 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
OS:
Az MSZP Borsod megyei szervezetének felhívása
" Meggyőződésünk, hogy a tudatos területpolitika nemzetgazdasági
szinten nem kerül több pénzbe, mint amibe a spontán folyamatok
kiváltotta helyzet (felszámolás, munkanélküliség, bűnüldözés,
egészségkárosodás) társadalmi finanszírozása. De a pozitív területi
megkülönböztetést nagyon is tudatosan és összehangoltan kell
kialakítani ahhoz, hogy az jó hatásfokkal működjön, és a
piacgazdaság megfelelő gazdasági stabilizálódást eredményezzen."
SZER, Gondolatforgató:
Interjú Fodor Gáborral
"... a költségvetés, amit
a kormány kedden terjesztett az Országyűlés elé. A Fidesz nevében
Ön, Fodor Gábor mondta el, hogy csapnivalóan rossznak tartja ezt a
költségvetést és éppen ezért nem torpedózza meg. Ez egyébként egy
hármas ad hoc szövetség közös álláspontja is, a Fidesz-é, az SZDSZ-é
és az MSZP-é. Hogy van ez, hogy sem igent, sem nemet nem mondanak
egy olyan fontos kérdésben mint a költségvetés?
- Hát ez nagyon nehéz helyzet, mondhatni, hogy majdnem hogy
csapda helyzetben vagyunk, hiszen valóban ez a szituáció pontosan.
Az egyik oldalról ez a költségvetés. Hogyha egy normális látószögből
próbáljuk nézni, egyszerűen ez a költségvetés alkalmatlan arra, hogy
megoldja Magyarországnak a komoly bajait, komoly gondjait, vagy nem
is az, hogy megoldja, valamilyen módon lehetőséget nyújtson arra,
hogy valamiféle gazdasági kibontakozás elkezdődjön Magyarországon.
"
|
|
 |
|
 |
 |
 |

Öböl - autópiac
|

Párizs, 1990. december 17. hétfő (AFP) - Az Öböl-válsággal
kapcsolatos bizonytalanság visszavetette az európai autóeladásokat -
közölte sajtókonferenciáján Jacques Calvet, a Peugeot és Citroe:n
céget magában foglaló vállalati csoport, a PSA elnöke. Európában az
idén mintegy 220 ezer, jövőre pedig várhatóan 500 ezer darabbal
kevesebb autó talál gazdára, mint azt az augusztus előtt készült
előrejelzések mutatták.
Ennek következtében a PSA idei nyeresége nem éri el a tavalyi 10 milliárd frankos szintet sem.
A PSA veszélyben látja terveit a kelet-európai országok nyitásával is. A francia cég 1992-re Európa vezető autógyára szándékozik lenni, ám ebbéli reményeit jócskán megnyírbálta a félig-meddig váratlan Skoda-Volkswagen házasság, amely egyúttal további ,,keleti veszélyekre,, hívta föl a figyelmét. +++
1990. december 16., vasárnap 17:59
|

Vissza »
|
|
|
 |
|
|