Rendszerváltás és az MTI
mti.hu1989 › július 15.
1989  1990
1989. május
HKSzeCsPSzoV
24252627282930
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234
1989. június
HKSzeCsPSzoV
2930311234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293012
3456789
1989. július
HKSzeCsPSzoV
262728293012
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31123456
Az oldalon látható MTI hírek és fotók az Magyar Távirati Iroda korabeli hírkiadásából származnak. További információt itt talál.
Keresés az MTI
hírekbenképekben
Összes MTI-hír
Ezt mondták a rádiók
BBC, Panoráma:

Kádár temetésének visszhangja

"Kádár, akinek eleinte felrótták, hogy elárulta az 1956-os forradalmat, később megnyerte a közvélemény támogatását, mert vezetésével Magyarország a legliberálisabb kelet-európai állammá vált. Népszerűsége azonban a 80-as évek elején hirtelen csökkent, amikor megtorpant a magyar gazdaság fejlődése, amikor kiderült, hogy az országra milyen nagy súllyal nehezedik a külföldi adósságok és a nagyarányú infláció terhe."

Krasznai géphiba miatt kiesett

1989. julius 15. szombat (tud) - Nagy várakozás előzte meg
magyar részről a hétvégi nürburgringi kamion Európa Kupa futamot,
hiszen a legutóbbi gyorsasági viadalon Franciaországban Krasznai
János, a Hungarocamion pilótája győzelmet szerzett. Abban biztak a
magyarok, hogy a nyugatnémet viadalon megismétlődik ez a siker, de
sajnos nem igy történt. Krasznai, aki az első négy futam után
összesitésben az Európa Kupa harmadik helyén állt 61 ponttal a 74
pontos nyugatnémet Hegmann és a 69 pontos ugyancsak nyugatnémet
Körber mögött, a szombati nürburgringi futamon nem tudott helyezést
szerezni, géphiba miatt kiállásra kényszerült.

    A Hungarocamion sportolójának már a pénteki időmérő edzésen
gondjai voltak a Mercedes kamionjával. Három alkalommal is
differenciálmüvet kellett cserélni a kocsin, de még mindig nem volt
jó. Végül a Mercedes gyár szakemberei a cég gaggenaui kisérleti
laboratóriumából hozattak számára uj alkatrészeket és ezt épitették
be a szombati versenyfutam előtt a kocsiba. Krasznai a 10. helyről
rajtolt az EK futamon, és már a 8. helyre küzdötte fel magát, amikor
ujabb defektje akadt, ekkor már nem a differenciálmüvel: szétdurrant
a Mercedes egyik vizcsöve és emiatt kellett kiállnia. Sándor István,
a Hungarocamion csapatfőnöke elmondta: Krasznainak balszerencséje
van a kocsijával, de a bajokhoz hozzájárul az ő erőszakos vezetési
stilusa is. Mivel Krasznai szombaton nem tudta befejezni a
küzdelmet, igy a vasárnapi futamon az utolsó helyről kénytelen
rajtolni.

    NSZK nagydij:

    C-kategória:
1. Hegmann (nyugatnémet)
2. Parris (angol)
3. Körber (nyugatnémet)

    (ebben a kategóriában szerepelt Krasznai is)

    B-kategória:
1. Goransson (svéd)
2. Soderman (finn)
3. Green (angol)

    A-kategória:
1. Chapman (angol)
2. Galica (angol)
3. Crozier (francia)+++


1989. július 15., szombat 16:47


Vissza »

Partnereink
Dokumentumok
SZER-hallgató telefonja:

"Halló Lehocki Dániel vagyok. Címem: Budapest, Ménesi ut. 40. H/11—18. Szép Zoltán úrnak szeretném üzenni, hogy várom a hívását. Már többször ígérte hogy hív és nem hív. Tel: 658-396. Várom, mindig várom, de sosem hív. Köszönöm."
890616 – EGY NAP ANATÓMIÁJA

Az 1956-os Intézet új internetes tartalomszolgáltatása Nagy Imre és társai újratemetésének napjáról. Szerkesztette: Rainer M. János és Topits Judit.
Az oldalon olvasható MTI hírek a Magyar Távirati Iroda korabeli, napi 250-300 hírből álló teljes napi kiadásaiból származnak. A fotóválogatás alapja az MTI napi 1000 darabból álló negatív állománya. A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1 § (2) p) pontja és 84/A §-a alapján törvényi védelem alá tartoznak. Tilos azokat akár eredeti, akár átírt formában bármilyen médiumban közölni, sugározni vagy továbbadni, részben vagy egészben számítógépen tárolni - a személyes és nem kereskedelmi felhasználás eseteinek kivételével. (Az adatbázis-azonosítót az MTI belső szerkesztőségi rendszere tartalmazza.)

Az MTI előzetes engedélye nélkül tilos az MTI honlapjaira mutató, valamint az oldalak belső tartalmához vezető link elhelyezése.
mti.hu Impresszum
Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fentartva.
WEB11BUD