|
|
|
|
|
|
|
|
OS:
A Mentődolgozók Önálló Szakszervezetének közleménye
"Jelenleg 16 mentőállomásunk alkalmatlan a kulturált
munkavégzésre. A Mentőkórház - Budapest sürgősségi betegellátásában
jelentős szerepet vállalva - funkciójára nem alkalmas, új
mentőkórházra lenne szükségünk. Az Országos Mentőszolgálat önerőből
nem, csak állami és társadalmi segítséggel tudna ezeken változtatni."
Amerika Hangja, Világhíradó:
Magyar pártok kampánymenedzsrei a választásról
" - Lukács Miklós vagyok, a Kereszténydemokrata Néppárt egyik
országos titkára.
- Ősze Lajos vagyok, a Magyar Demokrata Fórum kampánymenedzsere.
- Varga Tibor vagyok, a Magyarországi Szociáldemokrata Pártot
képviselem.
- Komlós Andor vagyok, soproni elnök, a Kisgazdapárt szervezetének
elnöke és a Politikai Bizottság tagja.
- Nevem Matuska Zoltán és Fiatal Demokraták Szövetségének
képviseletében vagyok jelen.
- Lévay Levente, vagyok a Szabad Demokraták Szövetségének, az
SZDSZ-nek a képviseletében.
- Csordásné Bárdos Gyöngyvér vagyok, a Magyar Demokrata Fórum
kaposvári szervezetének képviselője."
|
|
|
|
|
|
|
- Magyar pártmenedzserek - 9. folyt.
|
- Madarász Péter vagyok. Hogy megint egy műszóval válaszoljak, a névnek a felmutatása és elfogadtatása az valóban egy nagyon fontos dolog itt is, Amerikában, ahol egyébként még nagyon sok minden segíti azt, hogy az emberek áruportékát, szolgáltatásokat és nézeteket megismerjenek. Ugyanis a kampányok elején - ahogyan mondtam, hogy a végén pedig a szavazatokért, a szavazatok kicsalásáért megy a kampány - az elején pedig azért, hogy elkezdjék tudatosan felépíteni a jelöltet, s valóban az arca, a mosolya, a mondatfordulatai mindenki számára ismertek legyenek és rögtön beugorjon, hogy ő úgy jelenjenik meg, mint mindenki megmentője és következő polgármestere. Na most, ez egy olyan ország, ahol a sajtó, a televízió, a rádió a maga módján ezt amúgy is kérés nélkül elősegíti és mégis nagyon nagy energiát kell erre fordítani. Mire gondolok? A fizetett tévéreklám, az csak egy része a kampánynak, de hogyha én megjelenek az utcán és egy hentesbolt előtt kezet fogok az emberekkel és elsétálok, akkor anélkül, hogy fizetnem kellene, egészen biztos, hogy négy-öt rádióllomás ott van, és a tv-állomások szintén, s holnap egy jópofa eseménynek a képe biztos, hogy belekerül, és ez ingyenreklám, és nem a lejáratott értelmében mondom, hanem tényleg a dollármentes reklám is segít. És mégis: a kampánystratégia legfontosabb súlyponti része a név megismertetése. - Ebben én tökéletesen egyetértek, de mi a helyzet Magyarországon ebben? Mi a helyzet Magyarországon a rádióban, a televízióban? Az újságokban láttam, hogy kis helyet adnak az ellenzéki csoportoknak és pártoknak, de mi a helyzet a rádióval és a televízióval? (folyt.)
1989. november 16., csütörtök
|
Vissza »
Folytatásokkal »
|
|
|
|
|
|