|
|
|
|
|
|
|
|
OS:
A világkiállítás térségek elszegényedését okozhatja - A Szociáldemokrata Ifjúsági Kör felhívása a választópolgárokhoz
"A költségek
messze fölülmúlják a vízlépcső építésének kiadásait, de itt sem
ismeretes még megközelítően sem az összeg. A döntések előkészítését
ugyancsak egy szűk csoport végzi, mely érdekelt a világkiállítás
megrendezésében."
SZER, Világhíradó:
Ki a gátra!
"Ki a gátra! Nézzük meg Nagymarost közös szemmel a rombolás
helyén!" - így kezdődik a Bajcsy-Zsilinszky Baráti Társaság
környezetvédő csoportjának, a Duna-mozgalmaknak és más független
szervezeteknek a közös felhívása békés, tiltakozó kirándulásra
hétfőn, április 3-ikán.
Akik idejében megváltották a jegyüket, azok számára különvonatok
indulnak Zebegénybe reggel 8 és 9 óra között, Nagymarosra pedig 10
és 11 óra között. A kirándulni vágyók ugyanis Zebegényben
találkoznak 10 órakor a Duna-parton, onnan teszik meg együtt a 8
kilométeres gyalogutat Nagymarosig, ahol délben 12 órakor
találkoznak mindazokkal, akik egyenesen a nagymarosi építkezéshez
mentek."
|
|
|
|
|
|
|
Botrány a Hungaroringen - Klammer autóval is gyors (1. rész)
|
1989. július 9. vasárnap (tud) - Rekkenő hőségben került sor a magyar pályaautó bajnokság harmadik futamára a Hungaroringen, amelyet a Hungária Biztosító Kupáért futottak. Az I-es divizióban megismétlődött a szombati sorrend, hiszen Bense István győzött Károly Balázs előtt, aki nagy küzdelemben szerezte meg a harmadik helyet Balázs Gábortól. A II. divizióban egy pillanatig sem lehetett kétséges, hogy a Spa-i 24 órás versenyre készülő Cserkuti József győz. Őt szorosan követte klub- és márkatársa, az ugyancsak BMW M3-ast vezető Szász László. A III. divizió rajtja után sajnálatos események történtek, mert a Formula Fordot vezető Richter Ernő és a tavalyi magyar bajnok Szigetvári Mátyás összezárt a második sorból rajtoló Móczár Péter előtt. A rutinosabb Szigetvári Mátyás idejében észbekapott, jobbra rántotta a kormányt, és nem ért hozzá a kétüléses, Móczár Péter vezette BMW-hez. Nem így Richter Ernő, aki az ütközés után fölrepült a levegőbe, és jónéhány szaltó után a box betonfaláról pattant vissza az út közepére. Csodával határos módon csak Richter Ernő sérült meg, három öltéssel varrták össze a sebét, ám ami ezután következett, az a magyar autósport szégyenfoltja. Kovács Sándor a depóba beálló Móczár Pétert egy gumiabronccsal próbálta kiütni az autójából, majd szabályos ökölpárbaj kezdődött, amelyben nem lehet tudni, hogy milyen alapon, több önmagát szakértőnek és menedzsernek valló néző is beavatkozott. Mivel a Hungaroringen osztrák bajnoki futamot is bonyolítottak vasárnap, mindez mintegy 200 osztrák autós szeme láttára történt, így bizony szegénységi bizonyítvány a magyar autósportról. A kínos incidens után azért az osztrák túraautó bajnoki futamot is lebonyolították, amelyet az egykori olimpiai bajnok síző Franz Klammer nyerte. Óriási és kellemes meglepetés volt, hogy Cserkuti József, annak ellenére, hogy kétszer is leállt a kocsija, remek autózással a második helyen végzett. (folyt.köv.)
1989. július 9., vasárnap 19:20
|
Vissza »
Folytatásokkal »
A hírhez kapcsolódik »
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SZER-hallgató telefonja:
"FÉRFIHANG/ Kérem szépen, röviden annyit szeretnék mondani innen, Bajorországból, hogy a budapesti pártházza] szemben állva, a jobboldalon lévő kis házba 8 évvel ezelőtjt megtalálták azokat az embereket befalazva, akik kopogtak. De tekintettel arra, hogy akik kirendelték az egészségügyieket, és a karhatalom rögtön eltávolította őket, nem tudom, hogy azóta tudnak-e róla. Kötelességemnek tartottam, hogy ezt az információt közöljem önökkel."
|
|
|
|
890616 – EGY NAP ANATÓMIÁJA
Az 1956-os Intézet új internetes tartalomszolgáltatása Nagy Imre és társai újratemetésének napjáról. Szerkesztette: Rainer M. János és Topits Judit.
|
|
|
|