|
|
|
|
Ötödször a Magyar Nagydijért (4. rész)
|
A világbajnoki futam rajtja előtt mondták:
Alain Prost (a ,,Professzor,,), aki eddig 43 vb-futamon diadalmaskodott:
- A kocsim végre kitünő. Ha az első sorból indulhatnék, akkor biztosan megnyerném a versenyt. Ugy érzem, a kanyarbemenetekben mindenkinél gyorsabb vagyok, de sajnos ezt neemigen tudom kihasználni, mert ezen a pályán nincs sok előzésre alkalmas pont. (Prost, aki eddig nem nyert Magyarországon, csak a 4. sorból vághat a távnak, mert a 8. legjobb eredményt érte el az időmérő edzéseken.)
James Hunt, a britek világbajnok Forma-1-es pilótája, aki 1979-ben, három évvel legnagyobb sikere után mondott bucsut az F-1 világának:
- Ha a mostani sztárok visszavonulnak, akkor szerintem az olasz Stefano Modena lesz az egyik sikerember. Nagyon ügyes, gyors versenyzőnek tartom a francia Jean Alesit is, de ugy vélem, hogy nála nagyobb jövő előtt áll nemcsak Modena, hanem a brit Martin Donnelly is. (Hunt augusztusban mindig rendszeresen visszatérő vendége Magyarországnak, Mogyoródnak - évről évre a BBC angol televiziós társaság szakkommentátoraként van jelen a futamon.)
Nigel Mansell, a Ferrari brit pilótája, aki a közelmultban jelentette be visszavonulási szándékát:
- Sokan agitálnak, hogy változtassam meg elhatározásomat, még maga Bernie Ecclestone (a Forma-1-es Konstruktőrök és Gyártók Szövetsége, a FOCA elnöke - a szerk.) is felkeresett ez ügyben. Az biztos, hogy a jövő évet kihagyom, szeretnék többet együtt lenni a családommal, jó nagyokat golfozni, s az üzleti élet területén is vannak terveim. Bizonyára sokan tudják azt is, hogy a fiatal szigetországi pilótáknak kivánok versenyzési lehetőséget biztositani a Mansell-Madgwick Forma-3000-es csapatban. S hogy mi lesz a pihenőév után? Az majd 1992-ben kiderül... (Sokak szerint még mindig nem kell véglegesnek tekinteni Mansell döntését, ugyanis több csapatfőnök 1991-re is szenzációs szerződési ajánlatokkal bombázza.)
Thierry Boutsen, a belgák ,,edzéskirálya,,, aki a Hungaroringen az első rajtkockát érdemelte ki:
- A délelőtti bemelegitő edzésen kiderült, hogy tele tankkal másként ,,viselkedik,, az autó, mint néhány liter üzemanyaggal. Nincs minden rendben a kanyarvétellel, s a sebességváltót sem sikerült tökéletesen megjavitani, a hármas fokozatba még mindig nehezen tudok kapcsolni. (Boutsen a szombaton elért 1:17.919 perces idővel 183.329 km/órás átlagsebességgel tartja a magyarországi körrekordot, a korábbi évek tapasztalata alapján ezt a csucsot a versenyen nem fenyegeti veszély.) (folyt.köv.)
1990. augusztus 12., vasárnap 13:52
|
Vissza »
Folytatásokkal »
|
|
|
|
|
|