Rendszerváltás és az MTI
mti.hu1990 › december 18.
1989  1990
1990. október
HKSzeCsPSzoV
24252627282930
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234
1990. november
HKSzeCsPSzoV
2930311234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293012
3456789
1990. december
HKSzeCsPSzoV
262728293012
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31123456
Az oldalon látható MTI hírek és fotók az Magyar Távirati Iroda korabeli hírkiadásából származnak. További információt itt talál.
Keresés az MTI
hírekbenképekben
Összes MTI-hír
Ezt mondták a rádiók
OS:

A XI. kerületi Önkormányzat állásfoglalása a világkiállításról

"... igényt tartunk a világkiállítási területen lévő állami tulajdonú területek felett az önkormányzat rendelkezési jogára. Ezzel együtt vállaljuk az érintett beruházások külföldi tőkével közösen történő finanszírozását. Amennyiben nem lesz világkiállítás, úgy saját erőből vállalkozunk kiegészítő rendezvények lebonyolítására. "
BBC, Panoráma:

Andrew Sarlós Magyarországról

"Új miniszterek kinevezése politikai változásokat mindig jelent és én nem akarom lecsökkenteni az ország gazdasági helyzetének a változását és az egész világgazdasági válságnak a rosszabbodását. Ennek még mindig nincs vége és amely továbbra is sajnos rosszabbodik az egész világon. "

Az idén elkészül az M0-ás körgyűrű első szakasza

1990. január 3., szerda - Az idén átadják az M0-ás budapesti autópálya körgyűrű első 15 kilométeres szakaszát. Az építkezésen jelenleg téli szünet van, ám ez nem jelent tétlenséget, a tavaszi indulásra készülve a géppark nagyjavítását, felújítását végzik. A Csepel-szigeten néhány hete átadott üzemmérnökségi telep épületeiben megkezdődött a próbaüzem, erről a bázisról biztosítják majd az autópálya zökkenőmentes forgalmának feltételeit - a téli sózást, a technikai berendezések működését stb. Megkezdődött a személyzet kiképzése, a gépészek, karbantartók felvétele.


A generálkivitelező Aszfaltútépítő Vállalat tájékoztatása
szerint az M1-est az M5-ös úttal összekötő félkörgyűrű budai oldalán
a téli szünetig befejezték a földmunkákat az építők, tavasszal itt
az alapstabilizációs réteg kialakításával indul majd újból a munka.
Az út a hárosi Duna-hídon vezet tovább, ahol most sem pihennek a
szerelők, hamarosan hozzálátnak, hogy speciális hidraulikák
segítségével a jelenleg ,,máglyán,, álló hídszerkezetet végleges
helyére, a pillérek saruira eresszék. A soroksári Duna-ág felett
ívelő négysávos autópályahídon viszont akár már meg is indulhatna a
forgalom, itt már a terhelési próbákon is túl vannak, s csupán a
csatlakozó részek földmunkái várnak még befejezésre. Ugyancsak a
tavaszi, nyári hónapok feladata, hogy az M5-ösbe torkolló, még el
nem készült útszakaszon a több rétegből álló burkolatot kialakítsák.
A tervek szerint októberben megindulhatnak a járművek az M0-ás úton,
ami a Dunántúl és az Alföld közötti közlekedést egyszerűsíti, s
egyúttal a budapesti tranzitforgalmat is csökkenti majd. (MTI)



1990. január 2., kedd 19:19


Vissza » A hírhez kapcsolódik »

Partnereink
Dokumentumok
890616 – EGY NAP ANATÓMIÁJA

Az 1956-os Intézet új internetes tartalomszolgáltatása Nagy Imre és társai újratemetésének napjáról. Szerkesztette: Rainer M. János és Topits Judit.
Az oldalon olvasható MTI hírek a Magyar Távirati Iroda korabeli, napi 250-300 hírből álló teljes napi kiadásaiból származnak. A fotóválogatás alapja az MTI napi 1000 darabból álló negatív állománya. A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1 § (2) p) pontja és 84/A §-a alapján törvényi védelem alá tartoznak. Tilos azokat akár eredeti, akár átírt formában bármilyen médiumban közölni, sugározni vagy továbbadni, részben vagy egészben számítógépen tárolni - a személyes és nem kereskedelmi felhasználás eseteinek kivételével. (Az adatbázis-azonosítót az MTI belső szerkesztőségi rendszere tartalmazza.)

Az MTI előzetes engedélye nélkül tilos az MTI honlapjaira mutató, valamint az oldalak belső tartalmához vezető link elhelyezése.
mti.hu Impresszum
Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fentartva.
WEB11BUD