|
|
|
|
|
|
|
|
OS:
A Magyar Néppárt közleménye a helyi választásokról
"A helyi választásoknak csak úgy lesz értelme, ha a mai
államigazgatás típusú tanácsok helyett valódi önkormányzatok
alakulnak, a polgármestereket helyi választásokon választják meg..."
SZER, Világhíradó:
Magyar bevásárló-roham
"... bevásárlási orgia, habzsolás, mámor, horror túra,
kereskedelmi űzöttség, vásárlási roham és így tovább. Nem volt ez
fenékig tejfel sem az osztrákoknak, sem maguknak az itt megfordult
magyaroknak. Tömött országutak, balesetek, összerogyott autók,
órákig tartó várakozások, tortúra, szemét."
|
|
|
|
|
|
|
Shell-Interag kártérités a pórul járt Trabant- és Wartburg tulajdonosoknak
|
1989. január 19., csütörtök - Jóhírét mentve, csaknem teljes kártérítést ígér a Shell-Interág Rt. azoknak a Trabant- és Wartburg tulajdonosoknak, akiknek a járműve a kaposvári töltőállomás műszaki hibája miatt üzemképtelenné vált. Az eset még decemberben történt, amikor is az egyik benzin-olaj keverék töltésére szolgáló kútoszlop két napon át kenőanyag nélkül szolgáltatta az üzemanyagot. Ennek következtében - a folyamatban lévő vizsgálatok szerint - mintegy hatvan kétütemű motor rongálódott meg. A benzinkút műszaki hibáját illetően Bölcs Zoltán, a kaposvári töltőállomás vezetője elmondta, hogy a kútoszlop automatikus védőrendszere mondta fel a szolgálatot. Az NSZK-ban gyártott berendezés normális esetben önmaga leállítja a kiszolgálást, ha akár a benzin, akár az olaj hiányát érzékeli. Az ország Shell-kútjainál több mint nyolcvan ilyen töltőberendezést használnak, s hasonló eset még sehol sem fordult elő. Ezért, bár eddig szükségtelennek látszott, most olyan módosításon gondolkodnak, hogy külön érzékelőkkel a kútkezelők is figyelhessék a két komponens meglétét. Eddig nyolcvan gépkocsitulajdonos jelezte, hogy a fenti ok miatt járműve használhatatlanná vált. A felkért pártatlan szakértők vizsgálata az esetek mintegy nyolcvan százalékában igazolta a kártérítési igény jogosságát. A Shell-Interág Rt. minden jogos igényt peres eljárás nélkül igyekszik rendezni; nem csak a javítás költségeit, hanem pédául a vontatás, az alkatrészbeszerzés költségét is kifizetik. Ezenfelül, ha valaki munkaeszközként használta gépkocsiját, kiegyenlítik a jármű nélkülözéséből származó jövedelemkiesést vagy többletköltséget. (MTI)
1989. január 19., csütörtök 13:49
|
Vissza »
A hírhez kapcsolódik »
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MTV2 nézői telefonok
"- Szabó Antalné: Nagy szeretettel nézi a műsort, és drukkol, hogy csak igy tovább nagyon jó munkát végez a TV.2. De van egy észrevétele: tul sokat foglalkoznak a Nagy Imre és társai sirfeltárásával, ami több loo.ooo Ft-ba kerül, körül kéne inkább nézni, hogy hány kis nyugdíjasnak van kikapcsolva a villanyárama, mert képtelen kifizetni. Nem inkább az élőkkel kéne törődni. A Nagy Imrééket a család méltó helyre akarja helyezni áldozzanak rá. Ez miért nemzeti ügy ?
- gyerekhang: Miért van a TV.2-nek két képújságja, és miért nincs szombaton Torpedó? És miért nincs két mese egymás után a TV.2.-n. És miért olyan későn kezdik el az adást?"
Dr Boross Imre (FKgP) visszaemlékezéseiből:
Egy hét múlva azután arról tájékoztatott, hogy Torgyán nem híve a velem való barátkozásnak, mert engem demagógnak tart (!?). Személyesen az érdi nagyválasztmány előtti napokban találkoztam vele a Várban lévő Interpress egyik helyiségében, ahol éppen sajtóértekezletet tartottunk. Kováts Lászlóval a hallgatóság között foglalt helyet. Valaki bemutatta nekem. Kezet fogtunk. Ő jelentőségteljesen annyit mondott: - Én kemény ellenfél vagyok ám! Nem feladata ennek az írásnak, hogy Torgyán József későbbi politikai tevékenységét bemutassa, vagy értékelje. Ő az újrakezdésben nem vett részt.
|
|
|
|
890616 – EGY NAP ANATÓMIÁJA
Az 1956-os Intézet új internetes tartalomszolgáltatása Nagy Imre és társai újratemetésének napjáról. Szerkesztette: Rainer M. János és Topits Judit.
|
|
|
|