Rendszerváltás és az MTI
mti.hu1989 › április 08.
1989  1990
1989. február
HKSzeCsPSzoV
303112345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272812345
6789101112
1989. március
HKSzeCsPSzoV
272812345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829303112
3456789
1989. április
HKSzeCsPSzoV
272829303112
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
1234567
Az oldalon látható MTI hírek és fotók az Magyar Távirati Iroda korabeli hírkiadásából származnak. További információt itt talál.
Keresés az MTI
hírekbenképekben
Összes MTI-hír
Ezt mondták a rádiók
OS:

A Magyar Néppárt közleménye a helyi választásokról

"A helyi választásoknak csak úgy lesz értelme, ha a mai államigazgatás típusú tanácsok helyett valódi önkormányzatok alakulnak, a polgármestereket helyi választásokon választják meg..."
SZER, Világhíradó:

Magyar bevásárló-roham

"... bevásárlási orgia, habzsolás, mámor, horror túra, kereskedelmi űzöttség, vásárlási roham és így tovább. Nem volt ez fenékig tejfel sem az osztrákoknak, sem maguknak az itt megfordult magyaroknak. Tömött országutak, balesetek, összerogyott autók, órákig tartó várakozások, tortúra, szemét."

Az országos reklámkonferencia zárása Szolnokon

1989. április 8., szombat. - Szolnokon szombaton befejeződött a 6. országos relámkonferencia. A Magyar Reklámszövetség háromnapos rendezvényének célja az volt, hogy megvitassák: a hazai gazdaságban bekövetkezett változásokat hogyan segítheti a reklámtevékenység, s a szakma képviselői megismerkedjenek a reklám és piackutatás legujabb módszereivel, tapasztalataival. A zárónapi plenáris ülésen összefoglalták a szekciókban elhangzottakat, amelyek írásos formában is megjelennek. Szó esett a szponzorálásról, a vállalati reklámpénzek felhasználásáról, a reklámok jogi és etikai szabályozásáról valamint a reklámtervezés esztétikumáról.

Mint a konferencia összegzésekor megállapították, a hatékony
reklámra a megváltozott körülmények között nagy szükség van a hazai
gazdaságban. Ezt támasztja alá az a vállalatok körében végzett
felmérés, amely szerint a megkérdezettek hét-nyolc százalékkal
többet fordítottak 1988-ban gyártámányaik, szolgáltatásaik
reklámozására mint egy évvel korábban. A piaci verseny erősödésével
törvényszerűen növekszik a reklámozás szerepe, de csak ott, ahol
valós konkurencia alakult ki. Jó példa erre a kozmetikai cikkek
piaca, más esetekben azonban, ahol a verseny gazdasági okok miatt
illuzió, csak úgynevezett létfenntartó reklámozás folyik, ennek
tisztessége pedig gyakran megkérdőjelezhető. Kivánatos lenne, ha a
vállalatok marketing-munkáját kvalifikált szakemberek végeznék, s a
cégek nem zárkóznának el a nyilvánosság elől, hanem éppen önmaguk
keresnék megismertetésük lehetőségeit. A szakmai hozzáértés
fontosságát igazolja az újabban jelentkező politikai reklámigények
minőségi kielégítése is, ami a szakma számára komoly kihívást jelent
a jövőben. Végezetül hangsúlyozták: a reklámszakma ma hazánkban
jóval fejlettebb mint az a gazdaság amelyet ki kellene szolgálnia.
(MTI)


1989. április 8., szombat 13:41


Vissza »

Partnereink
Dokumentumok
MTV2 nézői telefonok

"- Szabó Antalné: Nagy szeretettel nézi a műsort, és drukkol, hogy csak igy tovább nagyon jó munkát végez a TV.2. De van egy észrevétele: tul sokat foglalkoznak a Nagy Imre és társai sirfeltárásával, ami több loo.ooo Ft-ba kerül, körül kéne inkább nézni, hogy hány kis nyugdíjasnak van kikapcsolva a villanyárama, mert képtelen kifizetni. Nem inkább az élőkkel kéne törődni. A Nagy Imrééket a család méltó helyre akarja helyezni áldozzanak rá. Ez miért nemzeti ügy ? - gyerekhang: Miért van a TV.2-nek két képújságja, és miért nincs szombaton Torpedó? És miért nincs két mese egymás után a TV.2.-n. És miért olyan későn kezdik el az adást?"
Dr Boross Imre (FKgP) visszaemlékezéseiből:

Egy hét múlva azután arról tájékoztatott, hogy Torgyán nem híve a velem való barátkozásnak, mert engem demagógnak tart (!?). Személyesen az érdi nagyválasztmány előtti napokban találkoztam vele a Várban lévő Interpress egyik helyiségében, ahol éppen sajtóértekezletet tartottunk. Kováts Lászlóval a hallgatóság között foglalt helyet. Valaki bemutatta nekem. Kezet fogtunk. Ő jelentőségteljesen annyit mondott: - Én kemény ellenfél vagyok ám! Nem feladata ennek az írásnak, hogy Torgyán József későbbi politikai tevékenységét bemutassa, vagy értékelje. Ő az újrakezdésben nem vett részt.
890616 – EGY NAP ANATÓMIÁJA

Az 1956-os Intézet új internetes tartalomszolgáltatása Nagy Imre és társai újratemetésének napjáról. Szerkesztette: Rainer M. János és Topits Judit.
Az oldalon olvasható MTI hírek a Magyar Távirati Iroda korabeli, napi 250-300 hírből álló teljes napi kiadásaiból származnak. A fotóválogatás alapja az MTI napi 1000 darabból álló negatív állománya. A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1 § (2) p) pontja és 84/A §-a alapján törvényi védelem alá tartoznak. Tilos azokat akár eredeti, akár átírt formában bármilyen médiumban közölni, sugározni vagy továbbadni, részben vagy egészben számítógépen tárolni - a személyes és nem kereskedelmi felhasználás eseteinek kivételével. (Az adatbázis-azonosítót az MTI belső szerkesztőségi rendszere tartalmazza.)

Az MTI előzetes engedélye nélkül tilos az MTI honlapjaira mutató, valamint az oldalak belső tartalmához vezető link elhelyezése.
mti.hu Impresszum
Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fentartva.
WEB10BUD