|
|
|
|
|
|
|
|
OS:
A Független Kisgazdapárt közleménye
"Ez mutatkozik csak, míg az említettek elődei 1945-ben is a
parasztság érdekeit képviselték, addig a Nemzeti Parasztpárt a
kommunisták utasítása szerint tevékenykedett. Úgy látszik a
történelem mit sem változott.
Torgyán József a törvényes államrend ellen nem izgatott, éppen
ellenkezőleg, Ő maga harcolt és harcol ma is - mert még mindig kell
- a törvényes államrendért. Ha kell, ilyen maroknyi csoportosulással
szemben is, amit Nemzeti Parasztpártnak hívnak."
BBC, Panoráma:
A bősi vízi erőmű sorsa
"A magyar területen, a nagymarosi vízlépcső hatásterületén
néhány mellékvízfolyásnak a bevédése, illetve árvízvédelmi kapujának
az építése folyik, valamint a jelenlegi főmederben a tervezett
vízszintcsökkenés ellensúlyozására a vízpótlórendszer építése. Bős
térségben az alvízcsatorna gyakorlatilag elkészült, a felvízcsatorna
szintén. Az erőmű turbináinak szerelése folyik. Gyakorlatilag
egyetlen turbina nincs még kész.
- Ezek szerint a csehszlovákok nagyon jelentősen előrehaladtak a
vízlépcső építésében, de úgy tűnik, hogy a magyar és a csehszlovák
kormány elképzelései között nagyon jelentős eltérés van. Hogyan
oldhatók meg ezek? "
|
|
|
|
|
|
|
Megkezdődött az 5. Magyar Nagydíj (2. rész)
|
Rögtön az előselejtező után a Camel vezetői fontos sajtótájékoztatóra invitálták az 5. Magyar Nagydíjról tudósító újságírókat.
W. Duncan Lee, az R. J. Reynolds Tobacco International szponzori tevékenységéért és speciális rendezvényeiért felelős igazgatója bejelentette, hogy az év végén lejáró négyéves szerződésüket a Lotusszal nem hosszabbítják meg. A Forma-1 világából azonban nem vonulnak ki, csak csapatot váltanak, s az elkövetkező két esztendőben, tehát 1991-ben és 1992-ben a Benettont támogatják.
- Úgy határoztunk, hogy szövetségre lépünk a Benettonnal, mert a csapatnak minden feltétel biztosított a sikerhez - jelentette ki W. Duncan Lee.
Már az is eldőlt, hogy a Benetton jövőre változatlan összeállításban szerepel a világbajnoki futamokon, mivel jelenlegi két versenyzőjük, a háromszoros világbajnok brazil Nelson Piquet és az olasz Alessandro Nannini már aláírta az újabb szerződést.
- A két remek pilóta mellett kiváló Ford-motoros autóval, rendkívül jó tervező és konstruktőr gárdával, valamint erős kezű kereskedelmi vezetéssel rendelkeznek - folytatta az igazgató.
A Benetton valóban nagyszerű eredményeket ért el eddig is, 1986-os premierjük óta az F-1-es mezőny élcsapatai közé verekedte be magát. A márkák világbajnoki pontversenyében 1986-ban a hatodik, egy évre rá az ötödik helyet szerezte meg. Aztán 1988-ban bronzérmes lett a versenyistálló, a tavalyi negyedik hely után pedig idén kilenc futamot követően szintén az előkelő harmadik helyen áll. Ez idő alatt két futamgyőzelem lett az övék: 1986-ban a Mexikói Nagydíjat, az elmúlt évben pedig a Japán Grand Prix-t nyerték meg.
Az sem titok már, hogy a Camel a következő két évben a Williams versenyistállót is szponzorálni fogja, ha nem is olyan jelentős összeggel, mint a Benettont. Annyi biztos, hogy a Williams 1991-ben is Renault-motort használ, viszont az még nem ismert, hogy kik kapnak helyet a csapatban, amely a Camel sárga-kék színeit fogja viselni.
- Célunk, hogy olyan együtteseket és pilótákat támogassunk, akiknek a legjobbak az esélyei a futamok megnyerésére, a világbajnoki címek elhódítására. Hisszük, hogy a Forma-1 legjobb csapatai közül kettővel kötöttünk egyezséget, ezért örömmel tekintünk az együttműködés elé - fejezte be mondandóját W. Duncan Lee. (folyt.köv.)
1990. augusztus 10., péntek 12:44
|
Vissza »
Folytatásokkal »
A hírhez kapcsolódik »
|
|
|
|
|
|