Rendszerváltás és az MTI
mti.hu1990 › január 25.
1989  1990
1989. november
HKSzeCsPSzoV
303112345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930123
45678910
1989. december
HKSzeCsPSzoV
27282930123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
1234567
1990. január
HKSzeCsPSzoV
25262728293031
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234
Az oldalon látható MTI hírek és fotók az Magyar Távirati Iroda korabeli hírkiadásából származnak. További információt itt talál.
Keresés az MTI
hírekbenképekben
Összes MTI-hír
Ezt mondták a rádiók
OS:

A Magyar Távirati Iroda nyilatkozata

"A Magyar Távirati Iroda - eleget téve a nemzeti hírügynökségként reá háruló követelményeknek - kötelezi magát arra, hogy munkájában maradéktalanul érvényesíti a választási etikai kódex előírásait. Teszi ezt abban a meggyőződésben, hogy a tömegtájékoztatási eszközök rendkívül nagy felelősséget viselnek a választások tisztaságáért, s ezen keresztül a békés átmenet előmozdításáért. E felelősséget vállalva, a Magyar Távirati Iroda - pártokkal egyeztetett választási munkaprogramja alapján - a törvény előírásait, az etikai kódex szabályait, a pártatlan tájékoztatás elveit, a hírügynökségi munka szakmai követelményeit érvényesítve, objektív, valósághű tájékoztatást kíván adni a választásokról."
SZER, Késő esti mai nap:

Tíz párt gazdasági stratégiája

"Az egész naposnak tervezett programot "Iparunk jövője, a jövő ipara" címmel hírdette meg a házigazda, az Akadémia Ipar- és Vállalatgazdasági Kutatóintézete. Az már a délelőtt elhangzottakból is kiderült, hogy a pártok látják a magyar ipar irdatlan nehézségeit, és csoda-gyógymódokat nem kínálnak. Programjavaslataik sokban megegyeznek egymással, és inkább csak csak a hangsúlyokban térnek el."

Ismét szállít a Rába

1990. január 25. csütörtök - A nagyüzem vezetőitől kapott tájékoztatás szerint csütörtöktől ismét szállít motorokat és futóműveket a Csepel Autógyárnak a győri Rába Magyar Vagon- és Gépgyár. E döntésükben fontos része van annak, hogy a csepeli partner az utóbbi napokban némileg csökkentette a Rába gyárral szembeni tartozásait. Ezzel együtt Győrött nem titkolták, hogy amennyiben nem rendeződik a kritikus pénzügyi helyzet, ismét felfüggesztik a szállításokat.


Az ügy előzményeként, mint arról kedden hírt adtunk, a győri
Rába Magyar Vagon- és Gépgyár megszüntette az autóbuszmotorok és
futóművek szállitását a Csepel Autógyárnak. A hazai üzemek közötti
kapcsolatokban szinte példátlan intézkedés indoklásaként a dunántúli
nagyüzem arra hivatkozott: nincs módjában az, hogy továbbra is
hitelezzen a csepeli gyárnak, amely már több mint 760 millió
forinttal adósa.

    Közismert viszont, hogy a csepeli üzem a Rába-termékeket,
feldolgozva, az Ikarusnak szállítja tovább. A győri bejelentés ilyen
módon az autóbuszgyártásra is hatással volt. Az Ikarusban kedden úgy
nyilatkoztak: a győri ,,ultimátum,, nyomán a leállás veszélye
fenyegeti őket. Ez a vész most, legalább egyelőre, az ő fejük fölül
is elhárult. (MTI)



1990. január 25., csütörtök 18:05


Vissza » A hírhez kapcsolódik »

Partnereink
Dokumentumok
890616 – EGY NAP ANATÓMIÁJA

Az 1956-os Intézet új internetes tartalomszolgáltatása Nagy Imre és társai újratemetésének napjáról. Szerkesztette: Rainer M. János és Topits Judit.
Az oldalon olvasható MTI hírek a Magyar Távirati Iroda korabeli, napi 250-300 hírből álló teljes napi kiadásaiból származnak. A fotóválogatás alapja az MTI napi 1000 darabból álló negatív állománya. A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1 § (2) p) pontja és 84/A §-a alapján törvényi védelem alá tartoznak. Tilos azokat akár eredeti, akár átírt formában bármilyen médiumban közölni, sugározni vagy továbbadni, részben vagy egészben számítógépen tárolni - a személyes és nem kereskedelmi felhasználás eseteinek kivételével. (Az adatbázis-azonosítót az MTI belső szerkesztőségi rendszere tartalmazza.)

Az MTI előzetes engedélye nélkül tilos az MTI honlapjaira mutató, valamint az oldalak belső tartalmához vezető link elhelyezése.
mti.hu Impresszum
Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fentartva.
WEB10BUD