|
|
|
|
|
|
|
|
SZER, Magyar híradó, Kasza László:
Április 4.
"A nap - legyen az április 4-e vagy 13-a - egy olyan rendszer
kezdetét jelentette, amely három év alatt felszámolta a lassan
szárba szökkenő magyar demokráciát, egy olyan párt uralomra
juttatásának kezdetét, amelyhez több vér, szenvedés tapad, mint
újkori történelmünk során bármelyik elődjéhez. És ez a párt nem
átallotta éveken át meggyalázni történelmünket azzal, hogy közös
nevezőre hozta, összekötötte április 4-ikét és párját március 21-ét
igazi nemzeti ünnepünkkel, március 15-ével."
|
|
|
|
|
|
|
Forma-1-es edzések ... (3. rész)
|
Érthetően sokakat foglalkoztat a kérdés, vajon mit hoz az újabb ötéves megállapodás, a szervezést, a rendezést illetően milyen változások lesznek a Forma-1-es Magyar Nagydíjon és a Hungaroringen 1991 és 1995 között.
A tárgyalásokon az összekötő, közvetítő szerepét Rohonyi Tamás, Brazíliában élő magyar származású üzletember töltötte be, aki Bernie Ecclestone-nek, a Forma-1-es Konstruktőrök és Gyártók Szövetsége (FOCA) elnökének személyes megbízottja. A pénteki sajtótájékoztatón elhangzottakat ő a következőkkel egészítette ki.
- Tudom, mindenki arra vár, hogy újabb dátumokkal rukkoljunk ki, mondjuk meg, mikor kerül sor a szerződés aláírására. Higgyék el, ez kevésbé fontos, sokkal többet ér, hogy Ecclestone úr és Siklós úr (Siklós Csaba, a közlekedési és hírközlési miniszter - a szerk.) a megegyezés szentesítéseként a nagy nyilvánosság előtt kezet rázott.
Az érdemi tárgyalások ezek szerint lezárultak. Milyen fontos feladatok következnek?
- Most már a jogászokon a sor, nekik kell minden részletre kihatóan végleges formába önteniük a szerződéstervezetet. Alapos munkát kell végezniük, hogy később se érhesse semmiféle támadás az aláírandó dokumentum egyetlen pontját sem.
Az is kiderült, hogy a Hungaroring egész éves hasznosításában maga Bernie Ecclestone is érdekelt lesz. Lehet-e már tudni, hoy milyen formában?
- Úgy gondolom, hogy egyelőre Ecclestone úr fejében sem állt össze a kép, annak csak a körvonalai rajzolódtak ki. Egy dologban azonban máris biztos vagyok: ha ő a nevét adta valamihez, akkor meg is fogja találni a legjobb megoldást. Egy pillanatig sem kételkedem abban, hogy ország-világ előtt be fogja bizonyítani: a Forma-1-es világbajnoki futam lebonyolítása Magyarországon sem veszteséges vállalkozás, csupán tudni kell élni a kínálkozó lehetőségekkel.
x x x
(folyt.köv.)
1990. augusztus 11., szombat 15:30
|
Vissza »
Folytatásokkal »
A hírhez kapcsolódik »
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SZER hallgatói telefonok:
"FÉRFIHANG/ Jónapot kivánok, Miklós Attila vagyok Budapestről. Nagyon sokat hallgatom az önök rádióját és örülök neki mindig ha uj hirekkel és megnyugtató dolgokkal szolgálnak részünkre. Azt szeretném kérdezni, hogy azelőtft nagyon szerettem a Vajda Albert műsorát, mi történt vele, mert már nagyon régen nem hallottam róla. Mégegyszer szivjé lyes üdvözlettel és minél többet hallgatom a rádiójukat a lehetőségekhez képest. Viszonthallásara.
- FÉRFIHANG/ Jónapot kivánok, szeretném megkérdez ni, hogy a FIDESZ-nek jelenleg hány tagja van és azt, hogy a Szabad Európa Rádió magyarnyelvű adásainak hol vannak az adó-antennái. Köszönöm."
Dr Boross Imre (FKgP) visszaemlékezéseiből:
1989. április 3. Ezen napon Vörös Vince engem azzal hatalmazott meg engem, hogy lássam el az Operatív Bizottság ügyvezetésével járó teendőket. Ezzel egy időben levelet intézett a politikai pártok és szervezetek vezetőségéhez, amelyben tájékoztatta őket a március 23-án megtartott nagyválasztmány személyi döntéseiről és kérte, hogy megkereséseikkel hozzám, vagy Pálos Györgyhöz forduljanak. (D/ 8)
D8, Vörös Vince levele az FKgP tagjaihoz és szervezeteihez
|
|
|
|
890616 – EGY NAP ANATÓMIÁJA
Az 1956-os Intézet új internetes tartalomszolgáltatása Nagy Imre és társai újratemetésének napjáról. Szerkesztette: Rainer M. János és Topits Judit.
|
|
|
|