Rendszerváltás és az MTI
mti.hu1990 › július 02.
1989  1990
1990. május
HKSzeCsPSzoV
30123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031123
45678910
1990. június
HKSzeCsPSzoV
28293031123
45678910
11121314151617
18192021222324
2526272829301
2345678
1990. július
HKSzeCsPSzoV
2526272829301
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
303112345
Az oldalon látható MTI hírek és fotók az Magyar Távirati Iroda korabeli hírkiadásából származnak. További információt itt talál.
Keresés az MTI
hírekbenképekben
Összes MTI-hír
Ezt mondták a rádiók
OS:

Oroszlányi bányászok kiáltványa

"Türelmünknek vége. A vállalat vezetése nem akar változást. Továbbra is éhbérért akar sanyargatni bennünket. Most megmutatták igazi arcukat. Ők, akik a munkásság nevében sanyargatták a dolgozó tömegeket, most sem hajlandók változtatni helyzetünkön. A problémák elkendőzése megkezdődött."
BBC, Panoráma:

SZKP-kongresszus:

Gorbacsov válaszút előtt

"A kommunista párt jövőjét eldöntő, rendkívül fontos mai kongresszus mindjárt az elején az éles vita hangján kezdődött. Egy szibériai küldött az egész politikai bizottság lemondását követelte - tekintettel az ötéves peresztrojka kudarcára. De amikor Mihail Gorbacsov párttitkár szólásra emelkedett hogy elmondja beszámolóját, azonnal visszavágott, és védelmezte politikáját. "

Viharkárok (2. rész)


A főváros tömegközlekedésében csupán két helyen okozott
fennakadást a vihar. A XIV. kerületben, a Cinkotai út 96. szám
előtti ház előtt kidőlt fa leszakította a 77-es trolibusz
felsővezetékét, s amíg kijavították, csaknem egy órán át autóbuszok
bonyolították le a troli forgalmát. A IX. kerületben a Gubacsi út és
a Timót utca kereszteződésében a villamospálya és az úttest
mélyedésében 35-40 centiméter mély tóvá duzzasztották fel a
csapadékot a vihar hordalékától eldugult csatornanyílások. A
tisztítást követően, 21 perces kényszerű szünet után indult meg
ismét a villamosforgalom.

    A vasút pályafenntartó brigádjainak, szerelőinek is országszerte
sok munkát okozott a vihar, elsősorban az Alföldön. A vasúti
pályákra zuhant fákat kellett feldarabolni és eltávolítani egyebek
között Rákoshegy és Maglód, Pilis és Albertirsa, Kecskemét-Alsó és
Helvécia, Máriapócs és Nyírkáta, Nyíradony és Hajdúsámson, Kaba és
Püspökladány között. Kecskemét és Hetényegyháza között a pályamenti
telefonoszlopokat döntötte a sínekre a vihar. A villámcsapás és
különböző elektromos zárlat több mint 10 helyen idézett elő átmeneti
zavart a villanyvonatok közlekedésében. A pályafenntartók éjjel is
dolgoztak, sőt még hétfőn délelőtt is javították a felsővezetéket
Cegléd környékén. Ezen a helyen átmenetileg dízelmozdonyok vontatták
a szerelvényeket a villanymozdonyok helyett. (folyt. köv.)



1990. július 2., hétfő 10:08


Vissza » Folytatásokkal »

Partnereink
Dokumentumok
890616 – EGY NAP ANATÓMIÁJA

Az 1956-os Intézet új internetes tartalomszolgáltatása Nagy Imre és társai újratemetésének napjáról. Szerkesztette: Rainer M. János és Topits Judit.
Az oldalon olvasható MTI hírek a Magyar Távirati Iroda korabeli, napi 250-300 hírből álló teljes napi kiadásaiból származnak. A fotóválogatás alapja az MTI napi 1000 darabból álló negatív állománya. A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1 § (2) p) pontja és 84/A §-a alapján törvényi védelem alá tartoznak. Tilos azokat akár eredeti, akár átírt formában bármilyen médiumban közölni, sugározni vagy továbbadni, részben vagy egészben számítógépen tárolni - a személyes és nem kereskedelmi felhasználás eseteinek kivételével. (Az adatbázis-azonosítót az MTI belső szerkesztőségi rendszere tartalmazza.)

Az MTI előzetes engedélye nélkül tilos az MTI honlapjaira mutató, valamint az oldalak belső tartalmához vezető link elhelyezése.
mti.hu Impresszum
Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fentartva.
WEB10BUD