|
|
|
|
|
|
|
|
OS:
A Keresztény Nemzeti Unió közleménye
" A jelenleg kialakult súlyos helyzetben komoly felelősség hárul a
Magyar Televízóra, amely sajnos, ma sem áll a helyzet magaslatán. A
magyar nép jogos követeléseit semmibe veszi. Vezetősége rendkívül
nehéz helyzetbe hozta a legutóbbi tüntetők szervező és rendező
gárdáját, köztük a Keresztény Nemzeti Uniót is. A jogosan
felháborodott tömeget csak komoly erőfeszítések árán tudtuk
lecsillapítani. "
SZER, Kommentár nélkül:
MDF program
"Dr. Bod Péter Ákos vagyok, a Magyar Demokrata Fórum gazdasági
tanácsadója, közgazdász.
A magyar nép hajlandó sokat és keményen dolgozni. A Magyar
Demokrata Fórum gazdasági programja azt célozza, hogy népünk otthon,
birtokon belül érezhesse magát, hogy érdemes legyen dolgozni,
alkotni, tanulni. Olyan versenyképes piaci gazdaságot akarunk, amely
az európai fejlett, demokratikus országoknak egyenrangú partnere
lesz. E célokat csak őszinte, kiszámítható, a magyar adottságokkal
számoló programmal érhetjük el.
"
|
|
|
|
|
|
|
Kényszerszünet a Polski Fiatnál
|
Zsebesi Zsolt, az MTI tudósítója jelenti:
Varsó, 1990. február 7. szerda (MTI-tud.) - Egy héttel a
Polski Fiat 126-osok legutóbbi áremelése után kényszerszünetet
kellett elrendelni a gyártó mindkét összeszerelő részlegében:
Bielsko-Bialában és Tychyben is. Az új árakon - 21-25 millió
zlotyért (250-300 ezer forint) - szinte teljesen megszűnt a
lengyelországi értékesítés.
A gyár vezetése azt tervezi, hogy mintegy 4000 dolgozó átmeneti szabadságolása után a jövő héten szerdától ismét beindulhatnak a szerelőszalagok, ahol azonban már minden bizonnyal - a hazai piacra szánt típus helyett - a kis Fiatok exportváltozatát fogják összeszerelni. A héten több tucat más lengyel nagyüzem is kényszerszabadságolást rendelt el a termékeik iránti kereslet hiánya miatt.
Nemcsak a kis Fiatok értékesítésével van azonban baj az utóbbi időben. Nem fogy a 125-ös Polski Fiat, de a Polonez sem. A fő gond itt is a magas ár, és mindkét kocsi nagy fogyasztása, ami a januárban megduplázódott benzinár mellett immár igen fontos szemponttá vált. A két típust gyártó varsói FSO egyelőre az eladást végző kereskedelmi vállalatot hibáztatja, és maga látott hozzá a kocsik értékesítéséhez, egyelőre nem sok sikerrel.
1990. február 7., szerda 18:38
|
Vissza »
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Az oldalon olvasható MTI hírek a Magyar Távirati Iroda korabeli, napi 250-300 hírből álló teljes napi kiadásaiból származnak. A fotóválogatás alapja az MTI napi 1000 darabból álló negatív állománya. A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1 § (2) p) pontja és 84/A §-a alapján törvényi védelem alá tartoznak. Tilos azokat akár eredeti, akár átírt formában bármilyen médiumban közölni, sugározni vagy továbbadni, részben vagy egészben számítógépen tárolni - a személyes és nem kereskedelmi felhasználás eseteinek kivételével. (Az adatbázis-azonosítót az MTI belső szerkesztőségi rendszere tartalmazza.)
Az MTI előzetes engedélye nélkül tilos az MTI honlapjaira mutató, valamint az oldalak belső tartalmához vezető link elhelyezése.
|
|
|
|
|