Rendszerváltás és az MTI
mti.hu1990 › július 18.
1989  1990
1990. május
HKSzeCsPSzoV
30123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031123
45678910
1990. június
HKSzeCsPSzoV
28293031123
45678910
11121314151617
18192021222324
2526272829301
2345678
1990. július
HKSzeCsPSzoV
2526272829301
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
303112345
Az oldalon látható MTI hírek és fotók az Magyar Távirati Iroda korabeli hírkiadásából származnak. További információt itt talál.
Keresés az MTI
hírekbenképekben
Összes MTI-hír
Ezt mondták a rádiók
OS:

A Hungaroton dolgozóinak levele Andrásfalvy Bertalanhoz

"... megdöbbenéssel értesültünk róla, hogy Bors Jenő vezérigazgató munkaviszonyát a Művelődési és Közoktatási Minisztérium felmondta oly módon, hogy munkájára már másnap sem tartanak igényt. Az intézkedést antidemokratikusnak és elhibázottnak tekintjük, mivel: ..."
BBC, Panoráma:

Európai közösségi tagság?

"Kevesebb mint három hánappal ezelőtt Antall miniszterelnök közeli tanácsadója, Jeszenszky Géza, jelenlegi külügyminiszter azt mondta: Magyarország tagsága az Európai Közösségben akadémikus kérdés."

Botrány a Hungaroringen - Klammer autóval is gyors (1. rész)

1989. július 9. vasárnap (tud) - Rekkenő hőségben került sor a
magyar pályaautó bajnokság harmadik futamára a Hungaroringen,
amelyet a Hungária Biztosító Kupáért futottak. Az I-es divizióban
megismétlődött a szombati sorrend, hiszen Bense István győzött
Károly Balázs előtt, aki nagy küzdelemben szerezte meg a harmadik
helyet Balázs Gábortól.

    A II. divizióban egy pillanatig sem lehetett kétséges, hogy a
Spa-i 24 órás versenyre készülő Cserkuti József győz. Őt szorosan
követte klub- és márkatársa, az ugyancsak BMW M3-ast vezető Szász
László. A III. divizió rajtja után sajnálatos események történtek,
mert a Formula Fordot vezető Richter Ernő és a tavalyi magyar bajnok
Szigetvári Mátyás összezárt a második sorból rajtoló Móczár Péter
előtt. A rutinosabb Szigetvári Mátyás idejében észbekapott, jobbra
rántotta a kormányt, és nem ért hozzá a kétüléses, Móczár Péter
vezette BMW-hez. Nem így Richter Ernő, aki az ütközés után fölrepült
a levegőbe, és jónéhány szaltó után a box betonfaláról pattant
vissza az út közepére. Csodával határos módon csak Richter Ernő
sérült meg, három öltéssel varrták össze a sebét, ám ami ezután
következett, az a magyar autósport szégyenfoltja. Kovács Sándor a
depóba beálló Móczár Pétert egy gumiabronccsal próbálta kiütni az
autójából, majd szabályos ökölpárbaj kezdődött, amelyben nem lehet
tudni, hogy milyen alapon, több önmagát szakértőnek és menedzsernek
valló néző is beavatkozott. Mivel a Hungaroringen osztrák bajnoki
futamot is bonyolítottak vasárnap, mindez mintegy 200 osztrák autós
szeme láttára történt, így bizony szegénységi bizonyítvány a magyar
autósportról.

    A kínos incidens után azért az osztrák túraautó bajnoki futamot
is lebonyolították, amelyet az egykori olimpiai bajnok síző Franz
Klammer nyerte. Óriási és kellemes meglepetés volt, hogy Cserkuti
József, annak ellenére, hogy kétszer is leállt a kocsija, remek
autózással a második helyen végzett. (folyt.köv.)


1989. július 9., vasárnap 19:20


Vissza » Folytatásokkal » A hírhez kapcsolódik »

Partnereink
Dokumentumok
890616 – EGY NAP ANATÓMIÁJA

Az 1956-os Intézet új internetes tartalomszolgáltatása Nagy Imre és társai újratemetésének napjáról. Szerkesztette: Rainer M. János és Topits Judit.
Az oldalon olvasható MTI hírek a Magyar Távirati Iroda korabeli, napi 250-300 hírből álló teljes napi kiadásaiból származnak. A fotóválogatás alapja az MTI napi 1000 darabból álló negatív állománya. A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1 § (2) p) pontja és 84/A §-a alapján törvényi védelem alá tartoznak. Tilos azokat akár eredeti, akár átírt formában bármilyen médiumban közölni, sugározni vagy továbbadni, részben vagy egészben számítógépen tárolni - a személyes és nem kereskedelmi felhasználás eseteinek kivételével. (Az adatbázis-azonosítót az MTI belső szerkesztőségi rendszere tartalmazza.)

Az MTI előzetes engedélye nélkül tilos az MTI honlapjaira mutató, valamint az oldalak belső tartalmához vezető link elhelyezése.
mti.hu Impresszum
Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fentartva.
WEB11BUD