Rendszerváltás és az MTI
mti.hu1989 › április 04.
1989  1990
1989. február
HKSzeCsPSzoV
303112345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272812345
6789101112
1989. március
HKSzeCsPSzoV
272812345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829303112
3456789
1989. április
HKSzeCsPSzoV
272829303112
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
1234567
Az oldalon látható MTI hírek és fotók az Magyar Távirati Iroda korabeli hírkiadásából származnak. További információt itt talál.
Keresés az MTI
hírekbenképekben
Összes MTI-hír
Ezt mondták a rádiók
SZER, Panoráma

"Magyarországon a független közvéleménykutatók által végzett felmérés azt mutatta ki, hogy az emberek 35 százaléka szavazna továbbra is az MSZMP-re, 51 százalékát a szavazatoknak a függetlenek kapnák. Szenté Péter pontosan azt hangsúlyozta ebben, hogy ez az 51 százalék erősen megoszlana a különböző új szerveződések között, és ha például Magyarországon egy angol típusú választási rendszer lenne érvényben, akkor az MSZMP változatlanul kormányt alakíthatna."

Ismét feszültség az autóbuszgyártásban - Kiújult vita a beszállítókkal

1990. január 23., kedd - A győri Rába Magyar Vagon- és Gépgyár néhány napja nem szállít autóbuszmotorokat és futóműveket a Csepel Autógyárnak, mert ez 763 millió forinttal tartozik neki. A Rába - mint a vállalat vezetői közölték - nincs abban a helyzetben, hogy megrendelőinek hitelezzen. A győri gyár él a számára is biztosított lehetőséggel: felszólította a csepelieket, hogy tartozása után 30 százalékos kamatot fizessen. Amíg a pénzügyek nem tisztázódnak, az autóbuszalvázakhoz szükséges Rába-termékek szállítását - ezek tavaly körülbelül 2 milliárd forint értéket képviseltek - felfüggesztették.


Az üggyel kapcsolatban Kosaras Csaba, a Csepel Autógyár
vezérigazgató-helyettese az MTI munkatársának kérdésére nem kívánt
tájékoztatást adni.

    Az autóbuszokat előállító Ikarusban közölték: tudomásuk szerint
a Csepel Autónak 14 kooperációs partnere tagadta meg a szállítást.
Az Ikarus jelenleg egyezkedni próbál a csepeliekkel. Egyelőre a
tartalékokat élik fel, a termelés még zavartalan, de bármelyik
pillanatban leállhatnak az autóbuszgyár üzemei.

    Mint ismeretes, az elmúlt években, legutóbb éppen egy éve
árviták miatt, több napig kényszerszabadságolták az Ikarus
dolgozóit. Akkor a kormányzat közbeavatkozott, s úgynevezett
intervenciós hitelekkel ,,megtámogatta,, az autóbuszgyártást. Az
Ikarus vezetői most ismét az ipari és a kereskedelmi miniszterhez
fordultak segítségért. Az ügy egyelőre megoldatlan. (MTI)



1990. január 23., kedd 16:02


Vissza » A hírhez kapcsolódik »

Partnereink
Dokumentumok
MTV2 nézői telefonok

" - Erdélyiné, Gyula, 62-514: Szeretném, amennyiben más néző kérésével ís egyezne kérésem, a Ki fizeti a révészt c. TV-sorozatot szíveskedjenek megismételni. - 848-441: Nem birom már ki az adás végéig, köszönteni szeretném a Törőcsik művésznőt, akinek hódolója vagyok. Én egy idősebb nagymama vagyok de csodálom őt, még ebben a régi filmjében is. hogy szólnia sem kell, csak a nézésével. Csodálatos. Szeretném Őt köszönteni. - A folyton folyvást c. műsort ne részletekben adják le, hanem egész filmeket adják le. Pl. úgy mint a Gregory Peck sorozatot. Miért éjjelre kerülnek a jó filmek. Aki reggel kel, az nem tudja megnézni."
890616 – EGY NAP ANATÓMIÁJA

Az 1956-os Intézet új internetes tartalomszolgáltatása Nagy Imre és társai újratemetésének napjáról. Szerkesztette: Rainer M. János és Topits Judit.
Az oldalon olvasható MTI hírek a Magyar Távirati Iroda korabeli, napi 250-300 hírből álló teljes napi kiadásaiból származnak. A fotóválogatás alapja az MTI napi 1000 darabból álló negatív állománya. A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1 § (2) p) pontja és 84/A §-a alapján törvényi védelem alá tartoznak. Tilos azokat akár eredeti, akár átírt formában bármilyen médiumban közölni, sugározni vagy továbbadni, részben vagy egészben számítógépen tárolni - a személyes és nem kereskedelmi felhasználás eseteinek kivételével. (Az adatbázis-azonosítót az MTI belső szerkesztőségi rendszere tartalmazza.)

Az MTI előzetes engedélye nélkül tilos az MTI honlapjaira mutató, valamint az oldalak belső tartalmához vezető link elhelyezése.
mti.hu Impresszum
Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fentartva.
WEB11BUD