|
|
|
|
|
|
|
|
OS:
A Magyar Néppárt közleménye a helyi választásokról
"A helyi választásoknak csak úgy lesz értelme, ha a mai
államigazgatás típusú tanácsok helyett valódi önkormányzatok
alakulnak, a polgármestereket helyi választásokon választják meg..."
SZER, Világhíradó:
Magyar bevásárló-roham
"... bevásárlási orgia, habzsolás, mámor, horror túra,
kereskedelmi űzöttség, vásárlási roham és így tovább. Nem volt ez
fenékig tejfel sem az osztrákoknak, sem maguknak az itt megfordult
magyaroknak. Tömött országutak, balesetek, összerogyott autók,
órákig tartó várakozások, tortúra, szemét."
|
|
|
|
|
|
|
Az országos reklámkonferencia zárása Szolnokon
|
1989. április 8., szombat. - Szolnokon szombaton befejeződött a 6. országos relámkonferencia. A Magyar Reklámszövetség háromnapos rendezvényének célja az volt, hogy megvitassák: a hazai gazdaságban bekövetkezett változásokat hogyan segítheti a reklámtevékenység, s a szakma képviselői megismerkedjenek a reklám és piackutatás legujabb módszereivel, tapasztalataival. A zárónapi plenáris ülésen összefoglalták a szekciókban elhangzottakat, amelyek írásos formában is megjelennek. Szó esett a szponzorálásról, a vállalati reklámpénzek felhasználásáról, a reklámok jogi és etikai szabályozásáról valamint a reklámtervezés esztétikumáról.
Mint a konferencia összegzésekor megállapították, a hatékony reklámra a megváltozott körülmények között nagy szükség van a hazai gazdaságban. Ezt támasztja alá az a vállalatok körében végzett felmérés, amely szerint a megkérdezettek hét-nyolc százalékkal többet fordítottak 1988-ban gyártámányaik, szolgáltatásaik reklámozására mint egy évvel korábban. A piaci verseny erősödésével törvényszerűen növekszik a reklámozás szerepe, de csak ott, ahol valós konkurencia alakult ki. Jó példa erre a kozmetikai cikkek piaca, más esetekben azonban, ahol a verseny gazdasági okok miatt illuzió, csak úgynevezett létfenntartó reklámozás folyik, ennek tisztessége pedig gyakran megkérdőjelezhető. Kivánatos lenne, ha a vállalatok marketing-munkáját kvalifikált szakemberek végeznék, s a cégek nem zárkóznának el a nyilvánosság elől, hanem éppen önmaguk keresnék megismertetésük lehetőségeit. A szakmai hozzáértés fontosságát igazolja az újabban jelentkező politikai reklámigények minőségi kielégítése is, ami a szakma számára komoly kihívást jelent a jövőben. Végezetül hangsúlyozták: a reklámszakma ma hazánkban jóval fejlettebb mint az a gazdaság amelyet ki kellene szolgálnia. (MTI)
1989. április 8., szombat 13:41
|
Vissza »
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MTV2 nézői telefonok
"- Szabó Antalné: Nagy szeretettel nézi a műsort, és drukkol, hogy csak igy tovább nagyon jó munkát végez a TV.2. De van egy észrevétele: tul sokat foglalkoznak a Nagy Imre és társai sirfeltárásával, ami több loo.ooo Ft-ba kerül, körül kéne inkább nézni, hogy hány kis nyugdíjasnak van kikapcsolva a villanyárama, mert képtelen kifizetni. Nem inkább az élőkkel kéne törődni. A Nagy Imrééket a család méltó helyre akarja helyezni áldozzanak rá. Ez miért nemzeti ügy ?
- gyerekhang: Miért van a TV.2-nek két képújságja, és miért nincs szombaton Torpedó? És miért nincs két mese egymás után a TV.2.-n. És miért olyan későn kezdik el az adást?"
Dr Boross Imre (FKgP) visszaemlékezéseiből:
Egy hét múlva azután arról tájékoztatott, hogy Torgyán nem híve a velem való barátkozásnak, mert engem demagógnak tart (!?). Személyesen az érdi nagyválasztmány előtti napokban találkoztam vele a Várban lévő Interpress egyik helyiségében, ahol éppen sajtóértekezletet tartottunk. Kováts Lászlóval a hallgatóság között foglalt helyet. Valaki bemutatta nekem. Kezet fogtunk. Ő jelentőségteljesen annyit mondott: - Én kemény ellenfél vagyok ám! Nem feladata ennek az írásnak, hogy Torgyán József későbbi politikai tevékenységét bemutassa, vagy értékelje. Ő az újrakezdésben nem vett részt.
|
|
|
|
890616 – EGY NAP ANATÓMIÁJA
Az 1956-os Intézet új internetes tartalomszolgáltatása Nagy Imre és társai újratemetésének napjáról. Szerkesztette: Rainer M. János és Topits Judit.
|
|
|
|