Rendszerváltás és az MTI
mti.hu1990 › december 18.
1989  1990
1990. október
HKSzeCsPSzoV
24252627282930
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234
1990. november
HKSzeCsPSzoV
2930311234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293012
3456789
1990. december
HKSzeCsPSzoV
262728293012
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31123456
Az oldalon látható MTI hírek és fotók az Magyar Távirati Iroda korabeli hírkiadásából származnak. További információt itt talál.
Keresés az MTI
hírekbenképekben
Összes MTI-hír
Ezt mondták a rádiók
OS:

A XI. kerületi Önkormányzat állásfoglalása a világkiállításról

"... igényt tartunk a világkiállítási területen lévő állami tulajdonú területek felett az önkormányzat rendelkezési jogára. Ezzel együtt vállaljuk az érintett beruházások külföldi tőkével közösen történő finanszírozását. Amennyiben nem lesz világkiállítás, úgy saját erőből vállalkozunk kiegészítő rendezvények lebonyolítására. "
BBC, Panoráma:

Andrew Sarlós Magyarországról

"Új miniszterek kinevezése politikai változásokat mindig jelent és én nem akarom lecsökkenteni az ország gazdasági helyzetének a változását és az egész világgazdasági válságnak a rosszabbodását. Ennek még mindig nincs vége és amely továbbra is sajnos rosszabbodik az egész világon. "

Botrány a Hungaroringen - Klammer autóval is gyors (1. rész)

1989. július 9. vasárnap (tud) - Rekkenő hőségben került sor a
magyar pályaautó bajnokság harmadik futamára a Hungaroringen,
amelyet a Hungária Biztosító Kupáért futottak. Az I-es divizióban
megismétlődött a szombati sorrend, hiszen Bense István győzött
Károly Balázs előtt, aki nagy küzdelemben szerezte meg a harmadik
helyet Balázs Gábortól.

    A II. divizióban egy pillanatig sem lehetett kétséges, hogy a
Spa-i 24 órás versenyre készülő Cserkuti József győz. Őt szorosan
követte klub- és márkatársa, az ugyancsak BMW M3-ast vezető Szász
László. A III. divizió rajtja után sajnálatos események történtek,
mert a Formula Fordot vezető Richter Ernő és a tavalyi magyar bajnok
Szigetvári Mátyás összezárt a második sorból rajtoló Móczár Péter
előtt. A rutinosabb Szigetvári Mátyás idejében észbekapott, jobbra
rántotta a kormányt, és nem ért hozzá a kétüléses, Móczár Péter
vezette BMW-hez. Nem így Richter Ernő, aki az ütközés után fölrepült
a levegőbe, és jónéhány szaltó után a box betonfaláról pattant
vissza az út közepére. Csodával határos módon csak Richter Ernő
sérült meg, három öltéssel varrták össze a sebét, ám ami ezután
következett, az a magyar autósport szégyenfoltja. Kovács Sándor a
depóba beálló Móczár Pétert egy gumiabronccsal próbálta kiütni az
autójából, majd szabályos ökölpárbaj kezdődött, amelyben nem lehet
tudni, hogy milyen alapon, több önmagát szakértőnek és menedzsernek
valló néző is beavatkozott. Mivel a Hungaroringen osztrák bajnoki
futamot is bonyolítottak vasárnap, mindez mintegy 200 osztrák autós
szeme láttára történt, így bizony szegénységi bizonyítvány a magyar
autósportról.

    A kínos incidens után azért az osztrák túraautó bajnoki futamot
is lebonyolították, amelyet az egykori olimpiai bajnok síző Franz
Klammer nyerte. Óriási és kellemes meglepetés volt, hogy Cserkuti
József, annak ellenére, hogy kétszer is leállt a kocsija, remek
autózással a második helyen végzett. (folyt.köv.)


1989. július 9., vasárnap 19:20


Vissza » Folytatásokkal » A hírhez kapcsolódik »

Partnereink
Dokumentumok
890616 – EGY NAP ANATÓMIÁJA

Az 1956-os Intézet új internetes tartalomszolgáltatása Nagy Imre és társai újratemetésének napjáról. Szerkesztette: Rainer M. János és Topits Judit.
Az oldalon olvasható MTI hírek a Magyar Távirati Iroda korabeli, napi 250-300 hírből álló teljes napi kiadásaiból származnak. A fotóválogatás alapja az MTI napi 1000 darabból álló negatív állománya. A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1 § (2) p) pontja és 84/A §-a alapján törvényi védelem alá tartoznak. Tilos azokat akár eredeti, akár átírt formában bármilyen médiumban közölni, sugározni vagy továbbadni, részben vagy egészben számítógépen tárolni - a személyes és nem kereskedelmi felhasználás eseteinek kivételével. (Az adatbázis-azonosítót az MTI belső szerkesztőségi rendszere tartalmazza.)

Az MTI előzetes engedélye nélkül tilos az MTI honlapjaira mutató, valamint az oldalak belső tartalmához vezető link elhelyezése.
mti.hu Impresszum
Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fentartva.
WEB10BUD