|
|
|
|
|
|
|
|
SZER, Magyar híradó, Kasza László:
Április 4.
"A nap - legyen az április 4-e vagy 13-a - egy olyan rendszer
kezdetét jelentette, amely három év alatt felszámolta a lassan
szárba szökkenő magyar demokráciát, egy olyan párt uralomra
juttatásának kezdetét, amelyhez több vér, szenvedés tapad, mint
újkori történelmünk során bármelyik elődjéhez. És ez a párt nem
átallotta éveken át meggyalázni történelmünket azzal, hogy közös
nevezőre hozta, összekötötte április 4-ikét és párját március 21-ét
igazi nemzeti ünnepünkkel, március 15-ével."
|
|
|
|
|
|
|
Ötödször a Magyar Nagydíjért (9. rész)
|
Vélemények:
Thierry Boutsen, a győztes:
- Bizonyos mértékig tudatos kockázatot vállaltam azzal, hogy elhatároztam: ha lehet, azonos gumival hajtom végig a távot. Jól kezdtem, s általában 5-7 másodperc előnnyel vezettem. A verseny utolsó szakaszában éreztem, egyre jobban csúszkál a kocsim. Fohászkodtam magamban, csak ne kelljen kiállnom cserére. Hogy a hátam mögött mi történt, ezt nem nagyon észleltem, de Senna keményen üldözött, ezt jól láttam. Úgy gondolom, ha még egy kört kell futnom, akkor a brazil megelőz. Ezzel együtt is, nyertem, s bebizonyosodott, hogy az ,,egygumis,, elgondolás helyes elképzelésem volt.
Ayrton Senna, a második helyezett:
- A gyors gumicsere után a 10. helyről kellett felvennem a harcot. Éreztem, a kocsim igen jól állja a próbát, ezért egyre jobban felbátorodtam. Hogy az olasz Nanninivel való koccanásomat mi váltotta ki? Nem tudom, én nagyon vigyáztam rá is, magamra is. Mielőtt megtörtént a koccanás, akkor készakarva a füves rész felé helyezkedtem, így kívántam elkerülni a nagyobb bajt. Sajnálom Nanninit. Prost kiesését jelezték kivülről. Gondoltam magamban, itt az esély arra, hogy jelentős előnyre tegyek szert vele szemben a pontversenyben. Összességében: félelmetes viadal volt ez a mai, a kocsik ide-oda cikáztak. Nagy öröm a második helyezés.
Nelson Piquet, a harmadik helyezett:
- Ha Sennának félelmetes, nekem egész egyszerűen unalmas versenyt hozott a Magyar Nagydíj. Csaknem mindvégig elektromos gondjaim adódtak. Nem is tudom, miként és mitől ,,önállósította,, magát ennyire a kocsim...? Hol jól tudtam adni a gázt, hol nem. Végül is a harmadik hely jó, bár tény, számos rivális szép sorjában ,,hullott el,, előttem. (folyt.köv.)
1990. augusztus 12., vasárnap 16:45
|
Vissza »
Folytatásokkal »
A hírhez kapcsolódik »
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SZER hallgatói telefonok:
"FÉRFIHANG/ Jónapot kivánok, Miklós Attila vagyok Budapestről. Nagyon sokat hallgatom az önök rádióját és örülök neki mindig ha uj hirekkel és megnyugtató dolgokkal szolgálnak részünkre. Azt szeretném kérdezni, hogy azelőtft nagyon szerettem a Vajda Albert műsorát, mi történt vele, mert már nagyon régen nem hallottam róla. Mégegyszer szivjé lyes üdvözlettel és minél többet hallgatom a rádiójukat a lehetőségekhez képest. Viszonthallásara.
- FÉRFIHANG/ Jónapot kivánok, szeretném megkérdez ni, hogy a FIDESZ-nek jelenleg hány tagja van és azt, hogy a Szabad Európa Rádió magyarnyelvű adásainak hol vannak az adó-antennái. Köszönöm."
Dr Boross Imre (FKgP) visszaemlékezéseiből:
1989. április 3. Ezen napon Vörös Vince engem azzal hatalmazott meg engem, hogy lássam el az Operatív Bizottság ügyvezetésével járó teendőket. Ezzel egy időben levelet intézett a politikai pártok és szervezetek vezetőségéhez, amelyben tájékoztatta őket a március 23-án megtartott nagyválasztmány személyi döntéseiről és kérte, hogy megkereséseikkel hozzám, vagy Pálos Györgyhöz forduljanak. (D/ 8)
D8, Vörös Vince levele az FKgP tagjaihoz és szervezeteihez
|
|
|
|
890616 – EGY NAP ANATÓMIÁJA
Az 1956-os Intézet új internetes tartalomszolgáltatása Nagy Imre és társai újratemetésének napjáról. Szerkesztette: Rainer M. János és Topits Judit.
|
|
|
|