|
|
|
|
,,de. pepsi,,
|
New York, 1989. október 2. hétfő (UPI) - A Pepsi Cola cég új üítővel akar előrukkolni, főképp azok számára, akik nem szeretnek korán kelni, de muszáj, s emiatt álmatagon tévelyegnek a délelőtt óráiban. A potenciális vevőkör tehát elég népesnek ígérkezik, az új kóla pedig koffeindúsabb lesz.
Az amerikai felmérések szerint az üdítőitaloknak nem kedvez a reggel és a délelőtt, a teljes napihoz képest csupán 10 százaléknyi a fogyasztás ezekben az órákban, jóllehet az arány valamelyest emelkedett az utóbbi időben. Az üdítők reggeli fogyasztói a kimutatások szerint nem szeretik a meleg és keserű kávét, ám a koffeint igénylik. A Pepsi ezért most megpróbálkozik azzal, hogy piacra dobja az úgynevezett A.M., azaz délelőtti kólát, amelyben a hagyományosnál több lesz a koffein, negyedannyi, mint egy csésze kávéban. A ,,de. Pepsi,, diétás változatban is kapható lesz. +++
1989. október 1., vasárnap 16:47
|
Vissza »
|
|
|
|
|
|