Rendszerváltás és az MTI
mti.hu1990 › július 18.
1989  1990
1990. május
HKSzeCsPSzoV
30123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031123
45678910
1990. június
HKSzeCsPSzoV
28293031123
45678910
11121314151617
18192021222324
2526272829301
2345678
1990. július
HKSzeCsPSzoV
2526272829301
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
303112345
Az oldalon látható MTI hírek és fotók az Magyar Távirati Iroda korabeli hírkiadásából származnak. További információt itt talál.
Keresés az MTI
hírekbenképekben
Összes MTI-hír
Ezt mondták a rádiók
OS:

A Hungaroton dolgozóinak levele Andrásfalvy Bertalanhoz

"... megdöbbenéssel értesültünk róla, hogy Bors Jenő vezérigazgató munkaviszonyát a Művelődési és Közoktatási Minisztérium felmondta oly módon, hogy munkájára már másnap sem tartanak igényt. Az intézkedést antidemokratikusnak és elhibázottnak tekintjük, mivel: ..."
BBC, Panoráma:

Európai közösségi tagság?

"Kevesebb mint három hánappal ezelőtt Antall miniszterelnök közeli tanácsadója, Jeszenszky Géza, jelenlegi külügyminiszter azt mondta: Magyarország tagsága az Európai Közösségben akadémikus kérdés."

Ismét Magyarországon az F-1-es mezőny (1. rész)


1990. augusztus 7. kedd (MTI) - Ötödik éve nem múlik el
augusztus anélkül, hogy ne rendezzenek nagy érdeklődéssel kísért
Forma-1-es autós gyorsasági világbajnoki futamot a Hungaroringen. A
száguldó cirkusz mezőnye e hét végén látogat Magyarországra, hogy a
csapatok, vagyis a márkák és a pilóták az 5. Magyar Nagydíj
keretében világbajnoki pontokért küzdjenek.

    Ha nem jön közbe semmi, akkor 19 csapat képviseletében 35
versenyző próbál szerencsét. Kilenc pilótának már a péntek reggeli
egyórás előselejtezőn apait-anyait bele kell adnia, hiszen közülük
csak négyen folytathatják a küzdelmeket. A pénteki és a szombati
szabad- és időmérő edzéseken harmincan róhatják majd a köröket a
3968 méter hosszú, 19 kanyarral nehezített pályán, viszont a
vasárnapi rajtnál már csak a 26 legjobb versenyző sorakozhat fel a
77 körös megméretéshez.

    x x x

    A pénteken 8 órakor kezdődő előselejtezőn a következőknek kell
részt venniük az előselejtezőn: Olivier Grouillard (francia,
Osella), Gabriele Tarquini (olasz, AGS), Yannick Dalmas (francia,
AGS), Nicola Larini (olasz, Ligier), Philippe Alliot (francia,
Ligier), Bertrand Gachot (belga, Coloni), Roberto Moreno (brazil,
EuroBrun), Claudio Langes (olasz, EuroBrun) és Bruno Giacomelli
(olasz, Life Racing). Közülük talán Larini és Alliot, valamint
Grouillard és Dalmas a legesélyesebb a továbbjutásra.

    x x x

    Az eddig megrendezett kilenc vb-futam során a pilóták közül
16-an, a csapatok közül tízen iratkoztak fel a pontszerzők közé:
előbbieknél 48 ponttal a brazil Ayrton Senna, utóbbiaknál 77-tel a
McLaren az éllovas.

    x x x

    Ebben az esztendőben még csak három versenyző tudott futamot
nyerni: Senna és a francia Alain Prost 4-4 alkalommal
diadalmaskodott, míg az olasz Riccardo Patresét egy ízben intették
le elsőként. Ami pedig a magyarországi futamokat illeti: az első
három évben brazil győzelem született Nelson Piquet két- és Ayrton
Senna egy bravúros száguldása révén, míg legutóbb a brit Nigel
Mansell végzett az első helyen.
    x x x
(folyt.köv.)



1990. augusztus 7., kedd 12:58


Vissza » Folytatásokkal » A hírhez kapcsolódik »

Partnereink
Dokumentumok
890616 – EGY NAP ANATÓMIÁJA

Az 1956-os Intézet új internetes tartalomszolgáltatása Nagy Imre és társai újratemetésének napjáról. Szerkesztette: Rainer M. János és Topits Judit.
Az oldalon olvasható MTI hírek a Magyar Távirati Iroda korabeli, napi 250-300 hírből álló teljes napi kiadásaiból származnak. A fotóválogatás alapja az MTI napi 1000 darabból álló negatív állománya. A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1 § (2) p) pontja és 84/A §-a alapján törvényi védelem alá tartoznak. Tilos azokat akár eredeti, akár átírt formában bármilyen médiumban közölni, sugározni vagy továbbadni, részben vagy egészben számítógépen tárolni - a személyes és nem kereskedelmi felhasználás eseteinek kivételével. (Az adatbázis-azonosítót az MTI belső szerkesztőségi rendszere tartalmazza.)

Az MTI előzetes engedélye nélkül tilos az MTI honlapjaira mutató, valamint az oldalak belső tartalmához vezető link elhelyezése.
mti.hu Impresszum
Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fentartva.
WEB11BUD