|
|
|
|
MALÉV-PANAM egyezmény - lead
|
Washington, 1989. április 6. csütörtök (MTI-tud.) - Csütörtökön New Yorkban ünnepélyesen aláírták a MALÉV és a PANAM amerikai lágitársaság szerződését a két ország közötti első közös, közvetlen Budapest-New York-i légijárat megnyitásáról. Ódor Tamás, a MALÉV vezérigazgató-helyettese hangoztatta, hogy az új járat egy a sok lépés között, amelyek célja a két ország idegenforgalmának fejlesztése. Peter McCew, a PANAM alelnöke rámutatott: a két légitársaság partneri viszonya is jelzi a két ország növekvő együttműködését.
Május 18-án indul az első ,,A 310-300,, tipusú AIRBUS New Yorkból a magyar fővárosba, majd Budapestről hetente pénteken és vasárnap, New Yorkból csütörtökön és szombaton közlekednek a gépek. Az AIRBUS Budapestről közvetlenül repül, visszatérőben Bécsben is leszáll. A 196 utas befogadására alkalmas, korszerű gépen a MALÉVNAK 50 bérelt helye lesz. Mindkét légitársaság jó kihasználtsággal számol, mivel rohamosan bővül a forgalom: a MALÉV New York-i eladásai az elmúlt 4-5 évben évi 60-80 százalékkal növekedtek. Az idén ezen felül további 40 százalékos emelkedést várnak. A csaknem kétmilliós amerikai magyarság és a kilátogató családtagok, turisták mellett általában nő az érdeklődés hazánk iránt, amihez hozzájárult az amerikai utazási irodák szövetségének tavalyi, sikeres budapesti ülése is - mondják a MALÉV-nél. A PANAM és a MALÉV közös járatára (amelynek gépein ősztől ott lesz a MALÉV neve is) a szokásos nemzetközi díjszabás alapján válthatók jegyek. Jelenleg a legolcsóbb (APEX) tértijegy 35.000 forint. Ugyanezzel a jegytipussal (New Yorkon át) Chicagóba 43.000, Los Angelesbe 45.000 forintért utazhatunk.+++
1989. április 6., csütörtök 17:04
|
Vissza »
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MTV2 nézői telefonok
"- 363-638: ma már sok véleményt hallottam az autópályadíjról, nekem is erről lenne véleményem. A kedélyek eddig is eléggé fölborzolódtak. Miért nem találnak ki olyan jegyeket, a BKV-hoz hasonlóan, ami rövidebb intervallumra szólnak. Miért nem gondolnak a kis keresetüekre, vagy a nyugdijasokra is. Pl. akinek nyaralója van, és csak azon az úton tudja megközelíteni, az általában csak szezonba megy, miért kellenne ilyen hosszú távra megvennie a jegyet?
- Közölni szeretném, hogy a Radványi és a Sugár Ági miért vannak a képernyőn. Két ilyen szörnyeteget még nem láttam. Először is tanuljanak meg beszélni, erről ennyit. Miért nincs a Takács Mari és a Tamási Eszter, aki a nézők kedvence"
|
|
|
|
890616 – EGY NAP ANATÓMIÁJA
Az 1956-os Intézet új internetes tartalomszolgáltatása Nagy Imre és társai újratemetésének napjáról. Szerkesztette: Rainer M. János és Topits Judit.
|
|
|
|
|
|
|
Az oldalon olvasható MTI hírek a Magyar Távirati Iroda korabeli, napi 250-300 hírből álló teljes napi kiadásaiból származnak. A fotóválogatás alapja az MTI napi 1000 darabból álló negatív állománya. A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1 § (2) p) pontja és 84/A §-a alapján törvényi védelem alá tartoznak. Tilos azokat akár eredeti, akár átírt formában bármilyen médiumban közölni, sugározni vagy továbbadni, részben vagy egészben számítógépen tárolni - a személyes és nem kereskedelmi felhasználás eseteinek kivételével. (Az adatbázis-azonosítót az MTI belső szerkesztőségi rendszere tartalmazza.)
Az MTI előzetes engedélye nélkül tilos az MTI honlapjaira mutató, valamint az oldalak belső tartalmához vezető link elhelyezése.
|
|
|
|
|