Rendszerváltás és az MTI
mti.hu1990 › december 18.
1989  1990
1990. október
HKSzeCsPSzoV
24252627282930
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234
1990. november
HKSzeCsPSzoV
2930311234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293012
3456789
1990. december
HKSzeCsPSzoV
262728293012
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31123456
Az oldalon látható MTI hírek és fotók az Magyar Távirati Iroda korabeli hírkiadásából származnak. További információt itt talál.
Keresés az MTI
hírekbenképekben
Összes MTI-hír
Ezt mondták a rádiók
OS:

A XI. kerületi Önkormányzat állásfoglalása a világkiállításról

"... igényt tartunk a világkiállítási területen lévő állami tulajdonú területek felett az önkormányzat rendelkezési jogára. Ezzel együtt vállaljuk az érintett beruházások külföldi tőkével közösen történő finanszírozását. Amennyiben nem lesz világkiállítás, úgy saját erőből vállalkozunk kiegészítő rendezvények lebonyolítására. "
BBC, Panoráma:

Andrew Sarlós Magyarországról

"Új miniszterek kinevezése politikai változásokat mindig jelent és én nem akarom lecsökkenteni az ország gazdasági helyzetének a változását és az egész világgazdasági válságnak a rosszabbodását. Ennek még mindig nincs vége és amely továbbra is sajnos rosszabbodik az egész világon. "

Hitelszerződés az M1-es autópálya továbbépítésére

1989. október 18., szerda - A Magyar Hitel Bank székházában szerdán a bank, valamint a Közlekedési, Hírközlési és Építésügyi Minisztérium képviselői hitelmegállapodást írtak alá. Ennek értelmében a Magyar Hitel Bank Rt 1 milliárd 425 millió forintos hitelt nyújt az M1-es autópálya Tatabánya-Győr közötti szakaszának megépítésére.

Ismeretes: ez év nyarán a tárca nyilvános nemzetközi pályázatot
írt ki az M1-es autópálya Tatabánya-Győr közötti 45 kilométeres
szakasza jobb pályájának megépítésére, illetve finanszírozására.
Összesen kilenc cég nyújtott be ajánlatokat, köztük több külföldi
is. A bíráló bizottság a Betonútépítő Vállalat - finanszírozási és
műszaki szempontból egyaránt legkedvezőbb - ajánlatát fogadta el.

    Az építés még idén októberben megkezdődik és 1990. október
31-éig fejeződik be. A hiteltörlesztés 1993. január 1-jétől 1995
december végéig esedékes. A kamat mértéke 22 százalékos, s ez végig
állandó marad. A most megkötött hitelmegállapodásban a közlekedési
tárca állami garanciát vállalt a hitel visszafizetésére. A
megelőlegezett pénzt egyébként majd az útalapból törlesztik. Ebben
azonban egyelőre még nem gyűlt össze elegendő pénz ilyen jelentős
beruházás finanszírozására. Az idén hozzávetőlegesen 1,6 milliárd
forintnyi útalap képződik, s ezt az összeget csak útfejlesztésre
lehet felhasználni. (MTI)


1989. október 18., szerda 14:56


Vissza » A hírhez kapcsolódik »

Partnereink
Dokumentumok
890616 – EGY NAP ANATÓMIÁJA

Az 1956-os Intézet új internetes tartalomszolgáltatása Nagy Imre és társai újratemetésének napjáról. Szerkesztette: Rainer M. János és Topits Judit.
Az oldalon olvasható MTI hírek a Magyar Távirati Iroda korabeli, napi 250-300 hírből álló teljes napi kiadásaiból származnak. A fotóválogatás alapja az MTI napi 1000 darabból álló negatív állománya. A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1 § (2) p) pontja és 84/A §-a alapján törvényi védelem alá tartoznak. Tilos azokat akár eredeti, akár átírt formában bármilyen médiumban közölni, sugározni vagy továbbadni, részben vagy egészben számítógépen tárolni - a személyes és nem kereskedelmi felhasználás eseteinek kivételével. (Az adatbázis-azonosítót az MTI belső szerkesztőségi rendszere tartalmazza.)

Az MTI előzetes engedélye nélkül tilos az MTI honlapjaira mutató, valamint az oldalak belső tartalmához vezető link elhelyezése.
mti.hu Impresszum
Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fentartva.
WEB10BUD