Rendszerváltás és az MTI
mti.hu1989 › január 17.
1989  1990
1989. január
HKSzeCsPSzoV
2627282930311
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
303112345
1989. február
HKSzeCsPSzoV
303112345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272812345
6789101112
1989. március
HKSzeCsPSzoV
272812345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829303112
3456789
Az oldalon látható MTI hírek és fotók az Magyar Távirati Iroda korabeli hírkiadásából származnak. További információt itt talál.
Keresés az MTI
hírekbenképekben
Összes MTI-hír
Ezt mondták a rádiók
Magyarországi cigányság problémái (BBC, Panoráma

Sok közöttük az analfabéta, kevés a szakképzett munkás, tehát a cigányságot fokozottabban sújtja a mostani, egyre gyakoribb munkanélküliség. A bűnözés szintén gyakrabban fordul elő, mint más etnikai csoportoknál. így azután faji előítélet alakult ki, cigánygyűlölet és fajok közti feszültség is. A cigányság felemelése és integrálása azért sem könnyű, mert a cigány nem könnyen engedelmeskedik parancsnak, nehezen illeszkedik a fegyelemszabályozta rendbe.

Öt hibás Boeingot találtak

London, 1989. január 17. kedd (AP) - A Boeing 757-es gépek pénteken elrendelt kötelező átvizsgálása során újabb két olyan repülőgépet találtak, amelyben hibásan voltak bekötve a csomagtérben elhelyzett tűzoltókészülékek vezetékei - írta keddi számában a londoni The Times. A két hibás gépet Hollandiában, illetve Kanadában fedezték fel.

Korábban két amerikai Boeing 757-esben és a brit Air 2000
légitársaság egyik ugyanilyen tipusu gépében fedeztek fel ilyen
jellegű hibát. A The Times beszámolója szerint a Nagy-Britanniában,
Hollandiában és Kanadában talált hibás gépek közvetlenül egymás
után, márciusban kerültek ki az amerikai Boeing gyárból. A tűzjelző
berendezések vezetékeinek átvizsgálását azért rendelték el, mert a
január 7-i skóciai repülőgépszerencsétlenség után felmerült a gyanú,
hogy a 737-es gépben felcserélték a két hajtóműtől a pilótafülke
műszerkijelzőihez vezető huzalokat, és ezért kapcsolta ki a pilóta a
kigyulladt balodali hajtómű helyett a jobboldali motort.

    A The Times szerint ugyanakkor a 757-es gépeken most felfedezett
hiba nem áll összefüggésben a skóciai szerencsétlenséggel, ott
ugyanis kifogástalannak találták a riasztóberendezéseket, és abban
az esetben a motortűz kijelzőit, ez esetben pedig a rakodótérben
keletkezett tűzoltóberendezések huzalait vizsgálták.

    A Boeing seattle-i központjának szóvivője elmondta, hogy a
vizsgálati eredmények fényében kivizsgálják a tévedés lehetséges
okait, felelőseit, a Boeing 737-es és 757-es gépek hibáinak
esetleges összefüggéseit. +++


1989. január 17., kedd 08:51


Vissza »

Partnereink
Dokumentumok
MTV2 nézői telefon:

118-187-ről vagyok Ordas Dénesné. A Torpedó játékban pénteken tévesen mondták be a telefonszámot, a mi lakásszámunkat mondták és péntek óta állandóan - éjjel-nappal - hivnak bennünket. Kérem mondják be, hogy minden játéknak más a száma. Dolgozó emberek vagyunk mi is szeretnénk pihenni, remélem megértenek bennünket. Köszönöm.
890616 – EGY NAP ANATÓMIÁJA

Az 1956-os Intézet új internetes tartalomszolgáltatása Nagy Imre és társai újratemetésének napjáról. Szerkesztette: Rainer M. János és Topits Judit.
Az oldalon olvasható MTI hírek a Magyar Távirati Iroda korabeli, napi 250-300 hírből álló teljes napi kiadásaiból származnak. A fotóválogatás alapja az MTI napi 1000 darabból álló negatív állománya. A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1 § (2) p) pontja és 84/A §-a alapján törvényi védelem alá tartoznak. Tilos azokat akár eredeti, akár átírt formában bármilyen médiumban közölni, sugározni vagy továbbadni, részben vagy egészben számítógépen tárolni - a személyes és nem kereskedelmi felhasználás eseteinek kivételével. (Az adatbázis-azonosítót az MTI belső szerkesztőségi rendszere tartalmazza.)

Az MTI előzetes engedélye nélkül tilos az MTI honlapjaira mutató, valamint az oldalak belső tartalmához vezető link elhelyezése.
mti.hu Impresszum
Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fentartva.
WEB10BUD