Rendszerváltás és az MTI
mti.hu1990 › november 11.
1989  1990
1990. szeptember
HKSzeCsPSzoV
272829303112
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
1234567
1990. október
HKSzeCsPSzoV
24252627282930
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234
1990. november
HKSzeCsPSzoV
2930311234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293012
3456789
Az oldalon látható MTI hírek és fotók az Magyar Távirati Iroda korabeli hírkiadásából származnak. További információt itt talál.
Keresés az MTI
hírekbenképekben
Összes MTI-hír
Ezt mondták a rádiók
OS:

Még nem késő - Az MSZP II. kongresszusának állásfoglalása az ország helyzetéről

"A munkások, a munkavállalók védelme nélkül nincs szociális piacgazdaság Új munkahelyeket kell teremteni a szolgáltatások bővítésével és az elmaradott területek fejlesztésével. Elő kell segíteni, hogy az állásukat vesztettek munkát kapjanak vagy vállalkozzanak. A munkanélküli segély csak átmeneti megoldás lehet. "
Izraeli Rádió, A zsidó világ:

Csurka Istvánról

"A Pesti Hírlap 1990. október 21-iki számában másfél lapoldalas terjedelemben írta meg válaszát Benedek Pálnak, az MTI tel-avivi tudósítójának, az Új Kelet egyik szerkesztőjének. Csurka jó író. Szatírái közismertek Magyarországszerte. Éppen ezért nem látszik különösen nagy feladatnak, hogy a saját stílusában ízekre szedjen egy MTI tudósítást. A baj ott kezdődik - mint minden ilyen esetben -, hogy cikke csúsztat, méghozzá erősen csúsztat. Elég is csak a cikk végéből idézni néhány mondatot, hogy megértsék mire gondolok. Idézem: Benedek úrnak pedig talán azt kellene ezek után jelenteni, hogy van-e magyarországi származású azok között a fegyveresek között, akik tucatszámra lődözik le a fegyvertelen arab tüntetőket? És ha van, kik befolyásolják őket? "

Tömeges közúti közlekedési baleset

1990. november 11., vasárnap - Egy személy halálos, három súlyos , négy pedig könnyű sérülést szenvedett szombaton 20 óra 05 perckor Fehérgyarmat és Tunyogmatolcs közötti, a 491-es számú útvonalon. Fehér Géza fehérgyarmati lakos az általa vezetett TJ 10-93 forgalmi rendszámú Skoda típusú személygépkocsijával a sűrű ködben, relatív gyorshajtás miatt nekiütközött a vele azonos irányban haladó FP 11-37 rendszámú Prága típusú tehergépkocsinak, majd átcsapódott az úttest baloldalára és megállt. A Skoda után az AAG 335 forgalmi rendszámú Trabant közlekedett, amelynek vezetője a tehergépkocsit észlelve a járművét balra kormányozta, s neki ütközött a Skodának. Ugyanebben az időben Fehérgyarmat felől, szemben haladt az AAL 195 rendszámú Ford Escort típusú taxi, amely a Skodának ütközött. A baleset következtében Szabó Gézáné, a Skoda utasa a kórházba szállítást követően meghalt, Szabó Géza és a két éves gyermeke, valamint a taxi vezetője súlyos, négy utasa pedig könnyű sérülést szenvedett. A négy járműben összesen 365 ezer forint kár keletkezett. A rendőrség a baleset okát szakértők bevonásával vizsgálja. (MTI)





1990. november 11., vasárnap 11:16


Vissza »

Partnereink
Dokumentumok
890616 – EGY NAP ANATÓMIÁJA

Az 1956-os Intézet új internetes tartalomszolgáltatása Nagy Imre és társai újratemetésének napjáról. Szerkesztette: Rainer M. János és Topits Judit.
Az oldalon olvasható MTI hírek a Magyar Távirati Iroda korabeli, napi 250-300 hírből álló teljes napi kiadásaiból származnak. A fotóválogatás alapja az MTI napi 1000 darabból álló negatív állománya. A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1 § (2) p) pontja és 84/A §-a alapján törvényi védelem alá tartoznak. Tilos azokat akár eredeti, akár átírt formában bármilyen médiumban közölni, sugározni vagy továbbadni, részben vagy egészben számítógépen tárolni - a személyes és nem kereskedelmi felhasználás eseteinek kivételével. (Az adatbázis-azonosítót az MTI belső szerkesztőségi rendszere tartalmazza.)

Az MTI előzetes engedélye nélkül tilos az MTI honlapjaira mutató, valamint az oldalak belső tartalmához vezető link elhelyezése.
mti.hu Impresszum
Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fentartva.
WEB10BUD