|
|
|
|
Sörivók vígasza (2. rész)
|
Persze még korai lenne megjósolni, hogy milyen gyorsan válik általánossá a sörivók körében az alkoholmentes nedű, amely a bírálók szerint ízetlen és aránytalanul drága. Anglia első alkoholmentes ivója, az exeteri, például háromévi működés után tavaly bezárt. Ennek ellenére, adták hírül a sörfőzdék, csekély alkoholtartalmu volt minden századik korsó sör, amelyet az angolok tavaly leeresztettek a torkukon. Ami pedig a kifogásolt ízt illeti, a laboratóriumokban megkezdődtek a kísérletek ennek javítására. A brit sörfőzdék évente 15 milló fontot költenek reklámra. A legnevesebb sztárokat szerepeltetve igyekeznek rácáfolni arra a hiedelemre, hogy férfiatlan dolog gyenge sört inni. Éppen az ,,igazi,, férfiak isznak gyenge, sőt, egyenesen alkoholmentes sört, bizonygatják. Az egyik cég például 3 millió fontot fordított kizárólag arra, hogy kifejező képsorokkal szemléltesse: a józan férfiak jobb teljesítményre képesek az ágyban.... Mezei Marianne, MTI-Panoráma
1989. július 7., péntek 14:57
|
Vissza »
Folytatásokkal »
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Az oldalon olvasható MTI hírek a Magyar Távirati Iroda korabeli, napi 250-300 hírből álló teljes napi kiadásaiból származnak. A fotóválogatás alapja az MTI napi 1000 darabból álló negatív állománya. A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1 § (2) p) pontja és 84/A §-a alapján törvényi védelem alá tartoznak. Tilos azokat akár eredeti, akár átírt formában bármilyen médiumban közölni, sugározni vagy továbbadni, részben vagy egészben számítógépen tárolni - a személyes és nem kereskedelmi felhasználás eseteinek kivételével. (Az adatbázis-azonosítót az MTI belső szerkesztőségi rendszere tartalmazza.)
Az MTI előzetes engedélye nélkül tilos az MTI honlapjaira mutató, valamint az oldalak belső tartalmához vezető link elhelyezése.
|
|
|
|
|