint Magyarország külpolitikája régen és 45 után teljesen egyoldalú volt. Horthyék külpolitikája korántsem volt olyan egyoldalú, mint a béketábor szellemével átitatott ötvenes, sőt hatvanas éveké."
|
|
|
|
890616 – EGY NAP ANATÓMIÁJA
Az 1956-os Intézet új internetes tartalomszolgáltatása Nagy Imre és társai újratemetésének napjáról. Szerkesztette: Rainer M. János és Topits Judit.
|
|
|
|