|
|
|
|
|
|
|
|
OS:
Az MDF miskolci szervezetének közleménye
"Pécs után Miskolcon is
megnyitotta területi irodáját az MDF 1989. szeptember 1-én. Az iroda
öt megye - Borsod-Abaúj-Zemplén, Heves, Nógrád, Szabolcs-Szatmár,
Hajdú-Bihar - MDF szervezeteinek munkáját segíti."
BBC, Panoráma:
Viták az MSZMP refórmer vezetői között
"Csak lassanként derül ki, hogy mi is történt a KB-ülésen - annyi
azonban világos, hogy ezúttal Pozsgaynak nem sikerült győztesen
kikerülnie. A Központi Bizottság legtöbb tagja szerint túlzásba
viszi a reformokat.
Nyers Rezső, az MSZMP elnöke ugyancsak felszólalt a mai
nyilvános gyűlésen, rámutatván: a reformerek a párton belül még
mindíg kisebbségben vannak -, viszont a szélesebb néprétegek
támogatását élvezik."
|
|
|
|
|
|
|
Vendégsikerek
|
1989. szeptember 3. (MTI) - Tengelyig érő sárban, inkább bivalyoknak való versenyt hozott az autócross EB péceli futama, az eső ugyanis kisebb-nagyobb erősitésekkel, a verseny elejétől a végéig zuhogott. A Divizio 3 döntőjébe a hazai bajnokság jelenlegi éllovasa, Őz László is bekerült, ott azonban az égiek mellett a technika ördöge is verte, igy csupán a 9. helyen ért a célba. A bajnoki cimet Tátra autójával a rendkivül erőszakos, de ugyanakkor nagyon technikás csehszlovák Bohumil Krestan szerezte meg honfitársa, Jaroslav Jurenka előtt, mig a dobogó 3. fokára a hétszeres Európa-bajnok Wili Rösel kapaszkodott fel, ami a sarat tekintve valóban igazi kapaszkodás volt. A Divizió 2-ben az olasz Illide Romagne lett az első, magyar itt még a döntőbe se került. Eredmények: Divizió 3: 1. Bohumil Krestan (Csehszlovákia, Tátra-T 613-6vs) 2. J. Jurenka (Csehszlovákia, Tátra-T 613-6vs) 3. W. Rösel (Ausztria, Audi 1800 Turbo) 4. H. Kaudela (Ausztria, DUO-Kawasaki 2000) 5. J. Hosek (Csehszlovákia, Tátra-T 613-6vs) 6. W. Winninger (Ausztria, Porsche 3300) Divizió 2: 1. Illide Romagne (Olaszország, Lancia-Delta S4 Turbo) 2. F. Kacirek (Csehszlovákia, Skoda 130LR) 3. J. Mahr (Csehszlovákia, Skoda 130LR) 4. B. Kotello (Szovjetunió, Lada Samara) 5. J. Hovorka (Csehszlovákia, Subaru 4WD) 6. M. Sefr (Csehszlovákia, Skoda 130LR)+++
1989. szeptember 3., vasárnap 16:11
|
Vissza »
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SZER-hallgató telefonja:
"Jó napot kívánok! Szerettem volna beszélni Szép úrral, már többszörösen, és nem tudtam vele beszélni. Szeretném, ha a délutáni órákban, ha lehetséges, öt óra után a 07151-83-61-5 számot felhívná, volna egy-két javaslatom a műsorával kapcsolatban. Ennyit szerettem volna mondani, és nagyon szeretném, hogyha sikerülne, vagy én megpróbálom továbbra is. üdvözlöm önöket, minden jót!"
|
|
|
|
890616 – EGY NAP ANATÓMIÁJA
Az 1956-os Intézet új internetes tartalomszolgáltatása Nagy Imre és társai újratemetésének napjáról. Szerkesztette: Rainer M. János és Topits Judit.
|
|
|
|