 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
OS:
A Független Rendőrszakszervezet nyílt levele az Országgyűlés és a Minisztertanács elnökének
"A rendőrségnél kialakult munkaterhelés, élet- és
munkakörülmények elviselhetősége, az állomány jelentős részénél a
tűrési határ alá került. A közelmúltban végzett vizsgálat adatai
szerint a 40 év alatti tiszt- és tiszthelyettes családok jelentős
részénél az egy főre eső átlagjövedelem 3000 forint alatt van, sokan
napi kenyérgondokkal küzdenek, s aktív, becsületes szolgálat mellett
szociális támogatásra szorulnak."
BBC:
Kényes kérdés - 1. folyt.
"Olyan változások, amelyek csökkentik, sőt esetleg hosszú távon
megszüntetik a NATO-t és a Varsói Szövetséget és erre egyelőre nincs
kilátás. A két Németország ugyanis a két katonai szövetség pillére.
Anélkül, hogy a NATO is és a Varsói Szövetség is ne veszítene
rendkívül jelentős, döntő kulcsszerepéből a világpolitikában,
anélkül szó sem lehet Németország egyesítéséről."
|
|
 |
|
 |
 |
 |

Kettős vendéggyőzelem, Maruzsi és Pék a bajnok (1. rész)
|

1989. október 15., vasárnap (MTI-tud) - A Tapolca melletti nyírádi ralicross-pályán került sor az országos bajnokság idényzárójára, amely egyúttal nemzetközi verseny is volt. A Nemzetközi Autósport Szövetség megfigyelői is jelen voltak, ami azért fontos, mert rendkívül komoly esélye van a tapolcai Bauxitbányász Sportegyesületnek, hogy jövő év április 28-29-én ralicross Európa-bajnoki futamot rendezhet. Az egyes divízióban Peter Bohm rajt-cél győzelmet aratott, míg mögötte ugyancsak két NSZK-beli versenyző, Oliver Sasse és Helmut Kirschner között dőlt el a második hely - az előbbi javára. Ebben a géposztályban Pék László védte meg a magyar színek becsületét, aki negyedikként érkezett be az Audi Coupéval. Szomorú hír viszont, hogy az egyúttal magyar bajnoki címet is szerzett tapolcai versenyző immár szögre akasztja a bukósisakot, befejezi pályafutását. A divízió II-ben, a speciál autók versenyében az Ausztriából érkezett Gerd Pfeiffer bizonyította, hogy nem véletlenül kétszeres osztrák bajnok: a rajttól a célig vezetve nyert. Ifj. Tóth Jánosnak lett volna még esélye felállni a dobogóra, de ő az első kör felénél kisodródott a pályáról, és mire visszakormányozta az útra a négykerékmeghajtású BMW-t, már csak negyedik volt, és ezen a helyen is intették le. A verseny eredményétől függetlenül Maruzsi László e csoport bajnoka, ám az idényzárón nem volt szerencséje: csörgött, csattogott az Audi Quattro-ja, így végülis a ,,B,, döntőbe került, ahol is nem tudta befejezni a versenyt. - Eredmények: abszolút sorrend, I. divízió: 1. Peter Bohm (NSZK-beli, Volkswagen Golf) 2. Oliver Sasse (NSZK-beli, Volkswagen Golf) 3. Helmut Kirschner (NSZK-beli, Saab) 4. Pék László (Tapolcai Bauxitbányász SE, Audi Coupe) 5. Ludwig Hofer (osztrák, Volkswagen Golf) 6. Fodor György (Főtaxi SC, Skoda 130) (folyt. köv.)
1989. október 15., vasárnap 17:41
|

Vissza »
Folytatásokkal »
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
MTV2 nézői telefon:
"Jó napot kivánok. Elnézést kérek, az előbb elfelejtettem a beszélgetésemhez, Bereznay Edit XIV. Vezér ut 1. II. 56-os sz. lakost hozzámondani, hogy leszázalékolt rokkant nyugdijas vagyok. 25 éve végeztem az Egyetemen t\ éve vagyok beteg leocemia-ban. De viszont nagyon szeretném kérni segitségüket, ha kötetlen időben KÖJÁL ellenőr és Népiellenőrzés vonalon, tanácsadás, felvilágosító munka, drogok, gyógyszerek területéről, előadások tartása, receptirás, bármi nemű munkát, ami hozzám tartozik, kötetlen időben szivesen tudnám vállalni. Nagyon kevés a pénzem. Egyedül állok, segitsenek kérem, nem tudok megélni. Kérem segítségüket. Anyukám száma: 662-812, vagy levélválaszukat várom, vagy segítségüket. Nagyon szépen köszönöm viszont hallásra."
|
|
 |
 |
890616 – EGY NAP ANATÓMIÁJA
Az 1956-os Intézet új internetes tartalomszolgáltatása Nagy Imre és társai újratemetésének napjáról. Szerkesztette: Rainer M. János és Topits Judit.
|
|
 |
|