|
|
|
|
|
|
|
|
OS:
A Pannon Nyomda nyilatkozata
"A Pannon Nyomda Veszprém megyében
felajánlja a segítségét egy esetleges ,,Springer-puccs,, esetére a
lapgazda megyei lapkiadó vállalat, és így közvetve az MSZP részére.
Erre azért kerül sor, mert az MSZP csütörtöki sajtóértekezletén
Fabriczky András, az MSZP gazdasági vezetője úgy fogalmazott: nincs
lehetőségük az ilyen akciók ellen tenni. A segítségnyújtás
felajánlására a nemzeti vagyon védelme, és nem pártos
elkötelezettség ösztönzött bennünket."
Amerika Hangja:
A Kisgazdapárt helyzete a választások után
"... nekünk nemcsak földprogramunk van. Ez azért került az utóbbi
hetekben, hónapokban az érdeklődés homlokterébe, mert ezt vitatták a
legtöbben. Emiatt egy kicsit talán háttérbe szorult az, hogy azért
nekünk egy komplex gazdaságpolitikai programunk van. Általában is
foglalkozunk a tulajdonnal, nemcsak a földtulajdonnal foglalkozunk."
|
|
|
|
|
|
|
A ,,gyilkos hamburger,,
|
Washington, 1990. április 6. péntek (AFP) - A McDonald túl
zsíros hamburgereivel megmérgezi Amerikát - olvasható a nagy
amerikai lapok hirdetési oldalain. A Wall Street Journalban, a The
New York Timesban, a US Todayban, valamint más nagy lapokban
feladott hirdetések mögött Phil Sokolof sokszoros milliomos áll, aki
1985-ben kezdett az egészségtelen ételek elleni ,,szent
háborújába,,.
A multimilliomos Sokolof maga is szívbetegségben szenved, amihez az is hozzájárult, hogy túl sok zsíros ételt fogyasztott. Most azt követeli, hogy a gyorsbüfé-láncok legalább 10 százalékkal csökkentsék ételeik zsírtartalmát. Elmondta, hogy azért választotta célpontjául a McDonaldot, mert az 52 országra kiterjedő és több mint 11 ezer éttermet működtető hálózat a legjelentősebb ezen a területen, s mert nagy befolyással van a gyermekekre is. Az üzenet ugyanakkor a többi gyorsétterem-láncnak, például a Burger Kingnek és a Wendynek is szól.
A McDonald vezérigazgatója megfontolatlanságnak nevezte Sokolof akcióját és kijelentette, hogy ez a cég volt az első, amely csökkentette ételeinek zsírtartalmát, s jelenleg övék a ,,piac legzsírtalanabb hamburgere,,.
Sokolof öt évvel ezelőtt kezdett kampánya már jelentős eredményeket hozott: több amerikai élelmiszeripari szupercég - köztük a Nabisco és a Kellog - már leállította összes nagy koleszterintartalmú termékeinek gyártását és forgalmazását. +++
1990. április 6., péntek 08:08
|
Vissza »
|
|
|
|
|
|