|
|
|
|
|
|
|
|
OS:
Nyilatkozat
"A Magyar Néppárt szombati országos gyűlése nem legitim módon
lett összehíva, a manipulációk nem tették lehetővé, hogy bármiféle
változtatásban bízva az országos gyűlésen részt vegyünk. Az ott
résztvevő 127 fő az országos gyűlés megválasztott küldötteinek csak
54 százaléka, ez a párt alapszabálya értelmében döntésképtelen. Így
az ott elfogadott határozatok eleve érvénytelenek, az ott
megválasztott vezetés sem legitim."
SZER, Világhíradó:
Új elvárásokkal szerveződik a Magyarok Világszövetsége
"A XX. század nagy történelmi viharai minden harmadik magyart
elsodorták hazájából, s noha javarészük a szülőföldjén maradt, mégis
idegen állam polgára lett. Így érthető, hogy 1938-ban majd kereken
30 évvel később 1968-ban meg, illetve újjászervezeték a
magyar-magyar kapcsolatokkal foglalkozó szövetséget, ám a célok,
módszerek között összehasonlíthatatlan volt, és maradt mind máig a
különbség.
"
|
|
|
|
|
|
|
Schwantz őrzi remek formáját (2. rész)
|
Az úgynevezett ,,király kategóriában,,, a félliteresek mezőnyében a papirformának megfelelő eredmény született, az amerikai Kevin Schwantz (26) szerezte meg az első helyezettnek járó 20 pontot. Úgy tűnik, a texasi legény igencsak belelendült, hiszen az utolsó négy viadalon a lehetséges nyolcvanból 77 pontot gyűjtött, de az összesítésben - tekintélyes előnnyel - még mindig honfitársa, Wayne Rainey vezet. Egyébként most is sokáig Rainey haladt az élen, a nem túl sikeresen rajtoló Schwantz pedig csak elszántan üldözte, de a 11. körben szerepet cseréltek, s aztán a befutóig már nem is változott a helyzet.
A ,,császár kategóriává,, előlépett 250 kcm-es géposztályban ezúttal a várakozásnak megfelelően alakultak az események: a mezőny kiegyensúlyozottságának köszönhetően gyakran cserélődtek az éllovasok, s az sem számított ritkaságnak, hogy egy körön belül hárman is átvették a vezető poziciót. A hajrá az amerikai John Kocinskinek (22) sikerült a legjobban, s nem egészen egy másodperces előnnyel érkezett a célba. Most már a hazai szurkolók is örülhettek, mert a holland Wilco Zeelenberg - ő tavaly még csak EB-futamot nyert Assenben - dobogós helyen, a harmadikon, végzett.
A zárószám az oldalkocsisok erőpróbája egy francia, brit kettős sikerével zárult. A második körtől végig vezető Alain Michel (37), Simon Birchall (32) duó az idén harmadik sikerét aratta, méghozzá úgy, hogy megismételte a legutóbbi, a jugoszláviai fordulóban elért győzelmét - ez rajtuk kívül senki másnak nem sikerült. Meglepetés, hogy a vb-pontversenyben biztosan vezető brit Webster, Simmons kettős műszaki hiba miatt már a negyedik körben kiállásra kényszerült, de ennek ellenére továbbra is őrzi első helyét.
Világbajnoki futamok a 6049 m-es asseni ringen:
125 kcm, 18 kör, 108.882 km: 1. Doriano Romboni (olasz, Honda) 42:25.595 perc - 153.982 km/ó átlagsebesség 2. Bruno Casanova (olasz, Honda) 42:36.728 3. Adi Stadler (nyugatnémet, JJ Cobas Rotax) 42:36.986
A vb-pontverseny állása hét futam után: 1. Stefan Prein (nyugatnémet, Honda) 90 pont 2. Loris Capirossi (olasz, Honda) 83 3. Jorge Martinez (spanyol, JJ Cobas Rotax) 71
500 kcm, 22 kör, 133.078 km: 1. Kevin Schwantz (amerikai, Suzuki) 45:39.074 perc - 174.906 km/ó - átlagsebesség 2. Wayne Rainey (amerikai, Yamaha) 45:39.710 3. Eddie Lawson (amerikai, Yamaha) 46:04.524 (folyt.köv)
1990. június 30., szombat 17:24
|
Vissza »
Folytatásokkal »
|
|
|
|
|
|