Rendszerváltás és az MTI
mti.hu1990 › július 18.
1989  1990
1990. május
HKSzeCsPSzoV
30123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031123
45678910
1990. június
HKSzeCsPSzoV
28293031123
45678910
11121314151617
18192021222324
2526272829301
2345678
1990. július
HKSzeCsPSzoV
2526272829301
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
303112345
Az oldalon látható MTI hírek és fotók az Magyar Távirati Iroda korabeli hírkiadásából származnak. További információt itt talál.
Keresés az MTI
hírekbenképekben
Összes MTI-hír
Ezt mondták a rádiók
OS:

A Hungaroton dolgozóinak levele Andrásfalvy Bertalanhoz

"... megdöbbenéssel értesültünk róla, hogy Bors Jenő vezérigazgató munkaviszonyát a Művelődési és Közoktatási Minisztérium felmondta oly módon, hogy munkájára már másnap sem tartanak igényt. Az intézkedést antidemokratikusnak és elhibázottnak tekintjük, mivel: ..."
BBC, Panoráma:

Európai közösségi tagság?

"Kevesebb mint három hánappal ezelőtt Antall miniszterelnök közeli tanácsadója, Jeszenszky Géza, jelenlegi külügyminiszter azt mondta: Magyarország tagsága az Európai Közösségben akadémikus kérdés."

Ötödször a Magyar Nagydíjért (9. rész)


Vélemények:

Thierry Boutsen, a győztes:

- Bizonyos mértékig tudatos kockázatot vállaltam azzal, hogy
elhatároztam: ha lehet, azonos gumival hajtom végig a távot. Jól
kezdtem, s általában 5-7 másodperc előnnyel vezettem. A verseny
utolsó szakaszában éreztem, egyre jobban csúszkál a kocsim.
Fohászkodtam magamban, csak ne kelljen kiállnom cserére. Hogy a
hátam mögött mi történt, ezt nem nagyon észleltem, de Senna keményen
üldözött, ezt jól láttam. Úgy gondolom, ha még egy kört kell futnom,
akkor a brazil megelőz. Ezzel együtt is, nyertem, s bebizonyosodott,
hogy az ,,egygumis,, elgondolás helyes elképzelésem volt.

    Ayrton Senna, a második helyezett:

    - A gyors gumicsere után a 10. helyről kellett felvennem a
harcot. Éreztem, a kocsim igen jól állja a próbát, ezért egyre
jobban felbátorodtam. Hogy az olasz Nanninivel való koccanásomat mi
váltotta ki? Nem tudom, én nagyon vigyáztam rá is, magamra is.
Mielőtt megtörtént a koccanás, akkor készakarva a füves rész felé
helyezkedtem, így kívántam elkerülni a nagyobb bajt. Sajnálom
Nanninit. Prost kiesését jelezték kivülről. Gondoltam magamban, itt
az esély arra, hogy jelentős előnyre tegyek szert vele szemben a
pontversenyben. Összességében: félelmetes viadal volt ez a mai, a
kocsik ide-oda cikáztak. Nagy öröm a második helyezés.

    Nelson Piquet, a harmadik helyezett:

    - Ha Sennának félelmetes, nekem egész egyszerűen unalmas
versenyt hozott a Magyar Nagydíj. Csaknem mindvégig elektromos
gondjaim adódtak. Nem is tudom, miként és mitől ,,önállósította,,
magát ennyire a kocsim...? Hol jól tudtam adni a gázt, hol nem.
Végül is a harmadik hely jó, bár tény, számos rivális szép sorjában
,,hullott el,, előttem. (folyt.köv.)



1990. augusztus 12., vasárnap 16:45


Vissza » Folytatásokkal » A hírhez kapcsolódik »

Partnereink
Dokumentumok
890616 – EGY NAP ANATÓMIÁJA

Az 1956-os Intézet új internetes tartalomszolgáltatása Nagy Imre és társai újratemetésének napjáról. Szerkesztette: Rainer M. János és Topits Judit.
Az oldalon olvasható MTI hírek a Magyar Távirati Iroda korabeli, napi 250-300 hírből álló teljes napi kiadásaiból származnak. A fotóválogatás alapja az MTI napi 1000 darabból álló negatív állománya. A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1 § (2) p) pontja és 84/A §-a alapján törvényi védelem alá tartoznak. Tilos azokat akár eredeti, akár átírt formában bármilyen médiumban közölni, sugározni vagy továbbadni, részben vagy egészben számítógépen tárolni - a személyes és nem kereskedelmi felhasználás eseteinek kivételével. (Az adatbázis-azonosítót az MTI belső szerkesztőségi rendszere tartalmazza.)

Az MTI előzetes engedélye nélkül tilos az MTI honlapjaira mutató, valamint az oldalak belső tartalmához vezető link elhelyezése.
mti.hu Impresszum
Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fentartva.
WEB11BUD