Rendszerváltás és az MTI
mti.hu1990 › július 18.
1989  1990
1990. május
HKSzeCsPSzoV
30123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031123
45678910
1990. június
HKSzeCsPSzoV
28293031123
45678910
11121314151617
18192021222324
2526272829301
2345678
1990. július
HKSzeCsPSzoV
2526272829301
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
303112345
Az oldalon látható MTI hírek és fotók az Magyar Távirati Iroda korabeli hírkiadásából származnak. További információt itt talál.
Keresés az MTI
hírekbenképekben
Összes MTI-hír
Ezt mondták a rádiók
OS:

A Hungaroton dolgozóinak levele Andrásfalvy Bertalanhoz

"... megdöbbenéssel értesültünk róla, hogy Bors Jenő vezérigazgató munkaviszonyát a Művelődési és Közoktatási Minisztérium felmondta oly módon, hogy munkájára már másnap sem tartanak igényt. Az intézkedést antidemokratikusnak és elhibázottnak tekintjük, mivel: ..."
BBC, Panoráma:

Európai közösségi tagság?

"Kevesebb mint három hánappal ezelőtt Antall miniszterelnök közeli tanácsadója, Jeszenszky Géza, jelenlegi külügyminiszter azt mondta: Magyarország tagsága az Európai Közösségben akadémikus kérdés."

Magánfuvarozók tiltakozó demonstrációja az autópályahasználati- díj ellen

1989. április 17., hétfő - A KIOSZ személy- és teherfuvarozók országos szakmai tagozata az autópályadíj bevezetése ellen tiltakozó demonstrációt szervezett hétfőn a fővárosban. A közel 100 gépkocsiból álló konvoj - rendőri kísérettel - a Hősök terétől vonult a Dózsa György úton és a Váci úton - a Marx tér érintésével - a Parlamentig. A felvonuló személygépkocsik és teherautók 20 kilométeres sebességgel haladtak, ezzel demonstrálva az autópályahasználati-díj bevezetésének kedvezőtlen, forgalomlassító hatását a városi forgalomra. Számításuk beigazolódott, ugyanis útjuk során óriási dugók keletkeztek, a Marx téren pedig egyenesen megbénult a forgalom. A türelmetlen fővárosi autósok dudaszóval, füttykoncerttel kísérték a magánfuvarozók demonstrációját.

Az Országház előtt felsorakoztak a gépkocsik, s a kisiparosok
képviselői, a 17-es kapunál, átnyújtották tiltakozásukat és
állásfoglalásukat - mindkettőt a miniszterelnöknek címezve. Németh
Miklós elfoglaltsága miatt nem tudta átvenni a petíciót; Kiss
Elemér, a Minisztertanács Hivatalának elnökhelyettese fogadta a
fuvarosok megbízottait, és vette át a tiltakozó levelet, melynek
legfontosabb mondanivalója: ne úthasználati díjból, hanem más
forrásból hozzanak létre útalapot. Kiss Elemér arról tájékoztatta a
fuvarosokat, hogy a Minisztertanács csütörtöki ülésén újra
napirendre kerül ez a kérdés, és a végleges álláspont kialakításánál
figyelembe veszik a kisiparosok szempontjait.

    A rögtönzött sajtótájékoztatón egyébként a magánfuvarozók
képviselői kifejtették: amennyiben tiltakozásuknak nem lesz
foganatja, úgy még ebben a hónapban forgalomlassító megmozdulásokat
szerveznek az egész országban. (MTI)


1989. április 17., hétfő 17:23


Vissza » A hírhez kapcsolódik »

Partnereink
Dokumentumok
890616 – EGY NAP ANATÓMIÁJA

Az 1956-os Intézet új internetes tartalomszolgáltatása Nagy Imre és társai újratemetésének napjáról. Szerkesztette: Rainer M. János és Topits Judit.
Az oldalon olvasható MTI hírek a Magyar Távirati Iroda korabeli, napi 250-300 hírből álló teljes napi kiadásaiból származnak. A fotóválogatás alapja az MTI napi 1000 darabból álló negatív állománya. A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1 § (2) p) pontja és 84/A §-a alapján törvényi védelem alá tartoznak. Tilos azokat akár eredeti, akár átírt formában bármilyen médiumban közölni, sugározni vagy továbbadni, részben vagy egészben számítógépen tárolni - a személyes és nem kereskedelmi felhasználás eseteinek kivételével. (Az adatbázis-azonosítót az MTI belső szerkesztőségi rendszere tartalmazza.)

Az MTI előzetes engedélye nélkül tilos az MTI honlapjaira mutató, valamint az oldalak belső tartalmához vezető link elhelyezése.
mti.hu Impresszum
Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fentartva.
WEB11BUD