|
|
|
|
Ikarus - szovjet piac
|
Palotás László, az MTI tudósítója jelenti:
Moszkva, 1990. augusztus 14. kedd (MTI-tud.) - A moszkvai
tömegközlekedés számára szállított Ikarusz autóbuszok minősége
évről-évre romlik, és nyolc esztendei üzemelés után le kell írni
őket - panaszkodott Vagyim Fedorenko, a szovjet főváros
tömegközlekedési vállalatának vezérigazgatója a TASZSZ-nak adott
keddi nyilatkozatában.
A szolgálatot fölmondó Ikarusz buszok helyébe a magyar cég nem szállít kellő mennyiségű új járművet, ami súlyos gondokat okoz a szovjet tömegközlekedésben, szállításban - állapította meg Fedorenko.
A TASZSZ szerint a moszkvai tömegközlekedés egyes irányítói jugoszláv gyártmányú autóbuszok vásárlását szorgalmazzák. A szovjet főváros utcáin menetrendszerűen közlekedő 8100 autóbusz közül 4500 az Ikarusz gyártmánya.
Moszkvában egyébként megkezdődtek a magyar-szovjet közös vállalkozásban készülő Ikarusz-545 típusú turistabusz próbajáratai. A szériagyártás 1991 második negyedévében beindulhat - vélte az Ikarusszal együttműködő ZIL gyár képviselője. +++
1990. augusztus 14., kedd 14:08
|
Vissza »
A hírhez kapcsolódik »
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Az oldalon olvasható MTI hírek a Magyar Távirati Iroda korabeli, napi 250-300 hírből álló teljes napi kiadásaiból származnak. A fotóválogatás alapja az MTI napi 1000 darabból álló negatív állománya. A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1 § (2) p) pontja és 84/A §-a alapján törvényi védelem alá tartoznak. Tilos azokat akár eredeti, akár átírt formában bármilyen médiumban közölni, sugározni vagy továbbadni, részben vagy egészben számítógépen tárolni - a személyes és nem kereskedelmi felhasználás eseteinek kivételével. (Az adatbázis-azonosítót az MTI belső szerkesztőségi rendszere tartalmazza.)
Az MTI előzetes engedélye nélkül tilos az MTI honlapjaira mutató, valamint az oldalak belső tartalmához vezető link elhelyezése.
|
|
|
|
|