|
|
|
|
A Honda még mindig O kilométeres...
|
1989. április 25. kedd (MTI) - A Hungaroringen megrendezésre kerülő, péntektől vasárnapig tartó gyorsasági motoros találkozón a hazai közönség talán a legnagyobb érdeklődéssel Harmati Árpád szereplését várja. A Scha:tz Motorsport Club 25 éves versenyzője a az elmúlt évhez hasonlóan a világbajnoki pontokért küzdő superbike-osok mezőnyében szeretné bizonyítani tudását - egy vadonatúj Honda RC 30 nyergében. A fiatal sportoló elképzeléseit nem tudta maradéktalanul megvalósítani: önhibáján kívül nem jutott hozzá a kiszemelt Yamahához, így az utolsó pillanatban át kellett váltania egy más márkára. Támogatói, az IBUSZ és az IPV jóvoltából végül is Hondát kapott, méghozzá olyan típust, amilyennel tavaly az amerikai Fred Merkel világbajnok lett a superbike-osok között. - Széria Honda RC 30-ast vásárolhattam Heilbronnban, ám az átalakításához szükséges összes alkatrész többe került volna, mint maga a gép - kezdte nyilatkozatát Harmati Árpád. - Noha mindenre nem futotta a keretből, körülbelül az ötödét tudtam beszerezni, a szétszerelés-beépítés-összerakás így is szombat déltől tart. Nagy örömömre: aki csak tud, segít. Eddig mennyit futott ez a gép? - A Honda még mindig 0 kilométeres. A múlt pénteken ládába csomagolva kaptuk meg, aztán rögtön utánfutóra raktuk, hoztuk haza, majd vittük Újpalotára egy kicsit feljavítani. Ha nem jön közbe semmi, szerdán végre már kipróbálhatom. Akkor irány a Hungaroring? - Az lenne a legjobb, ha ott tudnám belőni a motort, de erre már nincs mód. Szerdától a pénteki edzésekig ugyanis pályazárlatot rendeltek el, s én sem lehetek kivételezett. Kénytelen leszek más helyszínt keresni az ismerkedésre. Az mindenesetre bizonyos, hogy hat szerelőmmel a végleges beállításokat a ringen kivül sehol másutt nem tudjuk elvégezni. Mire lesz képes az átalakított Honda RC 30-as? - Az erőkit beépítésével jelentősen javul a 750 kcm-es motor teljesítménye, így eléri a 135 lóerőt. Azt mondják, akár a 300 km/órás végsebességre is képes. Nagyon bízom benne, hogy az edzéseredmények alapján ezzel a géppel is sikerül bejutnom a legjobb negyven közé, s indulhatok a vasárnapi két világbajnoki futamon. Célom, hogy előrelépjek a Hungaroringen elért tavalyi harmincadik helyhez képest. Optimista vagyok, azt sem tartom kizártnak, hogy a pontszerzők, vagyis az első tizenöt közé verekszem magam - zárta szavait Harmati Árpád, aki egy éve még Yamahával versenyzett.+++
1989. április 25., kedd 11:14
|
Vissza »
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
III/III jelentés FKgP Győr egy oldal
MTV2 nézői telefonok:
"- 111-159 Koltay Balázs: Kifogásolja, hogy a halálbüntetés eltörlésével kapcsolatos vitában csak értelmiségieket kérdeznek és nem kiváncsiak a fizikai munkások véleményére. Szerinte az értelmiségieknél ez nem világnézeti kérdés, egyszerűen csak kényelmi (?) szempont.
- 285-453 Orosz János: Nem ért egyet a jogászokkal és az ott lévő szakemberekkel, hogy teljes mértékben töröljék el a halálbüntetést. Politikai elitéltnél rendben lévő, de az életellenes bűncselekményekért igenis járjon halálbüntetés. Azonkivül azzal sem ért egyet, hogy ebben az ügyben nem tartják szükségesnek a népszavazást. - 89é-o73: Aggodalmát fejezi ki az óbudai Hajógyár eladása miatt, mert rossz tapasztalatai vannak arról, amikor a Rába úgymond bekebelezte a Vörös Csillag traktorgyárat, ami azzal is járt, hogy többszáz embert elbocsátottak. Fél, hogy most is az lenne a helyzet. Balázs Emma"
|
|
|
|
890616 – EGY NAP ANATÓMIÁJA
Az 1956-os Intézet új internetes tartalomszolgáltatása Nagy Imre és társai újratemetésének napjáról. Szerkesztette: Rainer M. János és Topits Judit.
|
|
|
|