|
|
|
|
|
|
|
|
OS:
Az MDF miskolci szervezetének közleménye
"Pécs után Miskolcon is
megnyitotta területi irodáját az MDF 1989. szeptember 1-én. Az iroda
öt megye - Borsod-Abaúj-Zemplén, Heves, Nógrád, Szabolcs-Szatmár,
Hajdú-Bihar - MDF szervezeteinek munkáját segíti."
BBC, Panoráma:
Viták az MSZMP refórmer vezetői között
"Csak lassanként derül ki, hogy mi is történt a KB-ülésen - annyi
azonban világos, hogy ezúttal Pozsgaynak nem sikerült győztesen
kikerülnie. A Központi Bizottság legtöbb tagja szerint túlzásba
viszi a reformokat.
Nyers Rezső, az MSZMP elnöke ugyancsak felszólalt a mai
nyilvános gyűlésen, rámutatván: a reformerek a párton belül még
mindíg kisebbségben vannak -, viszont a szélesebb néprétegek
támogatását élvezik."
|
|
|
|
|
|
|
Forma-hírek Olaszországból
|
Magyar Péter, az MTI tudósitója jelenti:
Róma, 1989. szeptember 3. vasárnap (MTI-tud) - Alain Prost ül a következő versenyidényben a másik Ferrari-kocsi volánja mögé a Corriere dello Sport cimü lap értesülése szerint. Maranellóban, a Ferrari központjában véglegesen eldőlt a kérdés, hogy a kétszeres francia világbajnok pilóta lesz Nigel Mansell társa, noha hivatalosan még nem jelentik ezt be egyelőre. Riccardo Patrese (akinek a neve szintén szóba került) valószinüleg a Williamsnél marad jövőre is. Prost 9 millió dollárt kap egy évre a Ferraritól, s rendelkezésére áll minden versenyen neki is, mint Mansellnek, egy tartalék-kocsi. A Ferrari igy négy gépet állit ki minden Forma-1-es futamra. A fenti információkat viszont a Ferrari-főnökség teljes egészében cáfolja. Gerhard Berger, a Ferrari osztrák pilótája, mint ismeretes, a McLarennel versenyez jövőre. x x x Öt szovjet autóversenyző érkezett Monzába a vasárnap rendezett Forma-3-as világbajnoki futamra. A szovjet pilóták és vezetőik a Scuderia Italia (Dallara Alfa Romeo) olasz Forma-1-es csapat vendégei azzal a céllal, hogy jövőre részt vegyenek a Forma-3-as világbajnokságon. A szovjet versenyzők 20 és 30 év közöttiek, négy észt és egy orosz nemzetiségü van köztük. A Scuderia Italia technikai igazgatója, Guido Forti közölte: a végső cél az, hogy a szovjet pilóták Forma-1-es versenyzők lehessenek. Az olasz vállalkozó jelenleg szponzorokat keres a mintegy 800 millió lirát (600 ezer dollárt) igénylő tervhez. Ennyibe kerülne néhány év alatt egy teljes szovjet Forma-1 csapat felállitása olasz technológia igénybevételével. Szovjet részről a gépkocsiipari minisztérium, az Aeroflot és a kőolajipari tröszt támogatja a tervet. Mint elmondták, Moszkva mellett egy 270 hektáros területen korszerü versenypálya épitése is elkezdődött. Szeretnének itt 1991-től Forma-1-es világbajnoki futamokat rendezni.+++
1989. szeptember 3., vasárnap 15:19
|
Vissza »
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SZER-hallgató telefonja:
"Jó napot kívánok! Szerettem volna beszélni Szép úrral, már többszörösen, és nem tudtam vele beszélni. Szeretném, ha a délutáni órákban, ha lehetséges, öt óra után a 07151-83-61-5 számot felhívná, volna egy-két javaslatom a műsorával kapcsolatban. Ennyit szerettem volna mondani, és nagyon szeretném, hogyha sikerülne, vagy én megpróbálom továbbra is. üdvözlöm önöket, minden jót!"
|
|
|
|
890616 – EGY NAP ANATÓMIÁJA
Az 1956-os Intézet új internetes tartalomszolgáltatása Nagy Imre és társai újratemetésének napjáról. Szerkesztette: Rainer M. János és Topits Judit.
|
|
|
|