|
|
|
|
Új katasztrófamegelőző televíziós rendszer
|
London, 1990. április 12. csütörtök (Reuter) - Új légi
katasztrófamegelőző televíziós rendszert mutattak be szerdán angol
szakemberek. A rendszer lehetővé teszi, hogy a pilóta a gép olyan
részeinek működését is figyelemmel kísérje, amelyeket a
pilótafülkéből nem láthat.
Az újdonság tulajdonképpen egy 15 cm hosszú kamera, amelyet megfelelő védőburkolattal ellátva a gép farkához erősítenek, így látni engedi a gép szárnyait és a hajtóműveket.
A szakemberek szerint ha ezt korábban is alkalmazták volna, meg lehetett volna előzni két nagy légikatasztrófát. Az egyik múlt januárban történt, amikor a legénység leállította az általa hibásnak vélt jobboldali hajtóművet, bár a valóságban a baloldali volt működésképtelen. A másik balesetnél a pilóta nem vette észre, hogy a a hajtómű ég, és csak súlyosbította a tüzet, mivel ellenlökést adott, hogy fékezze a repülőgépet. +++
1990. április 12., csütörtök 07:56
|
Vissza »
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Az oldalon olvasható MTI hírek a Magyar Távirati Iroda korabeli, napi 250-300 hírből álló teljes napi kiadásaiból származnak. A fotóválogatás alapja az MTI napi 1000 darabból álló negatív állománya. A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1 § (2) p) pontja és 84/A §-a alapján törvényi védelem alá tartoznak. Tilos azokat akár eredeti, akár átírt formában bármilyen médiumban közölni, sugározni vagy továbbadni, részben vagy egészben számítógépen tárolni - a személyes és nem kereskedelmi felhasználás eseteinek kivételével. (Az adatbázis-azonosítót az MTI belső szerkesztőségi rendszere tartalmazza.)
Az MTI előzetes engedélye nélkül tilos az MTI honlapjaira mutató, valamint az oldalak belső tartalmához vezető link elhelyezése.
|
|
|
|
|