|
![](../img/spacer.gif) |
![](../img/spacer.gif) |
![](../img/1989_icon.gif) |
![](../img/spacer.gif)
Erősödött a magyar turisták rohama a nyugati átkelőhelyeken
|
![](../img/spacer.gif)
1989. április 6., csütörtök - Átmeneti csökkenés után csütörtökön ismét erősödött a magyar bevásárló turisták rohama a nyugati határátkelők felé.
Már kora reggeltől összefüggő kocsisor tartott az M1-es nemzetközi főútvonalon Hegyeshalom felé. A Győrön átvezető 4 sávos szakaszon kikapcsolták a forgalmi lámpákat és megerősített rendőri irányítással igyekeztek némi rendet teremteni a közlekedési káoszban. Így is csak lépésben tudtak a városnak mintegy 10-12 kilométeres átvezető szakaszán áthaladni a Sopron és főleg Hegyeshalom irányába tartó személygépkocsi- és autóbusz-karavánok. A torlódások Győrnél 12 órára szűntek meg. Ekkor azonban Hegyeshalom előtt még 30 kilométer hosszú kocsisor várakozott kilépésre. Sopronnál a régi és a kópházai átkelőknél is nagy volt a forgalom, a méretei azonban nem érték el a hegyeshalmit. A vám- és határrendészeti szervek péntekre még nagyobb forgalmat várnak. A valutabeváltó helyeken Győrött és az egész nyugati országrészen csütörtökön is tömegek álltak sorban. Ebből is arra lehet számítani, hogy pénteken a magyar turisták újabb nagy rohama következik valamennyi magyar-osztrák határátkelő helyen. Utasokkal tömve közlekednek a Sopront érintő és Burgenlandba tartó helyi vonatok, valamint a Budapest-Bécs között közlekedő nemzetközi gyorsvonatok is. Az Arrabona expressz mentesítő szerelvénye is tele volt utasokkal csütörtökön, s a hét eddig eltelt napjaiban. (MTI)
1989. április 6., csütörtök 14:17
|
![](../img/spacer.gif)
Vissza »
|
|
|
![](../img/spacer.gif) |
|
![](../img/spacer.gif) |
![](../img/spacer.gif) |
|
![](../img/spacer.gif) |
![](../img/spacer.gif) |
|
![](../img/spacer.gif) |
![](../img/spacer.gif) |
|
![](../img/spacer.gif) |
![](../img/spacer.gif) |
MTV2 nézői telefonok
"- 363-638: ma már sok véleményt hallottam az autópályadíjról, nekem is erről lenne véleményem. A kedélyek eddig is eléggé fölborzolódtak. Miért nem találnak ki olyan jegyeket, a BKV-hoz hasonlóan, ami rövidebb intervallumra szólnak. Miért nem gondolnak a kis keresetüekre, vagy a nyugdijasokra is. Pl. akinek nyaralója van, és csak azon az úton tudja megközelíteni, az általában csak szezonba megy, miért kellenne ilyen hosszú távra megvennie a jegyet?
- Közölni szeretném, hogy a Radványi és a Sugár Ági miért vannak a képernyőn. Két ilyen szörnyeteget még nem láttam. Először is tanuljanak meg beszélni, erről ennyit. Miért nincs a Takács Mari és a Tamási Eszter, aki a nézők kedvence"
|
|
![](../img/spacer.gif) |
![](../img/spacer.gif) |
890616 – EGY NAP ANATÓMIÁJA
Az 1956-os Intézet új internetes tartalomszolgáltatása Nagy Imre és társai újratemetésének napjáról. Szerkesztette: Rainer M. János és Topits Judit.
|
|
![](../img/spacer.gif) |
|
|
![](../img/spacer.gif) |
![](../img/spacer.gif) |
Az oldalon olvasható MTI hírek a Magyar Távirati Iroda korabeli, napi 250-300 hírből álló teljes napi kiadásaiból származnak. A fotóválogatás alapja az MTI napi 1000 darabból álló negatív állománya. A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1 § (2) p) pontja és 84/A §-a alapján törvényi védelem alá tartoznak. Tilos azokat akár eredeti, akár átírt formában bármilyen médiumban közölni, sugározni vagy továbbadni, részben vagy egészben számítógépen tárolni - a személyes és nem kereskedelmi felhasználás eseteinek kivételével. (Az adatbázis-azonosítót az MTI belső szerkesztőségi rendszere tartalmazza.)
Az MTI előzetes engedélye nélkül tilos az MTI honlapjaira mutató, valamint az oldalak belső tartalmához vezető link elhelyezése.
|
|
![](../img/spacer.gif) |
|
|