Rendszerváltás és az MTI
mti.hu1989 › október 22.
1989  1990
1989. augusztus
HKSzeCsPSzoV
31123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031123
45678910
1989. szeptember
HKSzeCsPSzoV
28293031123
45678910
11121314151617
18192021222324
2526272829301
2345678
1989. október
HKSzeCsPSzoV
2526272829301
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
303112345
Az oldalon látható MTI hírek és fotók az Magyar Távirati Iroda korabeli hírkiadásából származnak. További információt itt talál.
Keresés az MTI
hírekbenképekben
Összes MTI-hír
Ezt mondták a rádiók
OS:

A Budapest V. kerületi EKA állásfoglalása

"A leghatározottabban tiltakozunk a népfrontbizottság állásfoglalása ellen, és felhívjuk rá a figyelmét, hogy ilyesmivel csak tovább rombolja a Hazafias Népfrontnak amúgy is megtépázott tekintélyét azok körében, akik résztvevői kívánnak lenni az ország politikai életének."
BBC, Szemle:

Magyar fejlemények

"A régi vágású kommunisták az osztályharc elárulásával vádolják az új vezetőséget. A vita azonban korántsem szorítkozik pusztán az ideológia terére. Pénzről van szó."

Hondurasi repülőszerencsétlenség

Tegucigalpa, 1989. október 22. (AP/AFP/Reuter/UPI) - 138 utas és 8 főnyi személyzet tartózkodott a szombaton szerencsétlenül járt hondurasi repülőgépen, közülük 132-en vesztették életüket, a túlélők száma 14 - közölte egy vöröskeresztes tisztségviselő. Kórházi jelentések ugyanakkor 16-17 túlélőről számolnak be.

Életét vesztette a hondurasi munkaügyi miniszter, az ország
védelmi miniszterének leánya, továbbá a Costa Rica-i elnöki hivatal
egyik munkatársa és több ENSZ-tisztségviselő. A gépen csehszlovák,
szovjet, francia, spanyol, angol, holland, finn, belga, svéd,
ausztrál és amerikai állampolgárok is utaztak, de zömük
latin-amerikai - főleg nicaraguai és hondurasi - volt.

    A baleset oka még nem tisztázott, de nem kizárt, hogy a
környéken szokatlanul heves széllökéseknek tudható be a
szerencsétlenség. Egyelőre a katasztrófa körülményei sem világosak,
de a gép fekete dobozát megtalálták és a pilóta is életben maradt.
Ami biztos: a Tegucigalpában leszálláshoz készülő utasszállító
kigyulladt. Az egyik túlélő úgy emlékezik, hogy berepültek egy
felhőbe, majd a gép hirtelen zuhanni kezdett, s ekkor robbanásokat
hallott. Egyes jelentések szerint a repülőgép hegynek ütközött. A
Boeing 727-es egyébként San Joséból indult és Managua, majd
Tegucigalpa útbaejtésével Houstonba tartott.

    A szerencsétlenség miatt háromnapos gyászt rendeltek el
Hondurasban és Nicaraguában.


1989. október 22., vasárnap 10:39


Vissza »

Partnereink
Dokumentumok
Dr Boross Imre (FKgP) visszaemlékezéseiből:

1989. október 22. Gyöngyösorosziban az FKGP helyi szervezete emlékművet avat a háborúban elhunytakra történő megemlékezés végett (D/19).
D19, gyöngyösoroszi FKgP ünnepség forgatókönyve

890616 – EGY NAP ANATÓMIÁJA

Az 1956-os Intézet új internetes tartalomszolgáltatása Nagy Imre és társai újratemetésének napjáról. Szerkesztette: Rainer M. János és Topits Judit.
Az oldalon olvasható MTI hírek a Magyar Távirati Iroda korabeli, napi 250-300 hírből álló teljes napi kiadásaiból származnak. A fotóválogatás alapja az MTI napi 1000 darabból álló negatív állománya. A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1 § (2) p) pontja és 84/A §-a alapján törvényi védelem alá tartoznak. Tilos azokat akár eredeti, akár átírt formában bármilyen médiumban közölni, sugározni vagy továbbadni, részben vagy egészben számítógépen tárolni - a személyes és nem kereskedelmi felhasználás eseteinek kivételével. (Az adatbázis-azonosítót az MTI belső szerkesztőségi rendszere tartalmazza.)

Az MTI előzetes engedélye nélkül tilos az MTI honlapjaira mutató, valamint az oldalak belső tartalmához vezető link elhelyezése.
mti.hu Impresszum
Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fentartva.
WEB10BUD