|
|
|
|
Mi lesz veled, Zánka? - A miniszteri biztos nem akar főigazgató
lenni (2. rész)
|
Sem szakmai, sem gazdasági döntés nem született még Zánka jövőjéről, így a hosszú távú tervezés helyett csak ,,tűzoltó munkára,, van lehetőség. Biztosítani kell, hogy legyen elég gyerek a tábor épületeiben nyáron, ősszel és télen is. Pillanatnyilag sincs telt ház, s az ajánlott őszi programok sem vonzzák igazán az iskolákat. Csupán az ugynevezett erdei táborok iránt van igazán kereslet; ennek az a lényege, hogy egyszerre jön az egész osztály, vagy iskola, a pedagógussal együtt, és saját maguk gondoskodnak programjaikról is.
Vajó Péter megbízott főigazgató, miniszteri biztos koncepciója több példányban a minisztériumban vár elbírálásra. Csak néhány gondolat elképzeléséből: a 16 millió magyar gyerekeinek központja legyen Zánka, az itteni pedagógiai munka a legkorszerűbb európai tapasztalatokat, módszereket is alkalmazza, főleg a nyelvi táborokban, a tehetség gondozásban. Szerepel javaslataiban többek között a felkészítés a nemzetközi érettségire, emellett a csereüdültetések szervezése is. Megkezdték a tárgyalást, szintén e koncepció alapján, a pedagógusképzésre készülő veszprémi egyetemmel is, kihelyezett zánkai tagozat létesítésére. (MTI)
1990. augusztus 3., péntek 15:39
|
Vissza »
Folytatásokkal »
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Az oldalon olvasható MTI hírek a Magyar Távirati Iroda korabeli, napi 250-300 hírből álló teljes napi kiadásaiból származnak. A fotóválogatás alapja az MTI napi 1000 darabból álló negatív állománya. A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1 § (2) p) pontja és 84/A §-a alapján törvényi védelem alá tartoznak. Tilos azokat akár eredeti, akár átírt formában bármilyen médiumban közölni, sugározni vagy továbbadni, részben vagy egészben számítógépen tárolni - a személyes és nem kereskedelmi felhasználás eseteinek kivételével. (Az adatbázis-azonosítót az MTI belső szerkesztőségi rendszere tartalmazza.)
Az MTI előzetes engedélye nélkül tilos az MTI honlapjaira mutató, valamint az oldalak belső tartalmához vezető link elhelyezése.
|
|
|
|
|