Rendszerváltás és az MTI
mti.hu1989 › augusztus 16.
1989  1990
1989. június
HKSzeCsPSzoV
2930311234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293012
3456789
1989. július
HKSzeCsPSzoV
262728293012
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31123456
1989. augusztus
HKSzeCsPSzoV
31123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031123
45678910
Az oldalon látható MTI hírek és fotók az Magyar Távirati Iroda korabeli hírkiadásából származnak. További információt itt talál.
Keresés az MTI
hírekbenképekben
Összes MTI-hír
Ezt mondták a rádiók
OS:

Fidesz-állásfoglalás egy tervezett MNB-intézkedésről

"A fiatal szociálliberálisok szerint csak olyan tulajdonreformnak van értelme, amely során magánszemélyek, illetve külföldiek lesznek a tulajdonosok."
Amerika Hangja, Reggeli híradó:

Felvillant a magyar politika jövőképe

"Több párt részvételével már jövő júniusban választásokat tarthatnak, hogy a jelenlegi, kommunisták által dominált országgyűlést demokratikus parlamenttel váltsák fel."

Még mindig csak edzések (10. rész)

Néhány versenyzői vélemény
--------------------------

Alex Caffi:

- Azt hiszem, a vasárnapi világbajnoki futamon még gyorsabb is
lehetek, legalábbis az utolsó körök, amelyeket már versenygumikkal
tettem meg, erre engednek következtetni. Sajnos, a végén elromlott a
motorom, s emiatt be sem tudtam fejezni az utolsó kört. Az
mindenesetre biztató, hogy jól megy a kocsi, s ugy tünik, sikerült
eltalálnunk a megfelelő kiegyensulyozást is.

    Alain Prost:

    - Még mindig katasztrófálisan rossz a beállitás, ráadásul a gép
a próbagumikkal egyszerüen nem akart menni. Valamivel biztatóbb volt
ugyan a helyzet a kerékcsere után, de az az igazság, a harmadik
sorból rajtolni ezen a keskeny pályán nem tul nagy öröm.

    Gerhard Berger:

    - Szinte mindent kicseréltünk a kocsin, próbáltam én menni
kemény rugózással és lággyal is, aztán változtattunk a légterelők
állásán is. Az autó érezhetően jobb lett, csakhát az időeredmények
nem javultak ugy, ahogy szerettük volna.

    x x x

    A vasárnapi nap részletes müsora:

10.00-10.30 ó: Forma-1 bemelegitő edzés
10.40-11.30 ó: Nemzetközi turakocsi verseny a Camel Kupáért
     (10 kör)
11.40-12.25 ó: Nemzetközi kerékpáros verseny (7 kör)
12.30-13.10 ó: Légibemutató
13.15-13.20 ó: Ünnepélyes megnyitó
     14.00 ó: A Forma-1 rajtceremónia kezdete
     14.30 ó: Forma-1 startja zöld zászlóval, felvezető kör
     14.33 ó: A 4. Magyar Nagydij kezdete (77 kör)
16.35-16.50 ó: Forma-1 dijkiosztó ünnepség
17.15-17.45 ó: Ladás amatőrök tehetségkutató viadala a
Vasért Kupáért (10 kör)+++


1989. augusztus 12., szombat 17:34


Vissza » Folytatásokkal » A hírhez kapcsolódik »

Partnereink
Dokumentumok
SZER-hallgató telefonja:

"Molnár úr legyen szives hívja fel ezt a számot 8 óra körül 060734434.Itt van neki egy üzenete."
890616 – EGY NAP ANATÓMIÁJA

Az 1956-os Intézet új internetes tartalomszolgáltatása Nagy Imre és társai újratemetésének napjáról. Szerkesztette: Rainer M. János és Topits Judit.
Az oldalon olvasható MTI hírek a Magyar Távirati Iroda korabeli, napi 250-300 hírből álló teljes napi kiadásaiból származnak. A fotóválogatás alapja az MTI napi 1000 darabból álló negatív állománya. A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1 § (2) p) pontja és 84/A §-a alapján törvényi védelem alá tartoznak. Tilos azokat akár eredeti, akár átírt formában bármilyen médiumban közölni, sugározni vagy továbbadni, részben vagy egészben számítógépen tárolni - a személyes és nem kereskedelmi felhasználás eseteinek kivételével. (Az adatbázis-azonosítót az MTI belső szerkesztőségi rendszere tartalmazza.)

Az MTI előzetes engedélye nélkül tilos az MTI honlapjaira mutató, valamint az oldalak belső tartalmához vezető link elhelyezése.
mti.hu Impresszum
Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fentartva.
WEB10BUD