|
|
|
|
Autó-sorszámok (1. rész)
|
1989. május Trabant Limousin Hycomat Budapest 660 Trabant Combi Hycomat Budapest 71 Trabant Limousin Speciál Budapest 20196 Debrecen 16749 Győr 15467 Trabant Combi Budapest 7846 Debrecen 5762 Győr 4714 Wartburg Standard Budapest 4625 Debrecen 3303 Győr 3155 Wartburg Special Budapest 6078 Debrecen 4633 Győr 4208 Wartburg Special tolótetős Budapest 17381 Wartburg Tourist Budapest 4842 Debrecen 2780 Győr 2049 Skoda 105 S Budapest 12889 Debrecen 9632 Győr 9636 Skoda 120 L Budapest 33036 Debrecen 18935 Győr 22246 Lada 1200 Budapest 49960 Debrecen 35921 Győr 17830 Lada 1300 S Budapest 24484 Debrecen 19407 Győr 10037 Lada Szamara Budapest 6515 Debrecen 4746 Győr 3222 Lada 1500 Budapest 18702 Debrecen 15605 Győr 6270 Lada Combi Budapest 1914 Debrecen 1051 Győr 829 Lada Niva - 1155 (folyt. köv.)
1989. augusztus 1., kedd 15:52
|
Vissza »
|
|
Autó-sorszámok (2. rész)
|
Polski Fiat 126 E Budapest 6527 Debrecen 4072 Győr 4021 Dacia Limousin Budapest 24790 Debrecen 14991 Győr 14296 Dacia Combi Budapest 9773 Debrecen 5549 Győr 4428 Dacia TLX Budapest 15715 Debrecen 8452 Győr 8030 Zastava - 20538 Opel Kadett - 1133 Volkswagen Golf - 703 Volga Limousin - 1752 Volga Combi - 1785 Maruti - 675 FSO 1500 Győr 193 (MTI)
1989. augusztus 1., kedd 15:55
|
Vissza »
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Az oldalon olvasható MTI hírek a Magyar Távirati Iroda korabeli, napi 250-300 hírből álló teljes napi kiadásaiból származnak. A fotóválogatás alapja az MTI napi 1000 darabból álló negatív állománya. A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1 § (2) p) pontja és 84/A §-a alapján törvényi védelem alá tartoznak. Tilos azokat akár eredeti, akár átírt formában bármilyen médiumban közölni, sugározni vagy továbbadni, részben vagy egészben számítógépen tárolni - a személyes és nem kereskedelmi felhasználás eseteinek kivételével. (Az adatbázis-azonosítót az MTI belső szerkesztőségi rendszere tartalmazza.)
Az MTI előzetes engedélye nélkül tilos az MTI honlapjaira mutató, valamint az oldalak belső tartalmához vezető link elhelyezése.
|
|
|
|
|