|
|
|
|
Gondban a magyar szervezők (1. rész)
|
1989. március 21. kedd (MTI) - A Hungaroring átalakításával kapcsolatban váratlan, meglepő bejelentést tett Borsos István, a Budapesti Közúti Igazgatóság osztályvezető főmérnöke a Telesport hétfői 90 peres műsorában: nincs pénz az előírt átalakítások teljes körű elvégzésére, így egyelőre csak a két kijelölt kanyar átvágásával foglalkoznak, a többi munkához hozzá sem kezdenek. A szakember azt is elmondta, hogy a Magyar Autó- és Motorsport Szövetség segítségében bíznak, annak közremüködésével várnak támogatást a nemzetközi szövetségtől. Nádasdi János, a MAMSZ főtitkára a következő szavakkal reagált erre a nyilatkozatra: - Patthelyzetbe kerültünk. Az anyagi nehézségek előttünk is ismertek, s éppen ezért ameddig a józan ész határain belül lehetséges, partnerek vagyunk, tehát megadunk minden tőlünk telhető segítséget. De azt ne várja senki, hogy kijelentsük: ezekre az átalakításokra nincs szükség. Mi csak arra vállalkozunk, hogy közbenjárunk a nemzetközi szövetségnél a rendezési jog megtartása érdekében. Milyen munkákra nincs anyagi fedezet? - A biztonsági szakemberek már tavaly, a világbajnoki futam előtt jelezték, hogy a kanyarok átvágása mellett emelni kell a pályát övező fém védőkorlátot, amellett megerősíteni, illetve áthelyezni a nézőket óvó hálókat. Mindezt megerősítették az 1988 futamokról készített írásos összesítőjükben is. Lehet-e bízni abban, hogy a Nemzetközi Autósport Szövetség, a FISA szigorú vezetői megértéssel fogadják a magyarok kérését? - Szerintem kizárt, hogy a munkálatok elvégzésétől eltekintsenek. Talán arra hajlandók lesznek, hogy a kirótt feladatokat átütemezzék, azaz engedélyezik a biztonság növelését szolgáló átalakítás egy részének elhalasztását. Mikorra várható döntés? - A FISA vezetőivel már felvettük a kapcsolatot, de egyelőre, legalábbis a hétvégi Brazil Nagydíjig nem tudnak foglalkozni a mi problémáinkkal. Különben április közepén az illetékes szakemberek pályainspekciót tartanak a Hungaroringen, s utána már tisztább lesz a kép - fejezte be nyilatkozatát Nádasdi János. (folyt. köv.)
1989. március 21., kedd 14:29
|
Vissza »
|
|
Gondban a magyar szervezők (2. rész)
|
A hétvégi rajt előtt emlékeztetőül az 1988. évi Forma 1-es világbajnokság végeredménye - már figyelembe véve, hogy az augusztus 28-i Belga Nagydíj végeredményét utólag megváltoztatták, s meg nem engedett üzemanyag használata miatt a harmadik helyen végzett belga Thierry Boutsent és a negyedik helyezett olasz Alessandro Nanninit diszkvalifikálták: pilóták: 1. Ayrton Senna (brazil, McLaren) 90 pont (94) 2. Alain Prost (francia, McLaren) 87 (105) 3. Gerhard Berger (osztrák, Ferrari) 41 4. Thierry Boutsen (belga, Benetton) 27 5. Michele Alboreto (olasz, Ferrari) 24 6. Nelson Piquet (brazil, Lotus) 22 7. Ivan Capelli (olasz, March) 17 8. Derek Warwick (brit, Arrows) 17 9. Nigel Mansell (brit, Williams) 12 10. Alessandro Nannini (olasz, Benetton) 12 11. Riccardo Patrese (olasz, Williams) 8 12. Eddie Cheever (amerikai, Arrows) 6 13. Mauricio Gugelmin (brazil, March) 5 14. Jonathan Palmer (brit, Tyrrell) 5 15. Andrea de Cesaris (olasz, Rial) 3 16. Pierluigi Martini (olasz, Minardi) és Szatoru Nakadzsima (japán, Lotus) 1-1 Megjegyzés: Sennánál és Prostnál az első pontszám után zárójelben a 16 futam során összegyűjtött pontszám szerepel. A szabályok azonban kimondják, hogy versenyzőnként csak a legjobb 11 eredményt lehet figyelembe venni - s ez Sennának kedvezett. Az azonos pontszámúak között az döntött, hogy az év során melyik pilóta ért el előkelőbb helyezést. márkák: 1. McLaren 199 pont 2. Ferrari 65 3. Benetton 39 4. Lotus 23 5. Arrows 23 6. March 22 7. Williams 20 8. Tyrrell 5 9. Rial 3 10. Minardi 1+++
1989. március 21., kedd 14:32
|
Vissza »
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
III/III jelentés FKgP 4 kizártjáról egy oldal
MTV2 nézői telefonok
"- Név és telefonszám nélkül: Nagyon meg van elégedve a TV2 műsorával, változatos,szines, látszik, hogy mindent megteszünk, hogy a néző ne unatkozzék, de kérdése, hogy Tamási Eszter itt fog megrokkani a képernyőn? Miért nem teszik be irodai munkára, öreg már a képernyőre. Valamikor nagyon szerették és szeretnék, ha ugy maradna meg emlékezetükben, amilyen volt sok évvel ezelőtt. Több telefonáló a játékra jelentkezik.
- 752-o95 Strenic László I.Gellérthegy u.16.: Február 7-i torpedóban nyert, a nyereményt mai napig nem kapta meg. Mikor?
- Név nélkül: Halasszák el az óra átállitást - kéri."
|
|
|
|
890616 – EGY NAP ANATÓMIÁJA
Az 1956-os Intézet új internetes tartalomszolgáltatása Nagy Imre és társai újratemetésének napjáról. Szerkesztette: Rainer M. János és Topits Judit.
|
|
|
|