Rendszerváltás és az MTI
mti.hu1990 › december 11.
1989  1990
1990. október
HKSzeCsPSzoV
24252627282930
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234
1990. november
HKSzeCsPSzoV
2930311234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293012
3456789
1990. december
HKSzeCsPSzoV
262728293012
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31123456
Az oldalon látható MTI hírek és fotók az Magyar Távirati Iroda korabeli hírkiadásából származnak. További információt itt talál.
Keresés az MTI
hírekbenképekben
Összes MTI-hír
Ezt mondták a rádiók
OS:

Hetvenhét magyar állampolgár nyílt levele Ion Iliescunak, és Petre Romannak

"A magyarság két kimagasló vezetője: Tőkés László és Sütő András ellen indított hajsza ellentétes Helsinki szellemével, és komoly akadályokat gördíthet - minden szinten - a román-magyar párbeszéd elé. "
Amerika Hangja, Világhíradó:

Olajszállítási gondok

"... a budapesti taxissztrájk idején Ausztria olaj-gyorssegélyt nyújtott Magyarországnak, ami természetesen drága volt és a problémát nem oldotta meg. Azt a problémát ugyanis, honnan vegye az ország a közeljövőben az olajmennyiséget, amivel a szovjet olaj és az arab olajszállítmányok kiesését pótolja. Mert valutája - amivel meg kellene fizetnie a nyugati szállítmányokat - nincs az országnak. Ugyanezen probléma előtt áll Csehszlovákia és Lengyelország is. "

A legújabb Ikarus autóbusz

1990. december 11., kedd - Korszerű, versenyképes, várhatóan itthon is kelendő, új típusú autóbusz mintapéldánya készült el az Ikarus székesfehérvári gyárában. Az Alfa nevű turistabuszt kedden mutatták be az érdeklődőknek.


Tervezésével az volt a cél, hogy az immár két évtizede gyártott,
200-as buszcsalád tagjainál korszerűbb, de a 300-as típusoknál
olcsóbb járművet készítsenek. Az Alfát igen szigorú biztonsági
berrendezésekkel - kipörgésgátló rendszerrel, blokkolásgátló fékkel
- szerelték fel. Utastere légkondicionált, az ülések nagy szögben
dönthetőek, a csomagtér pedig tágasabb, mint a korábban gyártott
típusoké. A mintapéldányba 256 lóerős, Rába-Man motort építettek, de
a tervezők felkészültek arra is, hogy a megrendelők igénye szerint
DAF, Mercedes, vagy más motorokkal szereljék fel a külsőre is
tetszetős autóbuszokat. A karosszériának egyébként egyetlen sajtolt
alkatrésze sincs, homlok-, valamint hátfala műanyagból készült.
(MTI)



1990. december 11., kedd 16:09


Vissza » A hírhez kapcsolódik »

Partnereink
Dokumentumok
890616 – EGY NAP ANATÓMIÁJA

Az 1956-os Intézet új internetes tartalomszolgáltatása Nagy Imre és társai újratemetésének napjáról. Szerkesztette: Rainer M. János és Topits Judit.
Az oldalon olvasható MTI hírek a Magyar Távirati Iroda korabeli, napi 250-300 hírből álló teljes napi kiadásaiból származnak. A fotóválogatás alapja az MTI napi 1000 darabból álló negatív állománya. A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1 § (2) p) pontja és 84/A §-a alapján törvényi védelem alá tartoznak. Tilos azokat akár eredeti, akár átírt formában bármilyen médiumban közölni, sugározni vagy továbbadni, részben vagy egészben számítógépen tárolni - a személyes és nem kereskedelmi felhasználás eseteinek kivételével. (Az adatbázis-azonosítót az MTI belső szerkesztőségi rendszere tartalmazza.)

Az MTI előzetes engedélye nélkül tilos az MTI honlapjaira mutató, valamint az oldalak belső tartalmához vezető link elhelyezése.
mti.hu Impresszum
Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fentartva.
WEB11BUD