|
|
|
|
Boutsen nyerte a montreali Forma-1-es versenyt (1. rész)
|
1989. junius 18. vasárnap (APA) - A Forma-1-es autók világbajnoki versenysorozatának idei 6. futamában Montrealban a belga Thierry Boutsen (Williams) szerezte meg a győzelmet. Mögötte két olasz érkezett a célba, a második Riccardo Patrese (Williams), a harmadik Andrea de Cesaris (Scuderia Italia) lett. (folyt.köv.)
1989. június 18., vasárnap 20:35
|
Vissza »
|
|
Boutsen nyerte a montreali Forma-1-es versenyt (2. rész)
|
A kanadai nagydij végeredménye: 1. Thierry Boutsen (belga, Williams-Renault) 2:01:24.073 óra 2. Riccardo Patrese (olasz, Scuderia-Italia-Renault) 30.007 mp h 3. Andrea de Cesaris (olasz, Dallara-Ford) 1:36.649 p hátrány 4. Piquet (brazil, Lotus-Judd) 1:41.484 p hátrány 5. Arnoux (francia, Ligier-Ford) 1 kör hátrány 6. Caffi (olasz, Scuderia-Italia-Ford) 2 kör hátrány 7. Senna (brazil, McLaren-Honda) 3 kör hátrány A vb-pontverseny állása 6 futam után: 1. Alain Prost (francia, McLaren-Honda) 29 pont 2. Ayrton Senna (brazil, McLaren-Honda) 27 3. Riccardo Patrese (olasz, Williams-Renault) 18 4. Boutsen (belga, Williams-Renault) 10 5. Mansell (brit, Ferrari) 9 6. Nannini (olasz, Benetton-Ford) 8 Márkák versenyében: 1. McLaren-Honda 56 pont 2. Williams-Renault 28 3. Benetton-Ford 13 4-5. Arrows-Ford és Ferrari 9-9 6-7. Scuderia-Italia-Ford és Tyrell-Ford 8-8 (folyt.köv.)
1989. június 18., vasárnap 21:04
|
Vissza »
|
|
Boutsen nyerte a montreali Forma-1-es versenyt (3. rész)
|
A győzelemhez szokott McLaren-Honda istálló a montreali eső-rulettben fürdeni mehetett - ezekkel a szavakkal kezdte tudósitását a Forma-1-es autók idei 6. világbajnoki futamáról Jeff Morgan, a DPA tudósitója. Aztán Thierry Boutsen, a belgák szemefénye 95. Grand Prix futamában első győzelmét aratta. Boutsen győzelme három körrel a befejezés előtt lett bizonyos, amikor az addig vezető brazil világbajnok Ayrton Senna McLaren-Honda kocsijával kénytelen volt kiállni. A Williams-Renault sikerét megduplázta, hogy Riccardo Patrese lett a második - 30 másodperc hátránnyal - a győztes mögött. A világbajnoki pontversenyben Prost változtatlanul vezet. Eső, napsütés és eső váltogatta egymást a montreali verseny előtt, s a pilóták nem voltak irigylésre méltó helyzetben, mert mégiscsak el kellett dönteni, milyen gumikat tetessenek fel kocsijaikra. Ennek lett ,,áldozata,, a brit Nigel Mansell és az olasz Alessandro Nannini, akik a bemelegitő kör után kerékcserére kiálltak, a szabályok viszont ezt tiltják. Mindkettőjüket törölték az indulók névsorából. Az osztrák Gerhard Berger kocsija a rajtnál nem indult be, ezért csak a második start után kezdhette el a 4390 méteres körpályán a száguldását a mezőny. Az első kiálló Berger volt, aki a vezető Senna mögött igen jó pozicióban foglalta el a második helyet. A 303 km-es táv felénél Senna biztosan haladt az élen, ugy tünt, megszerzi 4. szezongyőzelmét, de három körrel a cél előtt kiállásra kényszerült. Ez annyit is jelentett, hogy nem sikerült az élre törnie a világbajnoki pontversenyben.+++
1989. június 18., vasárnap 21:43
|
Vissza »
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SZER-hallgató telefonja:
"Itt Tarkovány beszél Eppsteinből. Egy megbízatást kívánok közölni, teljesíteni. Erdélyből kaptam az üzenetet, és köszönik a rádió szerkesztőségének, a rádió vezetőségének, igazgatóságának a nagyszerű választást, hogy a temetésről Szőts Géza is egyenes adásban tudósíthatott, tudniillik óriási erőt adott ez az erdélyieknek, és még egyszer a köszönetet tolmácsolom. Nagyszerű volt, azt mondták, hogy Gézájuk szóhoz juthatott a temetésen, köszönetüket fejezik ki."
|
|
|
|
890616 – EGY NAP ANATÓMIÁJA
Az 1956-os Intézet új internetes tartalomszolgáltatása Nagy Imre és társai újratemetésének napjáról. Szerkesztette: Rainer M. János és Topits Judit.
|
|
|
|