Rendszerváltás és az MTI
mti.hu1990 › július 18.
1989  1990
1990. május
HKSzeCsPSzoV
30123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031123
45678910
1990. június
HKSzeCsPSzoV
28293031123
45678910
11121314151617
18192021222324
2526272829301
2345678
1990. július
HKSzeCsPSzoV
2526272829301
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
303112345
Az oldalon látható MTI hírek és fotók az Magyar Távirati Iroda korabeli hírkiadásából származnak. További információt itt talál.
Keresés az MTI
hírekbenképekben
Összes MTI-hír
Ezt mondták a rádiók
OS:

A Hungaroton dolgozóinak levele Andrásfalvy Bertalanhoz

"... megdöbbenéssel értesültünk róla, hogy Bors Jenő vezérigazgató munkaviszonyát a Művelődési és Közoktatási Minisztérium felmondta oly módon, hogy munkájára már másnap sem tartanak igényt. Az intézkedést antidemokratikusnak és elhibázottnak tekintjük, mivel: ..."
BBC, Panoráma:

Európai közösségi tagság?

"Kevesebb mint három hánappal ezelőtt Antall miniszterelnök közeli tanácsadója, Jeszenszky Géza, jelenlegi külügyminiszter azt mondta: Magyarország tagsága az Európai Közösségben akadémikus kérdés."

Nehéz napjuk volt a közszolgálatok dolgozóinak

1990. október 26., péntek - Nagyon nehéz napjuk volt pénteken az Országos Mentőszolgálat dolgozóinak. Budapesten és vidéken a taxisok segítették a mentőkocsik áthaladását a lezárt hidakon és útvonalakon, de e manőverek lelassították munkájukat. A fővárosban az Erzsébet körút és a Dob utca kereszteződésében két személygépkocsi összeütközött, és az egyik a járdán elütött négy személyt. A baleset kövekeztében megsérült a két személygépkocsi vezetője, továbbá egy gyermek súlyosan, kettő és az édesanyjuk pedig könnyű sérülést szenvedett.


Az ország területén pénteken több kisebb tűzeset volt,
amelyekhez általában gyorsan tudtak kivonulni a tűzoltók. A taxisok
demonstrációja a tűzoltók működésével kapcsolatban csak az egyéb
szállítási feladataik megoldásában okozott több-kevesebb problémát.

    A Budapesti Közlekedési Vállalat vezetői és dolgozói rendkívüli
erőfeszítéseket tettek a közlekedés fenntartásáért. Többnyire
problémamentes volt a HÉV- és metróközlekedés, ugyanakkor súlyos
zavarok voltak az autóbusz- és villamosforgalomban.

    A kialakult helyzethez viszonylag gyorsan és rugalmasan
alkalmazkodtak a gáz-, a csatornázási és vízművek. Külön szerveztek
ügyeleteket Budán és Pesten, így minimálisra csökkentették a hidakon
való átkelést.

    A Fővárosi Közterület-fenntartó Vállalat csak részlegesen tudott
eleget tenni napi feladatának, azaz nem tudta teljes mértékben
elszállítani a mintegy 10-12 ezer köbméter szemetet. Közegészségügyi
és járványügyi szempontból igen veszélyes lehet a főváros mindennapi
életére az ilyen mennyiségű szemét további felgyülemlése.

    Valamennyi kommunális vállalat kéri a taxisokat, hogy engedjék
át a hidakon a vállalatok tehergépkocsijait. (MTI)



1990. október 26., péntek 21:39


Vissza » A hírhez kapcsolódik »

Partnereink
Dokumentumok
890616 – EGY NAP ANATÓMIÁJA

Az 1956-os Intézet új internetes tartalomszolgáltatása Nagy Imre és társai újratemetésének napjáról. Szerkesztette: Rainer M. János és Topits Judit.
Az oldalon olvasható MTI hírek a Magyar Távirati Iroda korabeli, napi 250-300 hírből álló teljes napi kiadásaiból származnak. A fotóválogatás alapja az MTI napi 1000 darabból álló negatív állománya. A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1 § (2) p) pontja és 84/A §-a alapján törvényi védelem alá tartoznak. Tilos azokat akár eredeti, akár átírt formában bármilyen médiumban közölni, sugározni vagy továbbadni, részben vagy egészben számítógépen tárolni - a személyes és nem kereskedelmi felhasználás eseteinek kivételével. (Az adatbázis-azonosítót az MTI belső szerkesztőségi rendszere tartalmazza.)

Az MTI előzetes engedélye nélkül tilos az MTI honlapjaira mutató, valamint az oldalak belső tartalmához vezető link elhelyezése.
mti.hu Impresszum
Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fentartva.
WEB11BUD